Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی شفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت تیم شهرداری ارومیه و خوب آغاز نکردن بازی ها علیرغم وجود ستاره ها در این تیم گفت: تیم شهرداری ارومیه، فصل گذشته وضعیت مناسبی نداشت و در حال حاضر تیمی که بسته شده است، به کلی تغییر کرده و شاکله تیم عوض شده است. این تیم هدف بزرگی دارد. به یاد دارم زمانی که بانک سرمایه برای نخستین بار تشکیل شد با وجود تمام ستارگانش، بازی نخست را واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمی زمان می برد تا نفرات جدید در کنار هم به ثبات برسند.

ملی پوش والیبال ایران  اظهار داشت: تیم سایپا نیز سال گذشته در مرحله پلی آف به ثبات رسید. شهرداری ارومیه بهتر خواهد شد. در دو بازی گذشته نیز بازی ها ۵ ست شد و ما می توانستیم پیروز باشیم. مطمئنا این تیم به ثبات خواهد رسید و در ادامه حریفی قدرتمند برای حریفان به شمار خواهد رفت.

وی در خصوص فشردگی رقابت های لیگ نیز خاطرنشان کرد: من با آمادگی ۶۰-۷۰ درصدی بازی ها را دنبال می کنم. تقریبا یکی دوسالی می شود که به خاطر بازی های پر فشار ملی و باشگاهی نتوانستیم ریکاوری مناسبی داشته باشیم و این عمر ورزش حرفه ای یک ورزشکار را کوتاه می کند. اگر خود را با لیگ هایی مانند ایتالیا و لهستان مقایسه می کنند، اولاً بازیکنان ملی پوش آنان تا این اندازه به بازی گرفته نمی شوند و لیگ آنها حرفه ای است. از نظر زیرساخت بسیار با ما متفاوت هستند و ما نمی توانیم بدون زیرساخت فقط تعداد بازی های زیاد آنها را کپی برداری کنیم.

شفیعی تصریح کرد: امیدوارم والیبال سر و سامان بگیرد چرا که حیف است ورزش تیمی مانند والیبال که طرفداران زیادی دارد مورد کم لطفی و بی توجهی قرار گیرد و به خاطر یک سری سیاست های غلط نتواند جایگاهی که دارد را حفظ و بهبود ببخشید.

کد خبر 4765027 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: بانک سرمایه علی شفیعی شهرداری ارومیه تیم والیبال شهرداری ارومیه تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران کشتی فرنگی گابریل کالدرون کشتی آزاد تیم ملی فوتبال عراق تیم فوتبال تراکتور والیبال باشگاه پرسپولیس لیگ برتر والیبال مسابقات قهرمانی جهان تیم کشتی امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۲۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهداب آماده هت‌تریک قهرمانی

تیم والیبال شهداب یزد، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر مردان که از سال ۱۳۹۸ فعالیت در لیگ برتر را شروع کرده است، در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و در سومین و چهارمین حضور خود در این رقابت‌ها به مقام قهرمانی دست یافت و در سال ۱۴۰۲ به دنبال سومین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر والیبال ایران است.

شاگردان محمدرضا تندروان در شهداب یزد از ساعت ۱۹ امشب (چهارشنبه ۸ فروردین) در دومین دیدار خود در مرحله نیمه‌نهایی لیگ والیبال برتر کشور مقابل شهرداری ارومیه در سالن فدراسیون والیبال به میدان خواهد رفت.

شاگردان عبدالرضا علیزاده در شهرداری ارومیه که تیم طبیعت اسلامشهر را در پلی آف از گردونه مسابقات حذف کردند، حالا با روحیه مضاعف پا به این مرحله گذاشتند.

گفتنی است، اولین دیدار شهرداری ارومیه و شهداب یزد از چهارچوب این رقابت‌ها روز دوشنبه (ششم فروردین) در سالن فدراسیون والیبال برگزار شد که شهدابی‌ها در این دیدار سه بر یک به پیروزی رسیدند تا برای صعود به فینال تنها به یک برد دیگر نیاز داشته باشند.

در صورتی که شهداب پیروز این میدان باشد، شاهد جدال فولاد و شهداب برای کسب جام سی و هفتم لیگ برتر در فینال خواهیم بود.

باشگاه نیز طی اطاعیه‌ای از تمام یزدی‌های مقیم تهران خواست که در این دیدار حضور پیدا کنند و از نزدیک شاهد و ناظر این دیدار حساس باشند.

دیگر خبرها

  • بازی سرنوشت ساز شهرداری ارومیه در روزشنبه
  • ارومیه با پیروزی کار را به بازی سوم کشاند
  • یک مدعی غیرمنتظره برای جایزه MVP لیگ والیبال ایران
  • ستاره والیبال ایران بلیت لیگ ملت‌ها را رزرو کرد!
  • لیگ برتر والیبال؛ ارومیه کار را به بازی سوم کشاند
  • عبدالرضا علیزاده: حیثیت والیبال ارومیه را برگرداندیم/به راحتی میدان جنگ را ترک نمی‌کنیم
  • لیگ برتر والیبال| ارومیه کار را به بازی سوم کشاند/ حریف فولاد دهم فروردین مشخص می‌شود
  • شهداب مغلوب درناها شد/ فینالیست در بازی سوم مشخص می‌شود
  • لیگ برتر والیبال|کار شهرداری و شهداب به بازی سوم کشیده شد
  • شهداب آماده هت‌تریک قهرمانی