Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراها مجلس شورای اسلامی گفت: بیشتر نمایندگان سوال کننده به جز یک نفر از نمایندگان در جلسه کمیسیون از پاسخ های وزیر کشور قانع شدند و قرار شد تا معاون وزیر مسائل مطرح شده را پیگیری کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «محمد جواد کولیوند» در تشریح جلسه عصر امروز  (سه شنبه 14 آبان) کمیسیون امور داخلی و شوراها که با حضور وزیر کشور برگزار شد گفت: 10 فقره سوال از وزیر کشور در دستور کار جلسه کمیسیون قرار داشت که مربوط به  استان های کرمانشاه، چابهار،اصفهان و بندر عباس بود که پنج سوال آن طرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: موضوعات سوالات درباره پساب رودخانه زاینده رود، مشکلات صیادان و بیکاری جوانان بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت و وزیر کشور به دغدغه های نمایندگان پاسخ داد.

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراها مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به جز یک نفر از نمایندگان، سایر سوال کنندگان از پاسخ های وزیر کشور قانع شدند و  قرار شد تا معاون وزیر مسائل مطرح شده را پیگیری کند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی یوم الله ۱۳ آبان کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد اردبیل کانون های مساجد مجلس استکبار ستیزی اعضای کمیسیون شوراهای مجلس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۸۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه مهم‌ترین اخبار مجلس در ۲۶ فروردین؛ حمایت قاطع نمایندگان از «وعده صادق» سپاه

«حمایت رئیس و نمایندگان مجلس از سپاه در پاسخ به جنایات تروریستی رژیم صهیونسیتی»، «توضیحاتی درباره روند بررسی بخش دوم لایحه بودجه»، «اصلاح موادی از لایحه تجارت در صحن مجلس» و... از مهم‌ترین خبرهای جلسه علنی امروز (یکشنبه) بیست و ششم فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی بود که می‌توانید مشروح آن را در لینک‌های زیر بخوانید.

به گزارش ایسنا، جلسه علنی  مجلس  به ریاست محمدباقر قالیباف برگزار شد و نمایندگان در ابتدای این جلسه در صحن مجلس در حمایت از اقدام سپاه پاسداران در پاسخ به جنایات تروریستی رژیم صهیونسیتی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق یک‌صدا «مرگ بر اسرائیل» را فریاد زدند.

«درود بر رزمندگان اسلام»، «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست»، «سپاه انقلابی، تشکر تشکر» و «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده» از دیگر شعارهایی بود که نمایندگان مجلس سر دادند.

محمدباقر قالیباف هم در نطق پیش از دستور خود با تاکید بر این‌که سیلی مردم ایران به دشمن صهیونیستی محکم و درس آموز بود، گفت‌: در صورتی که رژیم صهیونیستی با متحدانش غلط دیگری انجام دهد، پاسخ طراحی شده ایران شدیدتر خواهد بود.

محمود عباس زاده مشکینی خبرداد که کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی امروز جلسه ای درباره ابعاد عملیات «وعده صادق» در پاسخ به اقدام تجاوزگرایانه رژیم صهیونستی در حمله به کنسلوگری ایران در دمشق برگزار می‌کند که این جلسات با حضور مسئولان مربوطه تشکیل می‌شود.

در ادامه، یکی از اعضای هیات رئیسه مجلس بیانیه ۲۰۶ نفر از نمایندگان مجلس پیرامون حمله و اقدام انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به شرح زیر قرائت کرد که در بخشی از آن تاکید شده است: هرگونه خطایی راهبردی رژیم اسرائیل و پشتیبان آن آمریکای خبیث در تجاوز به سرزمین ایران اسلامی با پاسخ مقتدرانه فرزندان ملت روبرو خواهد شد آنچنان که همگان پایان عمر نکبت بار رژیم جعلی رژیم اسرائیل را به نظاره خواهند نشست.

در بخش دیگری از جلسه علنی امروز،‌ رئیس مجلس ضمن ارائه توضیحاتی درباره روند بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه که بخش دوم لایحه بودجه درباره جداول کلان و پیوست‌ها شامل طرح‌های عمرانی و شرکت‌ها و واگذاری دارایی‌ها است، اضافه کرد: مجلس و دولت حق ندارند که در زمان بررسی این بخش به منابع و مصارف دست زده و حکم جدیدی بنویسند لذا نمایندگان می‌توانند پیشنهادات خود را در هر سرفصل ثبت کنند بدون آنکه حکم و تبصره جدیدی اضافه شود.

در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس درباره لایحه تجارت (ایرادات شورای نگهبان) هم نمایندگان با اصلاح مواد ۵۶۱ تا ۸۱۶ این لایحه موافقت کردند.

در پایان این جلسه، تقاضای بررسی طرح نظام قانونگذاری، تعیین حدود اختیارات و صلاحیت مراجع وضع قوانین و مقررات طبق اصل ۸۵ (بررسی در کمیسیون به جای صحن) اعلام وصول شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • طرح سوال از قوه قضائیه در مجلس به دلیل استنکاف از قانون وکلا
  • لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان در دستور کار مجلس
  • دلیل طرح سوال از وزیر کار نحوه افزایش حقوق کارگران است
  • رژیم صهیونیستی در بین جهانیان تحقیر شد
  • طرح تقویت علوم دفاعی در دستور کار نمایندگان قرار گرفت
  • اصلاح قانون مجازات اسلامی/اسامی غایبان و متاخران جلسه
  • بررسی لایحه تجارت در دستور کار امروز نمایندگان قرار گرفت
  • خلاصه مهم‌ترین اخبار مجلس در ۲۶ فروردین؛ حمایت قاطع نمایندگان از «وعده صادق» سپاه
  • طرح مجلس درباره تقویت و توسعه نوآوری دفاعی