Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از تسنیم، رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان این که آزادسازی سهام عدالت باید مستند به قانون و با مصوبه مجلس شورای اسلامی انجام شود گفت: ورود هرچه بیشتر مردم به بازار سرمایه، تشویق به سرمایه‌گذاری و پس انداز از اهداف اصلی سیاست های اصل 44 قانون اساسی است.

علیرضا صالح اظهارداشت: بدون شک با نهایی شدن لایحه آزاد سازی سهام عدالت در مجلس شورای اسلامی اهداف اساسی این اصل مهم محقق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان خصوصی سازی کشور گفت: طی 10 سال گذشته بهترین سهام های بورسی به سهام عدالت اختصاص یافته و همینطور اقساط آن از محل سود شرکت هایی که سهام آنها برای این طرح در نظر گرفته شده بود باز پرداخت و اکنون سهام عدالت آماده آزاد سازی و واگذاری برگه های سهم به خود مردم است.

وی افزود: هم اکنون لایحه ای در خصوص ساز و کارهای مرتبط با نحوه انتقال این سهم به مردم در مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است چرا که برای انجام هر کاری ابتدا باید قانون مرتبط را در اختیار داشت و بر اساس آن عمل کرد.

صالح گفت: آزادسازی سهام عدالت منتظر تصویب لایحه مربوطه در مجلس شورای اسلامی است.

وی یادآورشد: پس از تصویب لایحه مزبور در مجلس آئین نامه ها و سازکارهای اجرایی آن در مدت دو تا سه ماه تدوین و به عبارتی نخواهیم گذاشت آزادسازی سهام عدالت مشمول مرور زمان شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۹۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین واگذاری «استقلال» و «پرسپولیس» آغاز شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آیین واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی صبح امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳) در ساختمان وزارت اقتصاد آغاز شد.

به نقل از ایرنا در این مراسم «کیومرث هاشمی» وزیر ورزش و جوانان، «سید احسان خاندوزی» وزیر امور اقتصادی و دارایی، «ابراهیم بازیان» سرپرست سازمان خصوصی سازی، «رضا درویش» مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، «علی خطیر» مدیرعامل استقلال، «مهدی محمدنبی» نایب رئیس فدراسیون فوتبال و «مصطفی زارعی» رییس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال حضور دارند.

به گزارش ایرنا، اواخر فروردین سال ۱۴۰۳، سازمان خصوصی‌سازی آگهی واگذاری سهام ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال را منتشر و قیمت پایه و شرایط عرضه سهام این باشگاه‌ها را اعلام کرد.

پس از تأیید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس از سوی سازمان خصوصی‌سازی، مزایده رسمی برای واگذاری ۸۵ درصد از سهام این دو باشگاه از صبح روز دوشنبه در فرابورس آغاز شد و در نهایت سهام سرخابی‌ها به فروش رفت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898993

دیگر خبرها

  • جبلی: آیین نامه حق پخش در حال تدوین است/ بابت تصاویر بد برخی مسابقات فوتبال عذرخواهی می کنم+ فیلم
  • وجود تضاد جدی بین دولت‌سازی در توسعه غربی و مدل اسلامی
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود/ ضرورت یکپارچه‌­سازی سامانه­‌های فرهنگی آموزش عالی کشور
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد/ تدوین دستورالعمل نظارت بر آفرودسواری
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد/تدوین دستورالعمل نظارت بر آفرودسواری
  • آیین واگذاری «استقلال» و «پرسپولیس» آغاز شد
  • دکتر جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • جامعه در انتظار تصویب قانون جامع حجاب
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم