Web Analytics Made Easy - Statcounter

در طول سفر رییس‌جمهور فرانسه به پکن، چین و فرانسه ۱۵ میلیارد دلار قرارداد با یکدیگر امضا کرده‌اند.یک مقام دولتی چین در کنفرانس خبری روز چهارشنبه گفت که در طول سفر رییس‌جمهور ماکرون به پکن، چین و فرانسه ۱۵ میلیارد دلار قرارداد با یکدیگر امضا کرده‌اند.

این قراردادها در بخش‌های هوافضا، انرژی و کشاورزی به امضا رسید و طی آن ۲۰ شرکت فرانسوی برای صادرات مرغ و ماهی، گوشت گوساله و گوشت خوک به چین، تایید شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها همچنین توافق کردند که پروتکل کنونی واردات ماهی و مرغ خود را گسترش دهند تا واردات اردک، غاز و اردک با کبد چرب را هم در بر بگیرد.

در بخش انرژی هم تفاهم‌نامه همکاری‌ای بین گروه گاز پکن و شرکت خدماتی فرانسوی انجی، برای همکاری در ساخت پایانه‌ها و مخازن گاز طبیعی در شهر شمالی تیانجین چین، امضا شد.

توتال فرانسه هم با گروه شنرجی چین توافق کرد در توضیع ال‌ان‌جی به وسیله کامیون در جلگه رودخانه یانگ‌ته‌سه چین، همکاری کنند.

همچنین دو کشور توافق کردند تا پایان ژانویه ۲۰۲۰ در مورد هزینه‌ها و موقعیت تاسیسات پالایش سوخت هسته‌ای در اورانو، به نام آروا، به تفاهم برسند.

/مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۳۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنان ییلدیز در آستانه تمدید قرارداد با یوونتوس

کنان ییلدیز پاداش درخشش خود را می‌گیرد.

طرفداری | کنان ییلدیز، مهاجم 18 ساله یوونتوس برای تمدید قرارداد با این تیم به توافق رسیده‌است.

به گزارش فابریتزیو رومانو، نمایندگان کنان ییلدیز با باشگاه یوونتوس به توافق رسیدند و به زودی قرارداد بازیکن ترک با بیانکونری تمدید می‌شود. قرارداد جدید کنان ییلدیز با یوونتوس، چهار ساله و تا تابستان 2028 خواهد بود. در قرارداد جدید دستمزد ییلدیز از 350 هزار یورو سالانه به یک میلیون یورو افزایش خواهد یافت. همچنین انتظار می‌رود یوونتوس پیراهن شماره 10 را به ییلدیز دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • گاف 21 میلیاردی فولاد خوزستان؛ مهدی رحمتی در خانه بماند هم پول می‌گیرد!
  • کنان ییلدیز در آستانه تمدید قرارداد با یوونتوس
  • دلیل اصلی جدایی لیونل مسی از بارسلونا چه بود؟
  • شوک بزرگ به تراکتور؛ پاکو خمس رفتنی شد
  • پایان کار خمس در تراکتور
  • توافق تراکتور با خمس برای جدایی | سرمربی اسپانیایی با رقم سنگین حاضر به رفتن شد
  • توافق تراکتور با خمس برای جدایی/ سرمربی اسپانیایی رفتنی شد
  • خیران تأمین سلامت فارس در یک سال اخیر ۱۳۶ تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • امضا قرارداد سرمایه‌گذاری ۳۰ هزار میلیارد ریالی در بخش فاضلاب قم
  • خبرنگار اسپانیایی: امباپه با رئال 2 ماه پیش قرارداد امضا کرده