Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محمد حجت سه‌شنبه شب پس از شکست تیمش مقابل هایپر شهر شاهین اظهار داشت: بازی سنگینی بود چرا که ۲ تیم از لحاظ فنی در سطح بالایی بودند اما ناراحتم که نتوانستیم امتیاز لازم را کسب کنیم و شرمنده هوادارانمان شدیم.

وی گفت: بعد از شکست‌هایی که در نیم فصل اول داشتیم نیاز به سه امتیاز این بازی داشتیم لذا بچه‌های ما هم قسم شدند تا این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و جایگاه خود را در جدول بهبود بخشیم اما این مهم صورت نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت با اشاره به اینکه از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم گفت: ما چندین بار از حریف پیش افتادیم اما نتوانستیم بازی را کنترل کنیم، حریف از ما باتجربه‌تر بود و پیروز میدان شد.

وی ادامه داد: تیم ما به لحاظ مالی مشکلات بسیاری دارد و زمین تا آسمان با تیم‌های دیگر تفاوت دارد. بسیاری از تیم‌ها در نیم فصل تقویت شدند اما، ما به دلیل نبود بودجه مناسب نتوانستیم بازیکنان مدنظرمان را جذب کنیم.

سرمربی اهورا گفت: در نیم‌فصل رقابت‌ها سه بازیکن تاثیرگذار و باتجربه خود را از دست دادیم و تنها یک بازیکن به خدمت گرفتیم که این امر باعث فشار بیشتری به بازیکنان می شود. از مسوولان انتظار داریم که ما را حمایت کنند تا بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

وی با بیان اینکه تیم ما کاملاً بومی است و از جوانان بهبهان به خوبی بهره بردیم گفت: ما تنها ۲ بازیکن از شهرستان‌های همجوار جذب کردیم و بقیه بازیکنان تیم، بهبهانی هستند همچنین در این فصل چند بازیکن متولد ۸۰ در اختیار داریم که برای اولین بار در لیگ برتر به میدان می‌روند.

حجت گفت: هدف اول ما این است که تیم را در لیگ نگه داریم و در مرحله بعد بتوانیم جزء هشت تیم  اول رقابت‌ها به مرحله حذفی صعود کنیم. برای برگزاری مسابقات نیاز به یک سالن بزرگ‌تر داریم تا هواداران از دیدن بازی‌های ما محروم نشوند.

دیدار تیم‌های اهورا بهبهان و هایپر شهر شاهین با برتری ۶ بر پنج به سود تیم هایپر به پایان رسید.

برچسب‌ها فوتسال بهبهان خوزستان ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتسال بهبهان خوزستان ورزشی فوتسال بهبهان خوزستان ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۹۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) بازوبند کاپیتانی تیم ملی استرالیا بر بازوی یک ایرانی

به گزارش فرارو و به نقل از پایگاه خبری فوتسال، تیم ملی فوتسال استرالیا در شرایطی با سه شکست به کار خود در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ پایان داد که بازوبند کاپیتانی این تیم بر بازوی یک بازیکن ایرانی الاصل بود.

شروین کشاورز عادلی بازیکنی است که پس از سال‌ها حضور در تیم استرالیا، در جام ملت‌های تایلند با بازوبند کاپیتانی این تیم به میدان آمد و در مصاف با عراق نیز زننده یکی از گل‌های استرالیا بود.

این بازیکن متولد ۴ می ۱۹۹۲ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۷۱) در سیدنی استرالیا است. او از ۶ سالگی فوتبال بازی می‌کند و وقتی ۱۳ سالش بود توسط سعید مراغه‌چیان به تیم ملی نوجوانان ایران دعوت شد و، اما بعد از ۲ هفته تمرین به استرالیا برگشت و منتظر دعوت دوباره شد که این اتفاق رخ نداد. این بازیکن از سال ۲۰۱۰ برای تیم ملی فوتسال استرالیا بازی می‌کند.

دیگر خبرها

  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)
  • شعبده‌بازی سرمربی ایرانی با تیم ملی افغانستان | آنها به جام جهانی می‌رسند؟
  • (عکس) بازوبند کاپیتانی تیم ملی استرالیا بر بازوی یک ایرانی
  • شمسایی: فشار روی ملی‌پوشان، کارمان را مقابل بحرین سخت کرد