Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@21:00:30 GMT

تبریز میزبان مسابقات قهرمانی ووشو بانوان کشور

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۰۱۵۹۰

تبریز میزبان مسابقات قهرمانی ووشو بانوان کشور

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از برگزاری مسابقات قهرمانی ووشو بانوان کشور، انتخابی تیم ملی رده بزرگسالان در دو بخش تالو و ساندا خبرداد.

 ایوب بهتاج، گفت: مسابقه قهرمانی ووشو بانوان کشور از روز چهارشنبه (۱۴ آبان ماه) به مدت سه روز تا تاریخ 17 آبان ماه با شرکت 340 ووشوکار و مربی از 31 استان در قالب 35 تیم در دو بخش ساندا و تالو برای اعزام به مسابقات آسیایی 2020 هندوستان در تبریز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: ووشو آذربایجان شرقی رشد قابل قبولی داشته و امیدوارم ووشوکاران بانوان استان در این مسابقات نتایج قابل قبولی کسب کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان ؛ این مسابقات برای دومین سال متوالی در آذربایجان شرقی به میزبانی تبریز در سالن پورشریفی تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ووشو استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۱۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع دو هزار بسته معیشتی در تبریز

این بسته‌ها شامل برنج، مرغ، روغن، ماکارونی، چای، قند و رب گوجه فرنگی در مجموع به ارزش ۲۰ میلیارد ریال بود که در بین مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و انجمن حمایت از زندانیان تبریز توزیع شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در مراسم توزیع این بسته ها، از سنت حسنه وقف به عنوان یکی از کار‌های نیک و پسندیده یاد کرد و از مردم خواست هر کس به اندازه وسعت و امکانات خود قسمتی از اموال خود را در زمینه‌های مختلف وقف کنند و در این کار خیر شریک و سهیم شوند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم همچنین موقوفه خیرالنساء را از موقوفات منظم و با حساب و کتاب خواند و گفت: این موقوفه در دهه ۶۰ به متولیان تحویل داده شده و در رسیدگی به امور نیازمندان اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

حجت الاسلام حسینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هم با بیان اینکه موقوفه خانم خیرالنساء بیش از ۱۸۰ سال قدمت دارد افزود: از محل این موقوفه پارسال یکهزار و ۵۰۰ بسته و امسال دو هزار بسته معیشتی با همکاری کمیته امداد استان در بین نیازمندان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه تبریز قطعی شد
  • حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه قطعی شد
  • مروری بر کارنامه ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲
  • توزیع دو هزار بسته معیشتی در تبریز
  • اعزام ووشو کاران به بازی‌های بریکس
  • تیم‌های ملی ووشو ایران به بازی‌های بریکس اعزام خواهند شد
  • حضور تیم ملی ووشو در بازی‌های بریکس در کازان
  • بارش برف بهاری در تبریز + فیلم
  • گود «زینل خان» اسفراین میزبان مسابقات بین‌المللی کوراش شد
  • گود زینل خان میزبان کوراش کاران داخلی و خارجی