Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@18:04:41 GMT

زلزله سوادکوه تلفات نداشت

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۰۴۱۳۶

زلزله سوادکوه تلفات نداشت

زلزله ای به بزرگی ۳.۶ ریشتر ساعت ۵ و ۵۹ دقیقه صبح امروز شهرستان سوادکوه را لرزاند. مرکز این زمین لرزه ۱۱ کیلومتری شهر زیراب اعلام کرد که به گفته شاهدان عینی در شهرهای آلاشت و حتی برخی نقاط شهرستان قائمشهر نیز احساس شد. 

علی اصغر احمدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خسارت زلزله هم محدود و رقم قابل توجهی نبود و در حد ترگ برداشتن دیوار برخی از منازل گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هراس مردم مهم ترین تبعات این زلزله صبحگاهی برشمرد و گفت که تیم های امدادی در منطقه حضور یافتند و در حال حاضر هیچ نگرانی در این منطقه وجود ندارد. 

احمدی همچنین به وضعیت مناطق خسارت دیده از سیل یکشنبه در شرق مازندران اشاره کرد و افزود: در حال حاضر شرایط در مناطق آسیب دیده عادی شده و مردم به روال عادی زندگی خود بازگشتند. 

وی با خسارت حدود ۷۰ میلیارد ریالی سیلاب یکشنبه گفت: عملیات تعمیر و نوسازی خسارات آغاز شده است.

برچسب‌ها خسارت سیل مازندران سوادکوه زلزله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خسارت سیل مازندران سوادکوه زلزله خسارت سیل مازندران سوادکوه زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۴۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوا در مازندران گرمتر می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، کارشناس اداره کل هواشناسی مازندران گفت: از امروز یکشنبه ۲۶ فروردین تا یکشنبه هفته آینده ۲ اردیبهشت ماه، جو استان غالباً پایدار خواهد بود و بارشی را در مناطق ساحلی و پایین دست نداریم.


فرجی افزود: تا پایان این هفته؛ مهمترین پدیده در سطح استان روند افزایشی دما خواهد بود.


وی تصریح کرد: هر چه به روز‌های پایانی هفته نزدیک می‌شویم هوا گرمتر خواهد شد بطوریکه روز‌های پنجشنبه و جمعه حداکثر دما در مناطق ساحلی استان به حدود ۳۰ درجه خواهد رسید.


کارشناس هواشناسی مازندران افزود: از بعد از ظهر دوشنبه تا بعد از ظهر چهارشنبه مقداری افزایش ابر را در استان داریم و احتمال رگبار‌های پراکنده در ارتفاعات استان پیش‌بینی می‌شود.


به گفته فرجی دریا امروز و امشب موج کوتاه دارد و برای فعالیت‌های دریایی مناسب است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فعالیت دائمی ۲ پایگاه هلال احمر مازندران
  • فعالیت دو پایگاه هلال احمر مازندران شبانه روزی شد
  • با عوامل خسارت‌زای گندم و جو در مازندران مبارزه شد
  • ستاره قرمزها مقابل سپاهان شانس نداشت(عکس)
  • اعلام حمایت مردم چند شهر مازندران از حمله سپاه به اسراییل
  • اطلاعیه قطعی گاز در سوادکوه
  • هوا در مازندران گرمتر می‌شود
  • رفع تصرف از اراضی ملی در شهرستان سوادکوه
  • چرا زمین‌لرزه تایوان تلفات کمی داشت؟
  • توزیع 17000 اصله نهال گل محمدی در سوادکوه