Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ دالوند با بیان اینکه ۲۹۰ نفر از مالباختگان موفق به شناسایی اموال سرقتی خود شدند گفت: مردم جهت استرداد اموال سرقتی خود به کلانتری محل خود مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سرهنگ محسن دالوند» در تشریح جزئیات این خبر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از نمایشگاه اموال بلاصاحب که هفته گذشته در نمایشگاه بین المللی اهواز و برای اولین بار در کشور برگزار شد، بیش از ۵۰ هزار نفر بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز با ابراز تاسف از اینکه کلیه اموال موجود در نمایشگاه به مالباختگان بازگردانده نشد اضافه کرد: فرماندهی انتظامی اهواز تمام تلاش خود را در جهت استرداد اموال مورد نظر به صاحبان آنها به کار گرفته است.

 

وی ادامه داد: نمایشگاه اموال بلاصاحب به مدت سه روز و با ۳۰ غرفه در نمایشگاه دائمی و بین المللی اهواز برگزار شد و ۲۹۰ نفر از مالباختگان موفق به شناسایی اموال سرقتی خود شدند.

 

وی با اشاره به چگونگی دریافت اموال سرقتی توسط مالباختگان افزود: شهروندانی که اموالی از آنان به سرقت رفته و هنوز موفق به شناسایی و استرداد اموال سرقتی خود نشده‌اند، می‌توانند هر پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح به کلانتری های محل سکونت خود مراجعه و با دیدن اموال مکشوفه سرقتی موجود در آن کلانتری نسبت به شناسایی و تحویل آن اقدام کنند.

 

دالوند در پایان خاطرنشان کرد: این ابتکار پلیس اهواز علاوه بر اطلاع رسانی عمومی از کشفیات اموال سرقتی، دستاوردهای مهمی همچون ارتقای احساس امنیت، استرداد اموال به مالباختگان و تعیین و تکلیف اموال بلاصاحب است.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان راهپیمایی 13 آبان 13 آبان 13 آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی یوم الله ۱۳ آبان مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی یوم الله ۱۳ آبان کلانتری های اهواز اموال مسروقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۳۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروگان‌گیری در محله دولت آباد شهر ری

به گزارش «تابناک»، سرهنگ محمدقاسم طرهانی در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح جزئیات گروگانگیری در جنوب تهران اظهار کرد: فردی با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و از ربوده شدن یک مرد جوان از اتباع کشورهای همسایه خبر داد و گفت در قبال آزادی این مرد جوان مبلغ زیادی پول از آنها درخواست شده است.

وی با بیان اینکه پس از دریافت این خبر موضوع بلافاصله در دستور کار عوامل کلانتری دولت آباد قرار گرفت، گفت: تیم عملیات کلانتری به‌منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عامل یا عاملان این اقدام شرارت‌آمیز آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: در بررسی جزئیات این پرونده مشخص شد، علت ربایش و گروگان گیری دریافت باج بوده است.

وی ادامه داد: عوامل پلیس با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و بررسی سرنخ‌های موجود به سرعت مخفیگاه متهمان در محدوده دولت‌آباد را شناسایی کردند.

طرهانی از انجام سریع هماهنگی‌های لازم در این خصوص خبر داد و گفت: پرسنل عملیات کلانتری سریعاً به موقعیت اعزام شدند، پس از حضور مأموران در محل طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه سه متهم که از اتباع کشور همسایه بودند، دستگیر شدند و سه فرد ربوده شده آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

فرمانده انتظامی ری از اعتراف متهمان دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی خبر داد و افزود: متهمان انگیزه خود از این اقدام را دریافت ۲۰۰ میلیون تومان عنوان کردند.

وی گفت: متهمان دستگیر شده برای انجام مراحل قانونی تحویل پلیس آگاهی شدند.

دیگر خبرها

  • پشت پرده ‌خرید و فروش اموال دزدی
  • استرداد بیش از ۵ میلیارد ریال وجه به شاکیان واحدهای صنفی
  • استرداد بیش از ۵۳۸ هزار میلیارد ریال درحق مالباختگان و بیت‌المال 
  • استرداد بیش از ۵۳۸ هزار میلیارد ریال درحق مالباختگان و بیت‌المال
  • گروگان‌گیری در محله دولت آباد شهر ری
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • گروگان‌ گیری در دولت‌ آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • گروگان‌گیری در دولت‌آباد/ ۳ متهم از اتباع دستگیر شدند
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان
  • زورگیری با شیوه دعوت به مهمانی