Web Analytics Made Easy - Statcounter

فروشگاه اینترنتی تک کادو یکی از فروشگاه های معتبر و فعال در ضمینه هدیه و کادوی تولد بشمار می رود که در سالهای گذشته در این حوزه بسیار خوب و موفق عمل نموده است.

در این فروشگاه شما می توانید برای هر سن و جنسیت و متناسب با سلیقه و بودجه خود هدیه مناسب تهیه کنید. فروشگاه تک کادو به داشتن هدیه های خاص و ارزان قیمت معروف شده است و با نگاهی گذرا به محصولات این فروشگاه شما هم حتماً تصدیق خواهید کرد و از دیدن هدیه های خلاقانه و متفاوت آنها سرذوق آمده و هیجان زده خواهید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نام عکس: هدیه و کادو برای مرد

کادو برای مردان و پسران

در تک کادو شما با کلی هدیه و کادو برای مرد ها و پسر ها روبرو می شوید که هم شیک و زیبا هستند و هم کاربردی و مقرون بصرفه. از محصولات پرفروش برای مردان می توان به ست های کیف و کمربند، ست های کروات و دکمه سردست، ست های فندک و جاسیگاری، ست های قمقمه دار و ست های متنوع دیگر اشاره کرد.

نام عکس: کادوی تولد برای دختر

 

کادو تولد برای دختران و زنان

با سر زدن به دسته بندی کادوی تولد برای دختر ها و زنان ، حتماً سورپرایز خواهید شد! محصولاتی در این دسته بندی به شما عرضه می شوند که نمونه آنها را هیچ کجای دیگر پیدا نخواهید کرد.

محصولات پرفروشی که در دسته بندی کادو دخترانه و زنانه قرار دارند بیشتر شامل زیورآلات نقره و استیل، انواع کیف، ست های ساعت و دستبند و پک های هدیه هستند که از گردآوری محصولات مختلف بوجود آمده اند.

قالب محصولات در جعبه های هدیه خاص و زیبا با تزئینات ویژه قرار گرفته اند که آنها را بسیار جذاب نموده است.

نام عکس: پک و ست هدیه مردانه و دخترانه

پک ها و ست های هدیه

یکی از ویژگی های خاص فروشگاه تک کادو عرضه متنوع پک ها و ست های هدیه برای دختر و پسر و مرد و زن است. پک ها و ست هایی که در این فروشگاه می بینیم گاهاً بصورت آماده و شرکتی هستند و گاهاً از کنار هم قرار دادن محصولات مرتبط بصورت دستی ایجاد شده اند.

پک ها و ست های هدیه این فروشگاه اینترنتی غالباً جزء پرفروشترین محصولات آن بشمار می روند؛ چرا که علاوه بر اینکه بسیار شیک و چشمگیر هستند، کاربردی و ارزان قیمت هم می باشند و همین باعث شده تا بسیار مورد استقبال قرار بگیرند.

هدیه های خاص و سورپرایزی

اگر به دنبال هدیه خاص و منحصر به فرد هستید که لنگه اش جایی پیدا نشود، فروشگاه تک کادو (takkado.ir) بهترین گزینه برای سر زدن شما بحساب خواهد آمد! این فروشگاه حتماً با کادو های خاص و خلاقانه خود، می تواند شما را هیجان زده نماید.

کادوپیچی ها، جعبه های هدیه و تزئیناتی که با گلهای مصنوعی انجام می شود بینظیر هستند و تنها و تنها در تک کادو می توان سراغی از آنها گرفت.

کادوپیچی حرفه ای و رایگان

تمامی محصولاتی که از تک کادو تهیه می شوند بصورت رایگان، حرفه ای و بسیار زیبا کادوپیچی خواهند شد و می توانید متن دلخواه خود را نیز بصورت چاپ شده روی کارت پستال کنار آن داشته باشید. و این باعث می شود تا شما با خیالی راحت و حتی بصورت مستقیم هدیه را برای شخص مورد نظرتان ارسال نمایید.

سفارشات در کمترین زمان ممکن و با هزینه حداقلی به سراسر کشور ارسال خواهند شد. زمان ارسال سفارشات در تهران زیر 3 ساعت بوده و برای شهرستانها تا 48 ساعت زمان خواهد برد.

مواردی که در بالا عرض شد تنها گوشه و خلاصه ای از گزارش فعالیت های فروشگاه تک کادو بود؛ به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم تا حتماً به این فروشگاه سر بزنید تا شخصاً محصولات و هدیه های خاص و ویژه آن را مشاهده نمایید.

در پایان اگر شما، تجربه خرید و تهیه کادو از این فروشگاه را دارید حتماً آن را با ما در میان بگذارید و به ما بگویید که از کیفیت محصولات و نحوه خدمات رسانی آنها راضی بوده اید یا نه؟

 

منبع: فردا

کلیدواژه: فروشگاه اینترنتی کادوی تولد رپورتاژ آگهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۸۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت

محمدعلی توکلی گفت: دراین گشت بازرسی که دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ از ۷ واحد‌های صنفی لوازم کشاورزی صورت گرفت؛ ۴ واحد صنفی که دارای تخلفاتی نظیر عدم درج قیمت، عدم صدور صورت حساب، عدم ارائه فاکتور خرید، گران‌فروشی و تقلب درکسب، پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان، با بیان اینکه شغل اکثر ساکنان جنوب کرمان، کشاورزی می‌باشد و این افراد برای تهیه انواع سموم و آفت کش‌ها و کود‌های شیمیایی و ریزمغزی و ... به فروشگاه‌های لوازم کشاورزی مراجعه می‌نمایند. تاکید کرد: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند با مراجعه حضوری به سازمان صمت جنوب کرمان معاونت بازرسی واقع در خیابان امداد و یا به صورت غیر حضوری از طرق سامانه ۱۲۴ و آدرس اینترنتی www.۱۲۴.ir اقدام نموده تا کارشناسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در اسرع وقت به شکایات آنان رسیدگی نمایند.

توکلی ضمن هشدار جدی به واحد‌های صنفی متخلف تاکید کرد: بازرسی‌ها از بازار بصورت صبح و عصر در قالب گشت مشترک کارشناسان و بازرسان صمت و تعزیرات حکومتی در حال انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • هدایت تراکتور کادوی تولد 50 سالگی!
  • خرید مدل های مختلف جاروبرقی مرکزی از نمایندگی های معتبر کسری
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • وزیر بهداشت: برای سکوهای اینترنتی تحویل دارو کد رهگیری صادر می‌شود
  • اسنپ شاپ یا دیجی استایل؟ کدام برای خرید لباس بهتر است؟
  • 5 تفاوت سیم و کابل برق چیست؟ | بررسی کامل به همراه معرفی فروشگاه معتبر خرید سیم و کابل برق
  • عکس| تولد بازیگر شهید شیرودی در اکران مردمی و هدیه جالب طرفدارانش
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت