Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزند مرحوم منصور پورحیدری گفت: اگر تخلفی درباره قرارداد پدرم صورت گرفته باشد از جانب باشگاه استقلال بوده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علی پورحیدری فرزند مرحوم منصور پورحیدری بعد از پیروزی ۵ بر صفر استقلال مقابل صنعت نفت آبادان و حضورش بعد از مدت‌ها در ورزشگاه آزادی گفت: امروز این دیدار با سومین سالگرد درگذشت پدرم مصادف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه استقلال امروز برای این دیدار ما را دعوت کرد که دیدن این بازی در کنار مردم باعث افتخار بود که با پیروزی خوب استقلال هم همراه شد.

وی ادامه داد: مرحوم پورحیدری واقعاً عاشق استقلال بود که نیازی به گفتن ندارد مطمئناً روحش از این پیروزی شاد شده است.

فرزند مرحوم منصور پورحیدری درباره عملکرد استراماچونی در این مدت گفت: به نظرم مربی با دانش و خوبی است و عملکرد قابل قبولی داشته است. درست از ابتدای حضورش نتایج قابل قبولی نگرفت که به دلیل عدم شناختش از فوتبال ایران بود، اما نشان داده است که از زمانی که با این فوتبال آشنا شده است چقدر بزرگ است. فکر می‌کنم امسال سال خوبی برای تیم فوتبال استقلال باشد.

پورحیدری درباره مطالبات مرحوم پدرش گفت: متأسفانه به جایی نرسیده است تا جایی که متوجه شدیم این موضوع در اختیار باشگاه نیست و سازمان بازرسی کل کشور از این قرارداد ایراد گرفته است، اما این ایراد هم از سوی باشگاه استقلال بوده است که قرارداد را امضا کرده و در سازمان لیگ به ثبت رسانده است که باعث شده پدرم به عنوان سرپرست روی نیمکت استقلال بنشیند اگر هم تخلفی بوده از سوی مسئولان باشگاه استقلال بوده است.

وی افزود: امیدواریم این مشکل هرچه زودتر حل شود. امروز با فتحی صحبت کردم و امیدوارم هفته آینده هم برای این مشکل جلسه‌ای داشته باشیم. ایراد سازمان بازرسی این است، چون مرحوم پورحیدری عضو هیأت مدیره هم بوده است نمی‌توانسته به عنوان سرپرست قرارداد ببندد و به نوعی دو شغله محسوب می‌شود. در حالیکه پدر من از هیأت مدیره حقوقی دریافت نمی‌کرده است و موضوع دوشغله زمانی قابل قبول است که هر دو بخش دریافتی داشته باشد و تنها دریافتی پدرم به خاطر قراردادی بوده است که به عنوان سرپرست داشته است. فکر می‌کنم اگر فیفا به این موضوع ورود کند دیگر سازمان بازرسی نمی‌شناسد البته این موضوعی درون‌خانوادگی است و اگر پای ارگان‌های دیگر از این موضوع خارج شود مسئله حل می‌شود.

فرزند مرحوم منصور پورحیدری تصریح کرد: متأسفانه باعث دلخوری و ناراحتی شده است یکی از مسئولین سابق باشگاه که خیلی به ما نزدیک و پیگیر موضوع بود حالا دیگر جواب تلفن‌مان را هم نمی‌دهد، اما فتحی لطف کرد در این خصوص با همدیگر صحبت کردیم. آخرین قرارداد مرحوم پورحیدری ۲۰۰ میلیون تومان بود و حتی باشگاه استقلال این قرارداد را از سیستم خود خارج کرده است، اما در سازمان لیگ به ثبت رسیده و نسخه آن را داریم که ظاهراً به دلیل ایراد سازمان بازرسی بوده است. مبلغی هم به خاطر اختلاف حساب ما و باشگاه است که امیدواریم این مشکل هم حل شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علی پورحیدری منصور پورحیدری تیم استقلال فیفا سازمان بازرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۸۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز درمانی

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی اسلامی با قدردانی از همراهی و همکاری ارائه‌دهندگان خدمات سلامت با سازمان تأمین‌اجتماعی در زمینه ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی گفت: در فرایند پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد این سازمان، در مجموع ۲,۲۵۰ میلیارد تومان بابت بخشی از مطالبات این مراکز؛ به حساب ارائه‌دهندگان خدمات سلامت طرف قرارداد این سازمان ازجمله داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد واریز شد.

وی در مورد جزئیات این پرداخت افزود: ۱,۲۸۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌های خصوصی و دولتی طرف قرارداد پرداخت شده و همچنین بخشی از مطالبات مربوط به سهم سازمان هدفمندی (دارویار در تعهد دولت) نیز به سازمان مربوطه جهت پرداخت اعلام شده است.

اسلامی همچنین گفت: همچنین مطالبات دو ماه از عملکرد پزشکان طرف قرارداد که بالغ بر ۲۱۸ میلیارد تومان است، به همراه یک ماه از مطالبات سایر مراکز خصوصی طرف قرارداد شامل پاراکلینیک‌ها، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های خصوصی به مبلغ ۶۷۰ میلیارد تومان و مطالبات پزشک خانواده به مبلغ ۶۵ میلیارد تومان پرداخت شده است.

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی ادامه داد: الباقی مطالبات مراکز طرف قرارداد نیز در آینده نزدیک از سوی سازمان تأمین‌اجتماعی پرداخت خواهد شد.

گفتنی است؛ سازمان تأمین‌اجتماعی در بخش درمان برای تأمین و ارائه خدمات درمانی به بیش از ۴۶ میلیون نفر افراد تحت پوشش خدمات درمانی این سازمان؛ علاوه بر امکانات درمانی ملکی خود مشتمل بر ۴۰۶ مرکز درمانی شامل ۷۹ بیمارستان و ۵ دی‌کلینیک ملکی با بیش از ۱۱ هزار تخت فعال بیمارستانی در سراسر کشور، در بخش درمان غیرمستقیم نیز با ۱۲۴۸ بیمارستان و ۳۰۸۸ مرکز درمانگاهی و ۱۷ هزار و ۴۲ مرکز پا را کلینیک، مراکز بهداشتی و درمانی دولتی و غیردولتی و پزشک مستقل طرف‌قرارداد است.

کد خبر 6086235

دیگر خبرها

  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • تخلفی که در «سنگلج» رخ داده است
  • تصاویری از مراسم امضای قرارداد واگذاری استقلال و پرسپولیس | تعیین تکلیف ۵ درصد از سهام باقیمانده
  • اورونوف، ایجنت ماشاریپوف نمی شود! | تصمیم ستاره ازبک برای فصل آینده
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز درمانی
  • اصناف گیلان موافق بی بند و باری در حوزه عفاف و حجاب نیستند