Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، صادق عباسی شاهکوه رئیس دانشکده پست و مخابرات گفت: به طور قطع همه نهادهای مرتبط با فعالیت های استارت‌آپی نظیر وزارت علوم، وزارت بهداشت، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای جلوگیری از هدر رفت ایده‌ها و افراد ایده پرور و استفاده از پتانسیل آنها برنامه های زیادی را در نظر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وزارت ارتباطات نیز به سازمان فناوری اطلاعات ماموریت داده تا عمده هدف خود را برای حمایت از شرکت های استارت‌آپی داشته باشد.

عباسی شاهکوه ادامه داد: البته تسهیلاتی برای شرکت‌ها در نظر گرفته شده معافیت مالیاتی از جمله تسهیلات است.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه با مصوبه این وزارتخانه و اجرا شدن طرح نوآفرین این امکان وجود دارد که از استارت آپ ها به صورت نظام مند حمایت شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

169 / 167 استارتاپ سازمان فناوری اطلاعات دانشکده پست و مخابرات وزارت ارتباطات تسهیلات

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استارتاپ سازمان فناوری اطلاعات دانشکده پست و مخابرات وزارت ارتباطات تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۳۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونگی کسب اطلاعات دارویی از سامانه «تیتک»

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سعید کاظمی با قدردانی از تلاش های اداره کل بازرسی وزارت بهداشت به عنوان متولی سامانه اطلاعات دارویی کشور گفت: در صورت عدم دسترسی مردم  به این سامانه اصلاً جای نگرانی وجود ندارد؛ چراکه داروهای کمیاب در سامانه و اپلیکیشن تیتک (TTAC)  قابل جست‌وجو بوده و کاربران می توانند به داروی مورد نظر از نزدیکترین داروخانه دسترسی پیدا کنند.

وی  در توضیح بیشتر افزود: در نرم‌افزار تلفن همراه سامانه رهگیری، ردیابی و کنترل اصالت که به TTAC معروف است و از طریق سامانه و بازار امکان دسترسی دارد، قسمتی  با عنوان  داروهای کمیاب وجود دارد که البته به زودی به جست‌وجوی فرآورده‌های سلامت‌محور تغییر نام پیدا می‌کند. در این بخش امکان جست‌وجوی دارو میسر است.     

این مقام مسئول در سازمان غذا و دارو بیان کرد: هر فرد می‌تواند نام برند یا ژنریک داروی مدنظر خود را با توجه به مختصات جغرافیایی خود جست‌وجو کرده و نرم افزار نزدیک‌ترین داروخانه ای که آخرین استعلام از آن فرآورده را داشته است، پیشنهاد می‌دهد و این امر از سردرگمی فرد متقاضی برای جست‌وجوی دارو  جلوگیری می‌کند.  

به گفته مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و سامانه‌های سلامت سازمان غذا و دارو، این روش درباره راهِ یافتن شیر خشک هم مصداق دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چگونگی کسب اطلاعات دارویی از سامانه «تیتک»
  • دیدار نوروزی کارکنان پست بانک ایران با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • دو ماهواره بخش خصوصی آماده پرتاب هستند
  • ارتقاء جایگاه ایران در شاخص توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • در حوزه توسعه ارتباطات از رتبه ۸۱ به رتبه ۷۵ رسیده‌ایم
  • ارتقا ۶ پله‌ای ایران در حوزه توسعه ارتباطات
  • رتبه ایران در شاخص جهانی فناوری اطلاعات و ارتباطات افزایش یافت
  • بازدید معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سازمان فاوا شهرداری مشهد
  • ایران در توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات ۶ پله صعود کرد
  • وضعیت اینترنتی تهران چگونه است؟