Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در دیدار سفیر ایران در هند که در محل دفتر استاندار انجام گرفت، با اشاره به پیگیری راه اندازی پرواز مستقیم بین مشهد و حیدرآباد مرکز ایالت تلنگانا کشور هند، گفت: برای خواهرخواندگی خراسان رضوی و ایالت تلنگانا هند نیز آمادگی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او تصریح کرد: آمادگی داریم در یک زمان مشخص، نمایشگاه فرهنگی و ظرفیت‌های اقتصادی خراسان رضوی در شهر حیدرآباد هند برگزار شود.   استاندار خراسان رضوی گفت: برگزاری نمایشگاه‌های اختصاصی به صورت دوجانبه می‌تواند به توسعه همکاری‌های اقتصادی بین خراسان رضوی و ایالت تلنگانا هند کمک کند و در این زمینه آمادگی انجام هرگونه اقدام عملی را داریم.
علی چگنی سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور هند نیز در این دیدار بر ظرفیت بالای خراسان رضوی در زمینه جذب تورسیم زیارت و سلامت تاکید کرد و گفت: برای جذب شیعیان هند به منظور زیارت بارگاه منور امام رضا (ع) باید برنامه ریزی‌های لازم انجام گیرد.
او با بیان اینکه خراسان رضوی زمینه‌های بسیار خوبی برای جذب گردشگر و سرمایه گذار دارد، تصریح کرد: می‌توان نمایشگاهی از فرهنگ و رسوم خراسان رضوی در کشور هند برگزار کرد و در کنار آن صنایع و محصولات استان برای معرفی به نمایش گذاشته شود.   انتهای پیام// ز.م   آمادگی برای خواهرخواندگی خراسان رضوی و ایالت تلنگانا هند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۱۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوا در خراسان رضوی همچنان سرد است

زهرا آهنگرزاده گفت: با ورود سامانه بارشی به خراسان رضوی، میانگین دمای هوای امروز استان نسبت به چند روز گذشته حدود ۱۳ درجه کاهش یافته است که  همچنان روند کاهشی دما ادامه دارد.

وی تصریح کرد: بارش باران در شبانه روز گذشته مناطق مختلف خراسان رضوی را فرا گرفته است که شهرستان های کاشمر، فریمان و مشهد بیشترین بارش ها را در میان ایستگاههای هواشناسی به ثبت رسانده اند.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: وزش باد شدید در نواحی جنوبی استان از دیگر پدیده های جوی بوده است، شب گذشته شهرستان بردسکن با ۷۲ کیلومتر در ساعت بیشترین وزش باد را داشته است.

وی عنوان کرد: در شبانه روز گذشته قوچان با کمینه دمای صفر درجه و «فیض آباد» تربت حیدریه با بیشینه دمای ۲۴ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان خراسان رضوی بوده اند، در این مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی هشت تا ۱۳ درجه را ثبت کرده است.

اهنگرزاده اضافه کرد: دمای فعلی مشهد ۱۰ درجه سلسیوس است، طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی امروز دمای این کلانشهر بین چهار تا ۱۴ درجه در نوسان خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • اسامی اعضای تیم ملی مچ اندازی مردان ایران برای مسابقات آسیایی ۲۰۲۴ اعلام شد
  • هوشیاری و آمادگی، ضرورت کار پلیس است
  • آمادگی خراسان رضوی برای موج‌ دوم سفرهای نوروزی
  • هوا در خراسان رضوی همچنان سرد است
  • اعلام اسامی تیم های مچ اندازی مردان و زنان ایران
  • اسامی تیم های مچ اندازی مردان و زنان ایران اعلام شد
  • اعلام ترکیب تیم ملی مچ اندازی برای رقابت در کیش
  • آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای خدمت رسانی در شب‌های قدر
  • خراسان رضوی برای نیمه دوم تعطیلات‌ نوروزی آمادگی کامل دارد
  • کیفیت هوای مشهد سالم است