Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تئاتر طی هفته جاری با اجرای آثار گوناگونی روبرو خواهد بود که از جمله مهمترین آنها می توان به اجرای نمایش «گریز از مرکز» به کارگردانی احسان اکبرنژاد اشاره کرد. تاریخ انتشار: 12:00 - 15 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۴۸۰۴

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، تئاتر طی هفته جاری با اجرای آثار گوناگونی روبرو خواهد بود که از جمله مهمترین آنها می توان به اجرای نمایش «گریز از مرکز» به کارگردانی احسان اکبرنژاد اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله نکات جالب نمایش گریز از مرکز می توان به بازی «محمد نادری» بازیگر سینما و تلویزیون اشاره کرد، نادری در آثاری همچون فیلم سینمایی هزارپا و همچنین سریال شمعدونی به ایفای نقش پرداخته است. همچنین پیشتر وی در مجموعه تلویزیونی دورهمی یکی از بازیگران اثر بود. 

خواب خوب خواب

مکان: حوزه هنری - تماشاخانه ماه
زمان: ۱۳ تا ۳۰ آبان
ساعت: ۱۹:۳۰
مدت زمان: ۱ ساعت
بها: ۳۰,۰۰۰ تومان

نویسنده و کارگردان: سلیم باشکوه
بازیگران: (به ترتیب حروف الفبا)روزبه اختری، محمد نوید جلالیان، سپیده جعفری، محمد طایفه، راضیه قدمی، نوشین مینایی فرد

خلاصه: وقتی شب می‌شه آدم احساس می‌کنه همه فراموشش کردن. اما من بیدارم کارم کم نیست خیلی زیاده. یعنی هر شب به تو فکر می‌کنم.

هفت کودک یهودی

مکان: عمارت نوفل‌لوشاتو - سالن ۱
زمان: ۲۸ مهر تا ۲۴ آبان
ساعت: ۱۸:۰۰
مدت زمان: ۱ ساعت و ۵ دقیقه
بها: ۳۵,۰۰۰ تومان

کارگردان: مصطفی اسفندیاری
بازیگران: رخساره شجاع الدّین، سعید دهقانی، یوکابد موسوی، میلاد اتابکی، حسین ابراهیمی، سعید شایق، سمیه کرمی، سارا نعیمی، الیکا فلکی، رویا بیگی، پریا شیوندی، عاطفه نصرآبادی، محمد میرزاده

خلاصه: این نمایش شامل هفت قطعه ی کوتاه شعرگونه می باشد که هر فصل فشرده ی دوره ی مشخص از تاریخ معاصر مهاجرت یهودیان و تشکیل دولت رژیم صهیونیستی را روایت می کند. در این نمایش پدران و مادران با طیف اندیشه ی گوناگون به مکالمه می نشینند تا بتوانند تاریخی را که با حوادث پر فراز و نشیب با آن مواجه بوده اند به فرزندان دختری خود آموزش دهند.

گریز از مرکز

مکان: تماشاخانه سپند (سالن شماره ۲)
زمان: ۳۰ مهر تا ۳۰ آبان
ساعت: ۲۱:۰۰
مدت زمان: ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه
بها: ۴۰,۰۰۰ تومان

نویسنده و کارگردان: احسان اکبرنژاد
بازیگران: محمد نادری، پویان درزی، الهام جدی، فردین شاه حسینی، پریسا بنی آدم، هادی شیخ الاسلامی، وحید نفر، احسان اکبرنژاد و مهرداد ضیایی

خلاصه: بزرگترین خلافکاران آمریکا تصمیم می گیرند از انبار سلاح هسته ای دزدی کنند، برای این کار محبور می شوند خود را...

فانفار

مکان: تئاتر هامون
زمان: ۱۵ آبان تا ۰۹ آذر
ساعت: ۲۱:۰۰
مدت زمان: ۱ ساعت
بها: ۴۰,۰۰۰ تومان

نویسنده: پویا سعیدی
کارگردان: حمید حسینی
بازیگران: (به ترتیب حروف الفبا) صحرا اسدالهی، نفیسه زارع، سعید عظیمی، نوید لایقی، وحید منافی

خلاصه: پدر، خواهر، عروس و برادرها کنار هم جمع شده‌اند تا مهم‌ترین تصمیم زندگی‌شان را بگیرند؛ تصمیم برای انجامِ کارِ بسیار خطرناکی که هم می‌تواند زندگی‌شان را نجات دهد و هم نابودش کند.

قلعه حیوانات

مکان: مجموعه تئاتر دیوار چهارم
زمان: شنبه ١١ ،١٨ و ٢۵ آبان
ساعت: ۱۶:۴۵
مدت زمان: ۱ ساعت و ۴۰ دقیقه
بها: ۴۰,۰۰۰ تومان

طراح و کارگردان: عارفه آزرمی، سعیده خوش نژاد
بازیگران: (به ترتیب ورود به صحنه) ستاره خواجوی، کوروش دستورانی، ستایش آزاد منش، مهسا مشهدی عباسی، تینا خلج، کیارش احمدزاده، محمدحسین ولیلو، مهیار کشاورز، عارفه آزرمی، ملیحه زینعلی، سعید راستی، محدثه عموزاد، معصومه گودرزی، سما صفایی

خلاصه: قلعه‌ی حیوانات داستان دژی است بدون انسان، اما حیواناتش «زمانی که سر به راه می شوند، آدم می شوند!» قلعه‌ی حیوانات قصه‌ی شعارها و شورهاست، شعارهایی که عاقبتشان پاک شدن با قلم نرم اما کاریِ باد و باران و آفتاب است و شورهایی که پایانش ... قلعه‌ی حیوانات حکایتی است آزاد از هر زمان و مکان!

رپرتاژ اندیشه های کال

مکان: تماشاخانه آژمان (سالن شماره ۱)
زمان: ۱۵ آبان تا ۰۱ آذر
ساعت: ۲۱:۱۵
مدت زمان: ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه
بها: ۳۰,۰۰۰ تومان

نویسنده: علی طاهری، سیما بنیادی، سپیده خاکباز
کارگردان: علی طاهری
بازیگران: (به ترتیب ورود) نیما یار، نرگس عبدالهی، سجاد میرزائیان، علی طاهری، سوده ازقندی

سفر خسرو به مسکو

مکان: عمارت نوفل‌لوشاتو - سالن ۲
زمان: ۱۶ آبان تا ۱۰ آذر
ساعت: ۱۹:۳۰
مدت زمان: ۱ ساعت
بها: ۳۵,۰۰۰ تومان

نویسنده و کارگردان: سپهر حیدری نژاد
بازیگران: محمد حسین اثنی عشری، مهدی حسینی، سپهر حیدری نژاد، زهرا خان محمدی، بابک خدایی، بهار رضی زاده، احسان طیب، مهشید محمدی

خلاصه: خسرو دارد به روسیه میرود و برای خودش مهمانی خداحافظی گرفته. اشخاص مهمانی نیز گروه قدیمی دوستان او از زمان دانشگاه هستند که در حال حاضر اکثرشان با یکدیگر مشکل دارند. مهمانی شروع میشود اما این همه‌ی ماجرا نیست.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هفت کودک یهودی گریز از مرکز قلعه حیوانات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۲۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید

مهرداد صدقی نویسنده مجموعه کتاب های «آبنبات» در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از انتشار کتاب «آبنبات لیمویی» تا پیش از سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: نسخه نهایی «آبنبات لیمویی» را اسفندماه سال گذشته به انتشارات سوره‌مهر تحویل دادم و در فرآیند انتشار قرار گرفته است.

وی افزود: در«آبنبات لیمویی» خوانندگان همچنان ماجراهای محسن را دنبال می‌کنند. محسن حالا تحصیلاتش را در دانشگاه گرگان به پایان رسانده و می‌خواهد ازدواج کند.

صدقی با اشاره به اینکه «آبنبات لیمویی» آخرین جلد از سری مجموعه آبنبات‌ها خواهد بود، گفت: با توجه به اینکه داستان «آبنبات لیمویی» در روزگار کنونی می‌گذرد، فعلا قصد ندارم این مجموعه را ادامه دهم و می‌خواهم داستان‌نویسی را با ژانرهای دیگر ادامه دهم.

پیش از این، سه رمان طنز «آبنبات هل‌دار»، «آبنبات دارچینی» و «آبنبات نارگیلی» از این نویسنده توسط انتشارات سوره مهر عرضه شده است.

کد خبر 6087373 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • نمایش تجهیزات نظامی غنیمت گرفته شده از اوکراینی ها در مسکو | تصاویر
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • پوتین با هوش مصنوعی بازیگر فیلم زندگینامه خودش شد (+عکس)
  • «پوتین» با هوش مصنوعی بازیگر شد
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • بهرام افشاری به اصفهان رفت
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • جزییات جدید از پرونده مرگ مشکوک زهره فکورصبور
  • آخرین خبر از پرونده مرگ زهره فکور صبور
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بار دیگر بسته شد