Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از الغد پرس، نوری مالکی، رئیس ائتلاف دولت قانون عراق، به معترضان عراقی پیشنهاد داد که با ضمانت اجرایی طرف سوم، با دولت توافق کنند.

وی در طرح پیشنهادی خود خواستار توقف تشدید اعتراضات و مقابله با خطراتی شد که این کشور را احاطه کرده است.

نوری مالکی افزود: طبق این طرح، هیات منتخب معترضان و دولت با یکدیگر توافق می‌کنند و طرف سوم آن را بر اساس جدول زمانی عملی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان ملل متحد هم در پی تشدید اعتراضات در عراق، خواستار انجام گفت‌وگوی ملی شد و گفت که دیگر زمان گفت‌وگوی ملی در این کشور فرا رسیده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوری مالکی بحران عراق اعتراضات در عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۹۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار جدید مازندران فردا معارفه می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، آیین تکریم و معارفه استاندار مازندران ساعت ۹ صبح فردا سه شنبه چهارم اردیبهشت با حضور وحیدی وزیر کشور در در سالن همایش اتاق بازرگانی مازندران برگزار می‌شود   یوسف نوری در جلسه روز گذشته هیئت دولت به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان استاندار جدید مازندران رای اعتماد گرفت و به عنوان بیست و پنجمین استاندار مازندران پس از انقلاب منصوب شد.

یوسف نوری متولد ۱۳۴۰ اهل ایلام، دکترای مدیریت گردشگری از دانشگاه علامه طباطبایی دارد و علاوه بر سابقه تدریس در دانشگاه‌های کشور و نگارش ۵ جلد کتاب و ۱۰ مقاله در پژوهش‌های کاربردی و نشریه‌های علمی- پژوهشی فعالیت می‌کند   یوسف نوری در آذر ماه ۱۴۰۰ توانسته بود به عنوان وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم از مجلس رای اعتماد بگیرد   او پیش از این انتصاب، فعالیت‌هایی در آموزش و پرورش داشته که از جمله آنها می‌توان به معاونت ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های ایلام و تهران مدیرکل برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد. سید محمود حسینی‌پور استاندار سابق مازندران نیز از سوی معاون اول رئیس‌جمهور به عنوان رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی منصوب شد.

دیگر خبرها

  • کتاب اولویت های پیشنهادی مجلس دوازدهم منتشر شد
  • فیلم| گفت‌وگوی بی‌پرده ده‌نمکی در برنامه برمودا/وقتی مسعود ده‌نمکی قرار بود وزیر ارشاد شود
  • لایحه پیشنهادی دولت برای وصول مطالبات دانشگاه‌ها از بنیاد شهید
  • مذاکرات بغداد و اربیل برای از سرگیری صادرات نفت شمال
  • دیدار و گفت‌وگوی وزیران نفت ایران و پاکستان
  • استاندار جدید مازندران فردا معارفه می‌شود
  • حریت: پس از سفر اردوغان به عراق، عملیات زمینی علیه پ‌ک‌ک آغاز می‌شود
  • شیر خشک موضوع اصلی نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی شد
  • عملیات زمینی گسترده ترکیه علیه گروه‌های کُرد در عراق؛ زمان حمله مشخص شد
  • هشدار نارنجی و تشدید بارندگی در استان یزد