Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل صندوق بیمه فعالیت‌های معدنی ایران گفت: در صورتی معدنکاران بدهی معوق خود را تا ۳۰ آذر ماه امسال پرداخت کنند و یا نسبت به بخش از بدهی و پرداخت اقساط آن تعهد دهند جریمه دیرکرد و سود آن بخشوده می‌شود. ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۳ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، فرید دهقانی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دولت توجه ویژه‌ای به اکتشاف معادن و استخراج و فرآوری مواد معدنی دارد و در این خصوص هرجایی که بانکی در این حوزه پشتیبانی و حمایت نکند صندوق بیمه معادن ایران پشتوانه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نوع حمایت‌های مالی از صنایع معدنی متناسب با جای معدن، نوع مواد اکتشافی بوده و در حوزه استارت آپ‌ها و آنهایی که با فنآوری نو فعالیت کنند بیشتر حمایت می‌شوند و علاوه بر توجه به معادن بزرگ، تلاش برای تامین سرمایه از بانک‌ها در خصوص صنایع معادن کوچک بیشتر شده است.

بن‌بستی به نام بانک «صنعت و معدن» بر سر راه تولید؛ 10 میلیون یورو سرمایه پروژه نیروگاه برق دهدشت بر باد می‌رودسفرای کشورهای خارجی از معادن و صنایع معدنی در سیرجان بازدید کردند+تصاویرجزئیات تولید 11 کالای صنعتی و معدنی در 3 سال گذشته/ سقوط تولید خودرو و لوازم خانگی + جدول

دهقانی ابراز کرد: تمام واحدهای معدنی که معوقه دارند چنانچه اصل بدهی را تا 30 آذر ماه امسال پرداخت کنند و یا نسبت به بخش از بدهی و پرداخت اقساط آن تعهد دهند جریمه دیرکرد و سود آن بخشوده می‌شود.

وی تصریح کرد: در سال‌های  اخیر این صندوق یک هزار و 600 بیمه نامه و ضمانت نامه سرمایه گذاری را در مقیاس‌های بیمه‌ای برای سرمایه گذاران صادر کرده است.

دهقانی  به تخصیص 490 میلیارد تومان تسهیلات برای رونق تولید معدنکاران کشور در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در کهگیلویه وبویر احمد حدود اختیارات قانونی درخواست‌ها برای بیمه نامه و تسهیلات به تولیدکنندگان معدنی بررسی و حمایت می‌شوند.

مدیرعامل صندوق بیمه فعالیت‌های معدنی ایران بیان کرد از ابتدای کار صندوق تا اوایل سال 97، 675 میلیارد تومان ضمانت نامه سرمایه گذاری و اعتباری صادر شده است.

انتهای پیام/ش

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۸۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چتر حمایت بر سر بیماران خاص و صعب‌العلاج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، زارع، مدیرکل بیمه سلامت استان البرز گفت: تنها در سال گذشته  ۳۰ میلیارد تومان به عنوان هزینه درمان در بخش های مختلف به بیماران خاص وصعب العلاج پرداخت شد.

او  افزود: شرط حمایت صندو.ق  از بیماران خاص دارا بودن یکی از بیمه های پایه در حوزه سلامت یا تامین اجتماعی یا  نیروهای مسلح است.

به گفته وی بیماران خاصی که تاکنون موفق زیر پوشش این صندوق قرار نگرفته اند و می توانند با مراجعه به سامانه بیمه سلامت و ثبت کدملی و شماره همراه تحت پوشش قرار گیرند.

صندوق حمایت از بیماران خاص بیش از ۱۰۰ گروه از بیماری های خاص را در زمینه دارو ویزیت توانبخشی وپارا کلینیک تحت پوشش قرار می دهد.

دیگر خبرها

  • نامه سرگشاده سهامداران و فعالان بازار سهام به رییس مجلس
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • فعالیت در بورس چگونه به تولید کمک می‌کند؟
  • پیگیری راه اندازی موزه معدن در کرمان
  • احیای پتروشیمی آبادان توسط شستا کلید خورد
  • چتر حمایت بر سر بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • هشدار صندوق بین المللی پول درباره بدهی دولت آمریکا
  • تلویزیون و سازمان‌های سینمایی آثار برتر رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی را تولید کنند
  • فراخوان انتخاب برترین‌های صنعتی و معدنی ۱۴۰۳ در چهارمحال و بختیاری
  • مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب شد