Web Analytics Made Easy - Statcounter

جت یاسین اولین هواپیمای جت آموزشی ساخت ایران است که توسط متخصصان صنایع دفاع ساخته شده است. ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳ سیاسی نظامی | دفاعی | امنیتی نظرات - اخبار سیاسی -

گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم- 25 مهرماه سال جاری، اولین هواپیمای جت آموزشی-رزمی ساخت ایران با نام «یاسین» در پایگاه هوایی شهید نوژه همدان رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هواپیما توسط متخصصان سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح و نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی طراحی و ساخته شده و قرار است به عنوان هواپیمای آموزشی در تعلیم خلبانان جنگنده کشور مورد استفاده قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

اختصاصی تسنیم| فیلم مراحل ساخت و پرواز جت ایرانی «یاسین»گزارش ویژه تسنیم|‌گام بلند ایران برای آموزش بهتر خلبانان ارتش با هواپیمای ایرانی/ جت ایرانی «یاسین» را بهتر بشناسید+فیلم و مشخصاتامیر بنی طرفی: برای ساخت جت یاسین 70 میلیارد تومان هزینه کردیم / علت جمع نشدن چرخ‌های هواپیما چه بود؟امیر نصیرزاده: جت آموزشی یاسین دقیقا مطابق با نیازهای آموزشی نهاجا ساخته شده استامیر حاتمی: ساخت جت آموزشی یاسین از ایده تا تولید تنها 6 سال طول کشید

«سید محمد طاهری» خبرگار حوزه دفاعی خبرگزاری تسنیم در این کلیپ به بیان اهمیت ساخت این هواپیما و برخی خصوصیات آن پرداخته و همچنین به برخی شبهات درباره جت یاسین پاسخ داده است.

چند نکته در مورد جدیدترین جت آموزشی ارتش (یاسین)

انتهای پیام/

R1542/P/S1,11/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۴۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر واحدی: سوخو۲۴های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: اقدام سپاه پاسداران علیه اسرائیل یک اقدام تنبیهی بود و اگر این رژیم بخواهد شیطنتی کند آن زمان با پاسخ سخت و یورش بزرگ نیروهای مسلح مواجهه خواهد شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز چهارشنبه، در حاشیه مراسم رژه 29 فروردین روز ارتش، اظهار داشت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با کمک وزارت دفاع، ستاد کل ارتش و ستاد کل نیروهای مسلح در حال ارتقای سطح تجهیزات خود است.

رئیسی: وعده صادق هیمنه شکست‌ناپذیری اسرائیل را فرو ریخت

وی افزود: آمادگی که امروز نیروی هوایی ارتش در جنگنده سوخو 24 دارد از تمام زمان ها بیشتر است. همچنین سایر جنگنده ها نیز از آمادگی صددرصدی برخوردار هستند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به عملیات وعده صادق، تصریح کرد: همانطور که فرمانده کل ارتش تاکید کردند اگر خطایی از سوی رژیم صهیونیستی انجام شود، قطعاً با پاسخ غیر قابل جبران ایران روبه رو خواهند شد که این پاسخ تمام نیروهای مسلح از جمله نیروی هوایی ارتش را شامل می شود.

وی ادامه داد: ما در همه زمینه ها -چه پوشش هوایی و چه بمب افکن‌ها-آمادگی صددرصد داریم و برای هرگونه عملیات آماده‌ایم.

واحدی تصریح کرد: اقدام سپاه پاسداران علیه اسرائیل یک اقدام تنبیهی بود و اگر این رژیم بخواهد شیطنتی کند آن زمان با پاسخ سخت و یورش بزرگ نیروهای مسلح مواجهه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روایت رسانه‌های اسرائیلی از پنهان‌کاری ارتش صهیونیستی درباره موفقیت‌های عملیات «وعده صادق»
  • سوخو۲۴‌های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • امیر واحدی: سوخو۲۴‌های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • آماده‌باش ارتش چین در پی پرواز هواپیمای آمریکا بر فراز تایوان
  • نقض حریم هوایی افغانستان در پروان
  • تحلیلگر سیاسی آمریکا: مصونیت اسرائیل از مجازات تمام شد
  • امیر واحدی: سوخو۲۴های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • شیخ یاسین: پاسخ ایران، پوشالی بودن اسرائیل را ثابت کرد
  • حریم هوایی صهیونیست‌ها و تابوی شکست‌ ناپذیری اسرائیل با اقدام سپاه پاسداران درهم شکست
  • پیام تبریک فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق به مناسبت روز ارتش