Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@22:29:05 GMT

کرگدن از فردا به خانه ها می آید

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۰۳۸۰۳

کرگدن از فردا به خانه ها می آید

ستاره پسیانی، بازیگر تئاتر و تلویزیون، در صفحه شخصی خود از انتشار اولین قسمت از سریال کرگدن، خبر داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ستاره پسیانی، با انتشار تیزر سریال کرگدن، در اینستاگرام خود آورده است:

کرگدن با سبکی متفاوت در شبکه نمایش خانگی/ رونمایی از تیزر رسمی سریال

اولین قسمت از سریال نمایش خانگی کرگدن، روز پنجشنبه وارد نمایش خانگی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مشاور رسانه ای پروژه، قسمت اول سریال اجتماعی - اکشن کرگدن به کارگردانی کیارش اسدی زاده و تهیه کنندگی صادق یاری، روز پنجشنبه، ١٦ آبان ماه، توسط موسیه سرو رسانه پارسیان در شبکه نمایش خانگی توزیع میشود. در آستانه توزیع اولین قسمت، گروه تبلیغات این پروژه، از اولین تیزر رسمی این سریال رونمایی کردند.

پخش کرگدن به صورت هفتگی خواهد بود و روز گذشته نیز از سوی سازمان سینمایی پروانه نمایش پنج قسمت ابتدایی این سریال صادر شد تا قسمت های آتی بدون هیچ وقفه ای در دسترس مخاطبان قرار گیرد. کرگدن با ترکیب متفاوت گروه بازیگرانش و سوژه ملتهبی که دارد، پیش بینی میشود با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شود. مصطفی زمانی، سارا بهرامی، هدی زین العابدین، پوریا رحیمی سام،بانیپال شومون، محمد امین و پانته آ پناهی ها، با هنرمندی ستاره پسیانی، الهام کردا، کاظم سیاحی و با حضور نادر فلاح، مجید آقاکریمی، معصومه قاسمی پور، مهدی کوشکی، بیژن افشار ، امیر سمواتی و شراره دولت آبادی، بازیگران کرگدن هستند.

کد خبر 395853

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اینستاگرام سریال تلویزیونی هنرمندان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۳۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جدید مخاطبان سریال‌ها و برنامه‌ها/ اعدادی که شبیه معجزه است

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری «گزارش برنامه های نوروز و رمضان ۱۴۰۳ رسانه ملی» امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین با حضور معاونان و مسؤولان سازمان صدا و سیما در سالن کوثر این سازمان برگزار شد.

سلیم غفوری قائم‌مقام معاونت سیما در ابتدای نشست بیان کرد: برخی از سریال ها مثل «زیرخاکی» و «رستگاری» به پایان رسید و برخی سریال‌ها هنوز ادامه دارد. در میان برنامه‌های افطار قله برنامه‌ها «محفل» و «زندگی پس از زندگی» بود.

وی اضافه کرد: ما برای ماه رمضان ۱۰ برنامه ویژه افطار، ۹ برنامه سحر داشتیم و در مجموعه حدود ۵۰ برنامه تدارک دیده شد. ۵۰ درصد برنامه‌ها گفت‌وگومحور حدود ۱۴ درصد مسابقه، ۲۴ درصد کلیپ، ۷ درصد گزارش، سه و نیم درصد پویانمایی داشتیم.

در ادامه احمد خورشیدی مدیر سایت تلوبیون درباره عدد بازدیدهای تلوبیون در ساعات منتهی به تحویل سال عنوان کرد که ۵۰ میلیون دقیقه ۲۴ ساعت پایانی سال تحویل دیده شده است.

وی شبکه‌های پربیننده در ساعات تحویل سال را به ترتیب شبکه‌های سه، یک و دو اعلام کرد.

خورشیدی با اشاره به اینکه آمار تماشای سریال‌ها براساس میانگینی که در هر قسمت از آنها دیده‌شده سنجیده‌اند، بیان کرد: در این میان سریال «نون.خ» در هر قسمت با ۱۵۰ هزار بازدید در صدر است و بعد از آن سریال «زیرخاکی» با ۱۴۰ هزار بازدید در هر قسمت، «هفت سر اژدها» با
۱۰۷ هزار بازدید و «رستگاری» با ۳۷ هزار بازدید و فصل جدید «جومونگ» حدود ۴۷ هزار بازدید به ازای هر قسمت دیده شده است.

در ادامه محسن شاکری نژاد رییس مرکز تحقیقات صدا و سیما درباره روند نظرسنجی‌ها گفت: ما هر ۲ هفته یک بار میزان مخاطبان سریال را می‌سنجیم. برنامه‌های شاخص هر ماه یک بار سنجیده می‌شود چون نه بودجه و نه وقت را داریم که همه برنامه‌ها را بسنجیم اما هر فصل کلیت مخاطب رسانه ملی را از درب منازل می‌سنجیم.

وی اضافه کرد: در آخرین نظرسنجی کلیت مخاطب ۶۶ درصد در تهران و مراکز بوده است. پرسشگرهای ما در تهران و مراکز استان مستقر هستند. میزان مخاطب رسانه ملی به طرز معناداری در شهرستان‌ها و روستاها بیشتر از مراکز استان است. ۱۵ هزار داده آماری در این باره داشتیم و میزان مخاطب در شهرستان ۶۹.۹ درصد و میزان مخاطب در روستاها ۷۸.۷ بوده است. اظهار نظری هم قبلا داشتم که نکته‌ام این بود امروز چالشی جدی بین فضای برودبند و برودکست وجود دارد و در چنین فضایی این عددها که در حال حاضر داریم معجزه است.

گزارش تکمیل می‌شود.

کد خبر 6079627 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • (عکس) نخستین تصویر بازیگر یاغی در یک سریال جدید
  • آمار جدید مخاطبان سریال‌ها و برنامه‌ها/ اعدادی که شبیه معجزه است
  • (ویدئو) دانلود قسمت سیزدهم سریال نوخ ۵ | قسمت ۱۳ نون خ ۵
  • تعاملات میان نمایش‌خانگی و صداوسیما به خوبی پیش می‌رود
  • ببینید | پربیننده شدن برنامه‌های معارفی یک اتفاق تحولی است | سریال «زیرخاکی» پرمخاطب می‌شود
  • تعاملات رو به رشد میان صداوسیما با شبکه نمایش‌خانگی
  • (ویدئو) دانلود قسمت ۱۲ سریال نوخ ۵
  • تیکه دوباره و جدید سریال نون خ به وحید شمسایی! + ویدئو
  • گناه فیلم فارسی‌سازی
  • دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۰ دهم ( قسمت 10 فصل 2 زودیاک ) با حجم نیمه رایگان