Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@08:04:14 GMT

نادر سلیمانی و نصرالله رادش میهمان تلویزیون شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۰۳۰۶۳

نادر سلیمانی و نصرالله رادش میهمان تلویزیون شدند

"چهل تیکه" امشب به ۲ کمدین با سابقه سینما و تلویزیون رسید. ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، "چهل تیکه" به تهیه کنندگی و کارگردانی الهام حاتمی، امشب، چهارشنبه 15 آبان ماه، میزبان نادر سلیمانی و نصر الله رادش بازیگران با سابقه  سینما و تلویزیون است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


"ساعت خوش" خاطره انگیز ترین همکاری آنها در تلویزیون محسوب می شود و "چهل تیکه" خاطرات این دو هنرمند را مرور می کند.
"چهل تیکه" ازشبکه نسیم پخش می شود و مخاطبانش را با تصاویر و گفت و گوهای خاص به سال‌های دور و نزدیک می برد و محمد رضا علیمردانی اجرای آن را  به عهده دارد.

سریال "ملک سلیمان" منتظر تصمیم رئیس صداوسیما/ ماجرای ماکتی از ظهور و تصویری از 3 پیامبر تلویزیونی می‌شودویژه‌های تلویزیون در 2 مناسبت/ ماجرای ضریح جدید حرم امامین عسکریین را ببینیدآخر هفته تلویزیون با "آقای رئیس‌جمهور"

این برنامه از سه شنبه تا جمعه ساعت 23 پخش می شود و بینندگان این برنامه می توانند در ساعات 04:00، 07:00، 11 و 17 بازپخش "چهل تیکه" را ببینند.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شبکه نسیم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه نسیم شبکه نسیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۳۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اسلامی نسیم شهر منحل شد

 فرماندار شهرستان بهارستان با اشاره به تعیین تکلیف و انحلال شورای اسلامی شهر نسیم‌شهر گفت: شورای حل اختلاف وزارت کشور با برگزاری جلسه با انحلال شورای نسیم‌شهر موافقت کرد.

به گزارش تسنیم، عبدالله نوحی در جمع خبرنگاران با اشاره به از حد نصاب افتادن شورای نسیم‌شهر گفت: با دستگیری برخی از اعضای شورای اسلامی نسیم شهر به علت تخلفات صورت گرفته، شورا از اکثریت خارج شده و در سه ماه گذشته نیز جلسه‌ای برگزار نکرده است.

وی افزود: به دلیل رسمیت نیافتن جلسات و از حد نصاب خارج شدن شورا، موضوع در هیئت رسیدگی به تخلفات شوراهای شهر در هفته‌های گذشته در استانداری تهران مطرح شد و اعضای هیئت حل اختلاف استانداری رأی به انحلال شورای شهر نسیم شهر دادند.

فرماندار بهارستان در پایان خاطرنشان کرد: پس از ارسال این رأی به هیئت مرکزی رسیدگی به تخلفات در وزارت کشور، روز گذشته، رأی مورد تأیید هیئت حل اختلاف مرکزی وزارت کشور قرار گرفت و در صورت ابلاغ رسمی، استاندار تهران به عنوان قائم مقام جایگزین شورا خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • «محمدرضا باباحسینی »به عنوان شهردار نسیم‌شهر منصوب شد
  • روایت ملاقات یک چهره ضد محور مقاومت با سیدحسن نصرالله + فیلم
  • ضربه کاری به ارتش اسرائیل و ترجمه عملی تهدیدات نصرالله
  • عملیات «وعده صادق» میخی بر تابوت صهیونیست ها بود
  • شورای اسلامی نسیم شهر منحل شد
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • پیامدهای عملیات «وعده صادق» در آینده مشخص خواهد شد
  • بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین بزودی + فیلم