Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@21:37:30 GMT

تخفیف ۳۰ درصدی قطارهای رجا در طرح "میلاد"

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۹۹۶۳۱

به گزارش اکوفارس، رضا عصاری معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام اینکه این تسهیلات برای بازه حرکت و فروش 19 لغایت 24 آبان ماه سال جاری - مصادف با هفته وحدت- است، اظهار کرد: در قالب طرح مذکور، به مسافران  با نام مبارک "محمد"، "صادق" و "محمد صادق" که در بازه زمانی حرکت و فروش مذکور از طریق کانال‌های فروش رجا بلیت خریداری کنند، 30 درصد تخفیف اعطا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعمال این تخفیفات بدون نیاز به هیچگونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت، به صورت خودکار و  بدون محدودیت مسیر انجام می‌شود.

 وی با تأکید بر نام‌های اشاره شده ادامه داد: سایر نام‌ها با ترکیب محمد یا صادق مانند: محمد مهدی، امیر محمد و ... مشمول این طرح نمی‌شوند.

معاون اجرایی شرکت رجا کانال‌های فروش این شرکت را شامل سایت رجا، فروش تلفنی 1539 و نمایندگی‌های مجاز فروش بلیت در سراسر کشور ذکر کرد و گفت: هموطنان برای آگاهی بیشتر در خصوص مراکز و نمایندگی‌های مجاز فروش، ساعت و برنامه حرکت قطارها و ... علاوه بر مراجعه به سایت این شرکت به نشانی www.raja.ir  می‌توانند از اقصی نقاط کشور و به صورت شبانه‌روزی با سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق تلفن 1539 تماس حاصل کنند.

* تسنیم

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۹۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۷ درصدی جوجه‌ریزی در شهرستان تویسرکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سجاد محمد اصغری افزود: توزیع هوشمند مرغ گرم از طریق سامانه در تویسرکان اجرا می‌شود.

او تصریح کرد: میزان گوشت مرغ تولیدی در شهرستان طی سال پیش بیش از هشت هزار تن و در سال ۱۴۰۱، پنج هزار و ۶۰۰ تن بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تویسرکان با تاکید بر اینکه در حال حاضر هیچ مشکلی در تامین و تولید مرغ گرم وجود ندارد گفت: گوشت مرغ شهرستان با همکاری ۱۰۰ واحد مرغداری فعال تولید می‌شود.

سجاد محمد اصغری افزود: وضعیت جوجه‌ریزی و تولید مرغ در سال جاری نیز از روند مطلوبی برخوردار است به طوری که در فروردین ماه ۳۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‌های شهرستان انجام شده است.

دیگر خبرها

  • قماربازی جواد عزتی، در یک هفته ۱۴ میلیاردتومان سود داشت
  • وضعیت شاخص تولید و فروش شرکت‌های صنعتی بورسی
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • حرکت قطارهای جنوب شرق بدون معطلی
  • کلید افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • رشد ۴۷ درصدی جوجه‌ریزی در شهرستان تویسرکان
  • ساخت ۳۰ پارکینگ جدید در تهران و اخطار سازمان هواپیمایی به دفاتر متخلف
  • مشتریان منحصر بفرد سینما تیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • مشتریان منحصر بفرد سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • مشتریان سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید