Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@08:06:46 GMT

دستان مزدور یمنی در دستان دو ولیعهد+عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۰۱۵۱۸

دستان مزدور یمنی در دستان دو ولیعهد+عکس

رسانه‌های سعودی تصویری از رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن منتشر کرده‌اند که دستان دو ولیعهد را گرفته و در حال حرکت است. ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های سعودی با هیاهوی فراوان توافق گروه‌های مزدور و وابسته عربستان و امارات در یمن را بزرگنمایی کرده و به زعم خود آن را مقدمه‌ای برای حل بحران یمن می‌دانند، در حالی که جنبش انصارالله تاکید کرده است که محمد علی الحوثی عضو شورای عال ی سیاسی یمن تاکید کرده است که توافق ریاض (بین دولت مستعفی و شورای انتقالی جنوب) ربطی به مردم یمن ندارد؛ چرا که بین دو طرف از مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی برقرار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصویری از عبدربه منصور هادی که یمنی‌ها وی را به سبب درخواست رسمی از عربستان و امارات برای جنگ علیه ملت یمن و کشتار مردم و ویرانی این کشور فقیر یک خائن بزرگ قلمداد می‌کنند، در رسانه‌های سعودی منتشر شده که قابل توجه است، وی در حالی که دستی در دست محمد بن سلمان ولیعهد سعودی دارد و دستی در دست محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی در حال حرکت است.

انتهای پیام/

R36355/P/S8,90/CT9

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۱۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس بر دستان قاتل فراری

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت:در پی وقوع یک فقره درگیری خیابانی منجر به قتل با سلاح سرد در یکی از روستا‌های جزیره قشم، و متواری شدن قاتل، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های انجام شده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد قاتل پس از درگیری با مقتول ۲۵ ساله، به مقصد یکی از استان‌های همجوار متواری شده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران پلیس با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی از بازگشت متهم مطلع که با هماهنگی قضائی در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

سردار علی اکبر جاویدان با بیان اینکه قاتل در بازجویی اولیه به جرم خود معترف شد، افزود: متهم جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کارشناس یمنی: «وعده صادق»، اسرائیل را به لاک دفاعی فرو برد
  • خون مردم و کودکان غزه بر روی دستان مالک واتس‌اپ
  • «آلاء» به تونس می‌رود
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • مدیر بندر ایلات: هر ماه میلیون‌ها دلار خسارت می‌دهیم
  • (ویدئو) پایان شکست ناپذیری دوین هِنی به دستان رایان گارسیا رقم خورد!
  • زنان یمنی از ترس، استاد این کار شدند!
  • سهمیه المپیک در دستان مهمدی
  • دستبند پلیس سرپل ذهاب بر دستان ۴۳ مجرم
  • دستبند پلیس بر دستان قاتل فراری