Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@13:41:04 GMT

رئیس دفتر رئیس جمهوری وارد عسلویه شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۰۳۱۲۶

رئیس دفتر رئیس جمهوری وارد عسلویه شد

رئیس دفتر رئیس جمهوری روز چهارشنبه به منظور بررسی روند پیشرفت تعدادی از پروژه‌های زیرساختی و توسعه‌ای استان‌های بوشهر و فارس وارد عسلویه شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از بوشهر،محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهوری در اولین روز از سفر دو روزه خود به استان‌های بوشهر و فارس صبح امروز چهارشنبه (15 آبان) در فرودگاه عسلویه از سوی مقام‌های محلی مورد استقبال گرفت و قرار است در ادامه این سفر عازم شهرستان مُهر در استان فارس شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دفتر رئیس جمهوری علاوه بر بازدید از روند پیشرفت شماری از پروژه‌های زیرساختی و توسعه‌ای شهرستان‌های مُهر و لامرد در استان فارس در جلسه شورای اداری این دو شهرستان شرکت خواهد کرد.

 

واعظی در دومین روز از سفر استانی خود در شهرستان عسلویه استان بوشهر حضور خواهد یافت.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان راهپیمایی 13 آبان 13 آبان 13 آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی یوم الله ۱۳ آبان مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی یوم الله ۱۳ آبان محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری شهرستان عسلویه استان بوشهر خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۳۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های استان بوشهر تجهیز می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، مجید محمودی سه‌شنبه‌شب در جمع خبرنگاران افزود: یکی از اولویت‌های این دفتر ارتقا سطح امکانات و تجهیزات شهرداری‌ها به ویژه در حوزه آتش نشانی است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این حوزه گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و مساعدت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، ۱۹ ایستگاه آتش نشانی به دستگاه تنفسی تجهیز شدند.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر با تاکید بر لزوم تجهیز ایستگاه‌های آتش نشانی شهرداری‌های استان افزود: تجهیزات سبک و سنگین ایستگاه‌ها در کنار تجهیزات فردی در شرایط بحرانی و امداد رسانی بسیار تأثیر گذار و با اهمیت بوده و این دفتر با همکاری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و همت شهرداری‌های استان برنامه‌های ویژه ای جهت ارتقا سطح ایمنی و خدماتی ایستگاه‌های آتش نشانی دارد.

کد خبر 6087139

دیگر خبرها

  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور در آب‌های بوشهر انجام شد/نجات ۱۷۲ دریانورد
  • روستا‌های حاشیه شیراز مظلوم‌ترین روستا‌های فارس هستند
  • آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های استان بوشهر تجهیز می‌شوند
  • استقبال پرشور از رئیس جمهور در قدیمی‌ترین دانشگاه لاهور
  • رئیس جمهوری اسلامی ایران وارد لاهور شد
  • جزئیات دیدار فرمانده ارتش پاکستان با رئیس جمهوری | رئیسی وارد لاهور شد
  • رشته‌های هسته‌ای در دانشگاه خلیج فارس ایجاد می شود