Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، حجت الاسلام آزادی معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان گفت: به مناسبت سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) مراسم سوگواری دیشب و صبح امروز در مساجد، حسینیه‌ها و بقاع متبرکه هرمزگان برگزار شد.

او افزود: این مراسم در امام زاده سید مظفر (ع) شهر بندرعباس و ۳۰ بقعه متبرکه هرمزگان با حضور عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ د

هرمزگان عزادار در سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع)

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهادت سوگواری امامین عسکریین امام حسن بقعه متبرکه هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۴۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز گرامیداشت ۵ اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، این مراسم هم اکنون با حضور سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور، سردار مهدوی فرمانده سپاه انصار الرضا (ع)، مسئولان اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده‌های شهدا بویژه همسر شهید محمد منتظر قائم تنها شهید این حادثه، فعالان فرهنگی و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

اجرای سرود حماسی استکبارستیزی، خاطره گویی شاهدان عینی این حادثه، بازدید از محل سقوط بالگرد‌ها از جمله ویژه برنامه‌های درنظر گرفته شده این مراسم است.

دیگر خبرها

  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • آغاز گرامیداشت ۵ اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس
  • پنجم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت نخستین فرمانده سپاه یزد
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود