Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@22:35:41 GMT

واعظی به مقام شامخ شهدای لامرد ادای احترام کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۰۴۱۷۶

واعظی به مقام شامخ شهدای لامرد ادای احترام کرد

رییس دفتر رییس جمهوری همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع)، در بدو ورود به شهرستان لامرد، با حضور در گلزار شهدا و قرائت فاتحه و نثار گل، به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «محمود واعظی»، رییس دفتر رییس جمهوری همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع)، در بدو ورود به شهرستان لامرد، با حضور در گلزار شهدا و قرائت فاتحه و نثار گل، به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود واعظی که در سفر استانی به استان‌های فارس و بوشهر از سوی حجت الاسلام والمسلمین محمود علوی وزیر اطلاعات همراهی می‌شود، بعد از ادای احترام به شهدای شامخ شهرستان لامرد با حضور در محل احداث مجموعه ورزشی منطقه عملیاتی پارسیان لامرد، از روند تکمیل این پروژه فرهنگی - ورزشی بازدید کرد.

پروژه مجموعه ورزشی منطقه عملیاتی پارسیان لامرد در زمینی به وسعت 3 هکتار با 6500 متر زیربنا شامل یک سالن چند منظوره فوتبال، 5 سالن سرپوشیده برای دیگر رشته های ورزشی تخصصی مجموعه استخر، سونا و جکوزی با سرمایه‌گذاری 400 میلیارد ریالی در منطقه پارسیان لامرد در حال ساخت و برای بهره‌برداری آماده می‌شود./

 

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان کانون های فرهنگی هنری مساجد ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی 13 آبان مسجد راهپیمایی 13 آبان یوم الله ۱۳ آبان کانون های مساجد روز 13 آبان محمود واعظی واعظی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۴۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید پیمان با آرمان شهدا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛ اقتدار و عظمت کنونی کشور مدیون خون شهدای والامقام است، مقام و منزلت شهدا بار‌ها در قرآن کریم آمده است و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا بر همه ما واجب است و باید نقش شهدا را در امنیت، آسایش و آرامش کشور قدر دانست

امروز به مناسبت روز ارتش مزار شهدای والا مقام در مرکز خراسان شمالی با حضور مسئولان استانی و مردم غبارروبی شد.

{$sepehr_media_11019693_600_350 }

دیگر خبرها

  • تجدید پیمان با آرمان شهدا
  • رییس جمهور وارد فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود شد
  • محمود عباس درخواست دولت بایدن برای تعلیق رای‌گیری عضویت فلسطین در سازمان ملل را رد کرد
  • خسارت هزار میلیارد ریالی بارندگی به کشاورزان لامردی
  • واکنش واعظی به ادعای مقام دولت رئیسی علیه روحانی
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • ادای احترام رییس جمهور به جانبازان در مراسم رژه نیروهای مسلح
  • دستگاه‌های امدادی لامرد برای مقابله با سیلاب در آماده‌باش هستند
  • ادای احترام نیروهای مسلح به شهیدان گلزار شهدای وادی رحمت تبریز
  • واکنش واعظی درخصوص حمله موشکی سپاه به اسرائیل