Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بازداشتگاه اوین گفت: به مناسبت حلول ماه ربیع الاول، با تلاش و پیگیری مددکاران بازداشتگاه اوین و همت نیکوکاران تهرانی، ۲۶ نفر از مددجویان بدهکار آزاد شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره کل زندان‌های استان تهران، ضیایی گفت: به مناسبت حلول ماه ربیع الاول، با تلاش و پیگیری مددکاران بازداشتگاه اوین و همت نیکوکاران تهرانی، ۲۶ نفر از مددجویان بدهکار آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه رفع مشکلات مددجویان و فراهم کردن زمینه آزادی ایشان از اهم اهداف و وظایف مورد توجه در بازداشتگاه است و واحد مددکاری تمام تلاش و توان خود را معطوف به این مهم می نماید.  

مدیر بازداشتگاه اوین ادامه داد: کمک به رفع گرفتاری و آزادی زندانی معسر سنت پسندیده ای است که از دیرباز رایج بوده  و در دین مبین اسلام نیز بر آن تاکید شده است. نیکوکاران و خیرین نیز با تاسی به این سنت پسندیده همواره با کمکهای خود زمینه آزادی مددجویان و بازگشت آنها به خانواده و جامعه را فراهم می کنند.

وی همچنین گفت: کمکهای نیکوکاران به هر میزان که باشد موجب آزادی زندانی را فراهم کرده و بدین ترتیب از آسیبهای اجتماعی بعدی که متوجه خانواده زندانی می باشد و بروز جرائم و مشکلات بعدی در جامعه جلوگیری به عمل می آید. تمام مددجویان مذکور محکوم به جرائم مالی غیر عمد بوده و جمع مبلغ بدهی ۱۳۹ میلیون تومانی ایشان به طور کامل توسط خیرین پرداخت شده است.

 

آثار روز سینمای ایران در بازداشتگاه اوین روی پرده می رود

ضیایی در ادامه  گفت: در راستای اهداف و برنامه های فرهنگی که از اهم فعالیتهای زندان است ، آثار سینمایی روز کشور در چهارچوب ارزشهای فرهنگی و اخلاقی برای مددجویان نمایش داده می شود.

وی ادامه داد: با توجه به محدودیتهای دوران حبس برخی فعالیتها از جمله نمایش فیلم تاثیر بسزایی در بازیابی روحیه مددجویان و بازاجتماعی شدن آنان دارد، ضمن آنکه قبیل برنامه ها باعث عدم شکل گرفتن حس طردشدگی و فاصله گرفتن مددجویان از جامعه می گردد.

علاوه بر نمایش هفتگی دو فیلم در سالن آمفی تاتر مرکزی که بعد از اقامه نماز ظهر و عصر انجام می پذیرد، فیلم و سریال‌های شبکه نمایش خانگی نیز هر شب از طریق واحد سیمای داخلی بازداشتگاه برای  مددجویان پخش می شود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی یوم الله ۱۳ آبان کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد اردبیل کانون های مساجد مجلس استکبار ستیزی اوین زندانیان زندانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۸۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اثر بانکی شدن پرسپولیس: تهاتر پاداش AFC

به گزارش "ورزش سه"، پیمان حدادی، عضو هیات مدیره پرسپولیس در مورد بدهی پرسپولیس به بانک شهر که حالا سهامدار این باشگاه است، گفت: می‌گفتند چون باشگاه پرسپولیس به بانک شهر بدهکار بوده این باشگاه را خریده اما باشگاه استقلال هم به بانک شهر بدهکار است. تسهیلاتی که در زمان عرضه سهام به دوتا باشگاه دادند برابر بوده. اقساط ریالی ما از سپرده‌ای که در بانک شهر داریم پرداخت می‌شود. وام دو و نیم میلیون دلاری هم قرض الحسنه است.

او در مورد دریافت پاداش آسیایی بلوکه شده نزد ای‌اف‌سی گفت: ما از اینجا به بعد تلاش می‌کنیم از بانک مرکزی مجوز بگیریم که سه و نیم میلیون دلاری که نزد ای‌اف‌سی داریم، دو و نیم میلیون دلارش را با بدهی‌ای که به بانک شهر داریم تهاتر کنیم.

حدادی در مورد اینکه با واگذاری سهام پرسپولیس آیا بودجه تزریق می‌شود گفت: باتوجه به زیان‌هایی که باشگاه در سالهای گذشته متحمل شده، باشگاه پرسپولیس همانند استقلال مشمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت هستند و حتما باید افزایش سرمایه بدهند. بهترین راحت‌ترین روشی که بانک‌ها می‌توانند سرمایه‌گذاری کنند، محل افزایش سرمایه است. بانک‌ها به صورت نقدی به سرمایه باشگاه اضافه خواهند کرد و آن وجوه با برنامه‌ریزی می‌تواند آن وجوه در باشگاه سرمایه‌گذاری شود‌. روال باشگاه تغییر نخواهد کرد. تعهدات باشگاه باید انجام شود‌.

دیگر خبرها

  • اختتامیه نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های عروسکی
  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
  • اولین اثر بانکی شدن پرسپولیس: تهاتر پاداش AFC
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۵ اردیبهشت ماه
  • پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع بدهی دو نفر زندانی را پرداخت کردند
  • ایجاد منطقه آزاد تجاری برای تجار افغانستانی در چابهار
  • پرداخت بدهی‌های بیمارستان شهید جلیل یاسوج چشم‌انتظار نیکوکاران
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۳ اردیبهشت ماه