Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمرانی استانداری تهران توضیحاتی را درباره تخریب آلونک‌های گوداشرف‌آباد ارائه کرد.

به گزارش «تتابناک»، محمدتقی زاده در گفتگو با ایسنا در تشریح تخریب آلونک‌های گود اشرف‌آباد محل تجمع زباله گردها، گفت: به استناد تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ اراضی کشاورزی جهاد کشاورزی به عنوان متولی اجرای قانون با حکم دادستانی نسبت به تخریب آلونک‌های زباله گرد‌ها در محدوده اشرف‌آباد اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در جریان اجرای این حکم ۵۴ الونک در محدوده چهار هکتاری از اراضی در تصرف زباله گرد‌ها را تخریب و این محدوده را رفع تصرف کرده است در حقیقت جهادکشاوزی در راستای اجرای حکم قانونی و حفظ اراضی کشاورزی نسبت به تخریب و آزادسازی این اراضی اقدام کرده است.

معاون استاندار تهران در پاسخ به سوالی درباره ساماندهی افرادی که در گود اشرف‌آباد فعالیت می‌کردند و نقش شهرداری تهران در این ساماندهی، گفت: بی تردید برای ساماندهی این افراد شهرداری تهران باید با توجه به نوع فعالیتی که در اشرف‌آباد انجام می‌شده از طریق شرکت ساماندهی مشاغل شهر و یا سازمان مدیریت پسماند ورود داشته باشد.

وی تاکید کرد: شهرداری تهران باید از شکل گیری چنین فعالیت‌هایی در حریم شهر تهران جلوگیری کند چرا که فعالیت زباله گردی خلاف قانون بوده است. در حقیقت اداره کل حریم شهرداری تهران باید از حریم تهران که محدوده اشرف‌آباد شامل آن می‌شود حفاظت کند و اجازه شکل گیری فعالیت‌های غیرقانونی را ندهد.

به گفته تقی زاده، افراد مشغول در گود اشرف‌آباد، زباله‌ها را از سطح شهر تهران جمع‌آوری می‌کردند و از محدوده اشرف‌آباد به عنوان محل دپو استفاده می‌کردند لذا باید گفت: این افراد در تهران حضور داشتند و مشغول فعالیت بودند و عنوان کردن این مسئله که با تخریب الونک‌ها به تهران سرازیر می‌شوند خیلی صحیح نیست.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سانتریفیوژ IR 6 مهدی خدابخشی گام چهارم فردو علی مطهری چند همسری کاظم جلالی مارک ویلموتس کردستان سوریه استاندار تهران تخریب آلونک زباله گردها ساماندهی سانتریفیوژ IR 6 مهدی خدابخشی گام چهارم فردو علی مطهری چند همسری کاظم جلالی مارک ویلموتس کردستان سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۱۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: جاده تربت جام - صالح آباد این استان که شامگاه دیشب به علت وقوع سیلاب و نبود ایمنی مسدود اعلام شده بود صبح امروز، با تلاش راهداران بازگشایی شد.
یوسف بنی اسدی افزود: هم اینک بارش باران در جاده‌های اصلی و فرعی شهرستان‌های درگز، کلات، مشهد بویژه در بخش احمدآباد، طرقبه-شاندیز، نیشابور، صالح آباد، قوچان و باخرز را لغزنده کرده است.

او گفت: همچنین بارش باران جاده‌های ترانزیتی سرخس- مشهد در محدوده گردنه مزداوند و درگز- قوچان در محدوده گردنه‌های تیوان و "کبکان" را تحت تاثیر قرار داده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی افزود:همچنین مه غلیظ نیز موجب کاهش دید افقی رانندگان در جاده ترانزیتی درگز- قوچان در محدوده گردنه تیوان، بزرگراه باغچه- نیشابور در مسیر گردنه شریف آباد و جاده مشهد- کلات در گردنه گوجگی شده است.

 

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • از تخریب ۵۰ راه روستایی در شهرستان گنبکی تا تاکید بر اجتناب از سفر
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد
  • جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی بازگشایی شد
  • آبگرفتگی در بخش‌هایی از شیراز/ سامانه بارشی امشب از فارس خارج می‌شود
  • تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل
  • تولید روزانه ۷۰۰ تن زباله در محدوده شهر همدان
  • پاکسازی اراضی شهرک صنعتی قرچک همزمان با هفته زمین پاک
  • کاهش چشم گیر حضور زباله گردها در تهران | مدیرعامل پسماند: ۸۰ درصد فعالیت زباله گردها کم شده است
  • پاکسازی محدوده شهر قم از زباله‌های پلاستیکی توسط دانش آموزان