Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@18:59:57 GMT

وزیر اطلاعات به لامرد سفر کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۰۳۴۷۹

وزیر اطلاعات به لامرد سفر کرد

رئیس دفتر ریاست جمهوری و وزیر اطلاعات، به منظور بازدید از پروژه های صنعتی از جمله آلومینیوم جنوب دقایقی پیش وارد شهرستان لامرد شدند.

به گزارش خبرنگار برنا از لامرد، محمود واعظی رییس دفتر ریاست جمهوری و آیت الله سید محمود علوی وزیر اطلاعات کشور، به همراه عنایت الله رحیمی استاندار فارس و جمع کثیری از مدیران استانی و کشوری، برای بررسی روند پیشرفت تعدادی از پروژه های زیرساختی و توسعه ای شهرستان های مهر و لامرد و مشکلات احتمالی آن وارد لامرد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
شهرستان لامرد در جنوبی ترین نقطه استان به عنوان شاهراه اتصال فارس به 2 استان هرمزگان و بوشهر دارای معادن و صنایع بسیاری از جمله منطقه ویژه اقتصادی و بزرگترین کارخانه آلومینیوم خاورمیانه است. بیشتر بخوانید: مسائل پیرامون چادرنشینان حاشیه شهر بندرخمیر بررسی و پیگیری شد دیدار بدون واسطه با مردم ؛ راهبردی نظارتی و تأثیرگذار است

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خاورمیانه ریاست جمهوری مشکلات برنا هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۳۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو ماهواره بخش خصوصی آماده پرتاب هستند

به گزارش خبرگزای صدا و سیما، به نقل از مرکز اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نخستین حیاط دولت امسال با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۷ هزار روستای جدید تحت پوشش قرار گرفته اند، به عقد بزرگترین قرارداد با بخش خصوصی در حوزه فضایی در سال گذشته اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، امروز (چهارشنبه) و در حاشیه نخستین جلسه هیات دولت در سال جدید، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره لایحه امنیت کاربران به خبرنگاران گفت: این لایحه در کمیسیون حقوقی،- قضایی دولت در دست بررسی است و مراحل پایانی خود را طی می‌کند و قسمت‌هایی از لایحه به علت بخش‌های قضایی نیازمند تایید قوه قضائیه بود که در همین ارتباط نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه ارسال شد تا نظر آنها برای این بخش‌ها کسب شود.

وی همچنین از استفاده نزدیک به چهار الی پنج میلیون نفر از بسته اینترنت هدیه عیدانه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات استفاده خبر داد.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه در  ۱۴۰۳ بدنبال تسهیل حضور بخش خصوصی در صنعت فضایی هستیم، تصریح کرد: پارسال نیز بزرگ‌ترین قرارداد با بخش خصوصی را برای ساخت منظومه شهید سلیمانی امضا کردیم و دو ماهواره بخش خصوصی نیز آماده پرتاب هستند و وزارت ارتباطات از قبل تصاویر و داده‌های این دو ماهواره را پیش خرید کرده است.

زارع پور، با اشاره به اینکه مطابق قانون تا پایان برنامه هفتم توسعه تمام ساختمان‌ها به فیبرنوری متصل می‌شوند، خاطرنشان است: در اینصورت سرعت دسترسی آنها به هزارمگابیت یعنی صد برابر سرعت فعلی ارتباطات ثابت کشور افزایش پیدا می‌کند و آن روز روزیه که سرعت دسترسی مردم افزایش صد برابری خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • نخست‌ وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین معرفی شد
  • نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین معرفی شد
  • نخست‌وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین معرفی شد
  • محمد مصطفی نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین شد
  • «محمد مصطفی» نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین شد
  • ۱۷ هزار هکتار شالیزار محمود آباد بذرپاشی شد
  • پایش بیش از ۶ هزار دستگاه بی خطرساز در مراکز درمانی و بیمارستانی در سطح کشور
  • دو ماهواره بخش خصوصی آماده پرتاب هستند
  • پایش ۳۸۲ نمونه سوخت در کشور
  • پدران و مادران شهدا در لامرد تجلیل شدند