Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-18@11:23:43 GMT

هزینه تمام دستگاه‌ها باید ۲۰ درصد کاهش یابد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۰۲۴۶۸

جهانبخش محبی نیا گفت: در شرایط کنونی بخواهیم یا نخواهیم، درآمد‌های نفتی از بودجه جدا شده و باید از درآمد‌های دیگر از جمله درآمد مالیاتی استفاده کنیم، حال این روش در صورتی نتیجه خواهد داد که بدون تعارف، یک جراحی بدون مُسکن در کشور انجام شود. گروه اقتصادکلان بازارنیوز: جهانبخش محبی‌نیا عضو هیأت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه ریزی دولت برای ارائه لایحه بودجه دو سالانه به مجلس و تفکیک درآمدهای مالیاتی و نفتی، گفت: بر اساس برنامه ریزی دولت، قرار است که درآمدهای مالیاتی صرف امور جاری شده و درآمدهای نفتی برای اجرای پروژه های عمرانی هزینه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ، تکاب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شرایط کنونی بخواهیم یا نخواهیم، درآمدهای نفتی از بودجه جدا شده و باید از درآمدهای دیگر از جمله درآمد مالیاتی استفاده کنیم، حال این روش در صورتی نتیجه خواهد داد که بدون تعارف، یک جراحی بدون مُسکن در کشور انجام شود.

سوخت های فسیلی به زودی از چرخه استفاده در کشورها کنار خواهد رفت

پیش بینی من این است که در سال های آینده، عملا سوخت های فسیلی از چرخه استفاده در کشورها کنار خواهد رفت و آن زمان است که اگر ما اقدام زیرساختی در حوزه بودجه و اقتصاد انجام نداده باشیم، قطعا مشکلات بسیاری برای کشور ایجاد خواهد شد

وی ادامه داد: پیش بینی من این است که در سال های آینده، عملا سوخت های فسیلی از چرخه استفاده در کشورها کنار خواهد رفت و آن زمان است که اگر ما اقدام زیرساختی در حوزه بودجه و اقتصاد انجام نداده باشیم، قطعا مشکلات بسیاری برای کشور ایجاد خواهد شد.

کل بدهی های دولت با فروش املاک و سرمایه‌های مازاد تسویه می شود

محبی نیا گفت: بر اساس گزارش های واصله، در کشور معادل بدهی های کل دولت مازاد املاک، مستقلات و سرمایه های به خواب رفته وجود دارد، حال اگر این سرمایه ها با نظارت سه قوه تبدیل به دارایی نقدی شده و پس از آن این اعتبارات در راستای سرمایه گذاری در کشور و امداد اجتماعی به ویژه کمک به مستضعفان هزینه شود، می توان مشکلات را پشت سر گذاشت.

هزینه تمام دستگاه ها و سازمان ها در سال آینده باید 20 درصد کاهش یابد

عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: به نظر من با شرایط کنونی بودجه کشور، باید هزینه تمام دستگاه ها، موسسات و سازمان ها بدون هیچ استثنایی حداقل 20 درصد کاهش یابد و مسئولان دستگاه ها خود باید برای اجرای این مسئله پیشگام شوند.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000G5X برچسب ها: بودجه ، اقتصاد ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بودجه اقتصاد بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۲۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدستی در جنایت در غزه برای بایدن گران تمام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، حمایت «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در جنگ غزه موجب کاهش بیشتر محبوبیت وی شد.

نتایج نظرسنجی جدید «یو گاوو» و «سی بی اس نیوز» نشان می‌دهد تنها سی و سه درصد از آمریکایی‌ها با نحوه مدیریت دولت جو بایدن در قبال جنگ در نوار غزه موافق هستند. این میزان پایین‌ترین سطح ثبت شده در این نظرسنجی‌ها از زمان آغاز درگیری‌ها در غزه است.

در ماه اکتبر ۴۴ درصد آمریکایی‌ها و در ماه فوریه ۳۸ درصد رویکرد بایدن در قبال جنگ غزه را تایید کردند که حاکی از روند کاهشی آن است.

نتایج این نظرسنجی حاکی از آن است که تعداد کسانی که معتقدند آمریکا باید به رژیم صهیونیستی سلاح بفرستد از ۴۸ درصد در اکتبر گذشته به ۴۰ درصد کاهش یافته است.

آمریکا بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی است و از ابتدای جنگ غزه تاکنون بارها محموله‌های تسلیحاتی به این رژیم ارسال کرده است.

کد خبر 6079097

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مکارم شیرازی: هزینه‌های سفر حج کاهش یابد
  • خم شدن کمر اقتصاد اسرائیل زیر بار جنگ غزه
  • محل هزینه‌کرد درآمدهای مالیاتی از ارکان دولتی مشخص می‌شود
  • کاهش درآمدهای مالیاتی به میزان ۸۵ همت در بخش دوم بودجه ۱۴۰۳
  • خودرو برقی ایستاد، نفت برگشت!
  • بارش‌های زیبای بهاری در فارس؛ با برکت، بدون خسارت
  • سیاستهای تنظیم‌گری دولت در بازار مسکن ۱۴۰۳/ سهم درآمدهای پایدار دولت به ۵۲ درصد رسید
  • خبر خوش وزیراقتصاد برای تولید کنندگان در سال جاری
  • رشد 111 درصدی درآمد دولت از محل جرائم و خسارات در بودجه / درآمد ناشی از جرایم رانندگی در صدر/ 1403 برای چه مواردی باید جریمه بپردازید؟
  • همدستی در جنایت در غزه برای بایدن گران تمام شد