Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  همزمان با هشتم ربیع‌الاول و سالروز شهادت مظلومانه حضرت امام حسن عسکری علیه السلام یازدهمین امام شیعیان، کاربران فضای مجازی با راه‌اندازی طوفان توئیتری با هشتگ #امام_حسن_عسکری در شبکه‌های اجتماعی شهادت این امام بزرگوار را به تمام شیعیان جهان و بالاخص امام زمان (عج) تسلیت گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کاربران با انتشار پست‌هایی در صفحات شخصی خود بخش‌هایی از زندگینامه و احادیث امام حسن عسکری علیهم السلام را به اشتراک گذاشتند و کوشیدند مخاطبان فضای مجازی را با سیره پدر بزرگوار امام زمان (عج) و منجی عالم بشریت آشنا کنند.

امام حسن عسکری یازدهمین امام شیعیان است که بیشتر طول عمر خود را در حبس به سر می‌برد؛ مخصوصا به این دلیل که مشهور بود امام حسن عسکری علیه السلام صاحب فرزندی خواهد شد که به عنوان منجی آخرالزمان قیام خواهد کرد تا زمین را از عدالت پر کند. ایشان سرانجام در سال ۲۶۰ هجری قمری با زهر معتمد عباسی به شهادت رسید.

در ادامه می توانید تعدادی از پست‌های کاربران فضای مجازی را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهادت واکنش کاربران امام زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۴۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره فرهنگی اجلاس پیرغلامان باید در استان کرمان ماندگار شود

امام جمعه کرمان، گفت: باید از فرصت فرهنگی مهم برگزاری اجلاس پیرغلامان استفاده کرد تا آثار و برکات آن تمام استان کرمان را شامل شده در استان ماندگار شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: استان کرمان سال‌ها در خدمت دستگاه اهل‌بیت علیهم السلام بوده اما برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان فرصتی طلایی برای این استان است تا به صورت رسمی خود را در اختیار دستگاه امام حسین علیه السلام بگذارد و در تابلویی بهتر این خدمات را به جهان اسلام نشان بدهد.

وی با بیان اینکه امسال بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان برگزار می‌شود و تجربه عظیمی در برگزاری این اجلاسیه وجود دارد، گفت: تاکنون این اجلاسیه در دو سوم استان‌های کشور برگزار شده است و باید از این فرصت استفاده کرد.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه همه ظرفیت‌های استان کرمان برای برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان درگیر می‌شوند، گفت: باید به همین اندازه بهره فرهنگی برگزاری این اجلاس در استان کرمان دیده و باید آثار و برکات آن در استان ماندگار شود.

وی بهره‌گیری از تجربه 20 استان و 20 دوره قبل برگزاری این اجلاسیه را بسیار مهم و ضروری دانست و افزود: باید از این فرصت فرهنگی مهم و تاریخی استفاده لازم را در استان کرمان ببریم و آثار و برکات اجلاس بین‌المللی پیرغلامان تمام استان کرمان را شامل شود.

علیدادی سلیمانی با بیان اینکه امام حسین علیه‌السلام، انقلاب و نهضتی را در اوج غربت رقم زد که از فردای آن هر چه جلو رفت، پرده از این غربت برداشته و به جریانی تبدیل شد که بتواند اسلام را حفظ کند، گفت: در سایه این نهضت اسلام ناب توسط توده‌های مردم حفظ شد.

وی با اشاره به اینکه مردم متولی حفظ و تداوم این جریان و نهضت امام حسین (ع) بودند و نسل به نسل آن را حفظ کردند، ادامه داد: در طول تاریخ اگر دولت‌ها هم ارادتی به امام حسین (ع) داشتند کمک کردند که مردم در این مسیر بهتر خدمت کنند.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه ما جمهوری اسلامی ایران و انقلاب را محصول محرم و صفر می‌دانیم و محور آن نهضت امام حسین علیه‌السلام است، گفت: در این اجلاس از پیرغلامانی که تجلیل می‌شوند عصاره جریان مردمی هستند و در کنار آن جریان مردمی در برگزاری این اجلاس باید پررنگ‌تر دیده شود.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • دلیل عظمت شاه عبدالعظیم حسنی (ع) چه بود؟
  • بهره فرهنگی اجلاس پیرغلامان باید در استان کرمان ماندگار شود
  • علل انتخاب حضرت عبد العظیم حسنی (ع) برای وکالت در ری
  • ویدیو کست| پیام امام رضا علیه‌السلام به محبینش در سفارش به عبدالعظیم حسنی
  • دعا برای زیاد شدن نور چشم | دستورالعمل برای زیاد شدن نور چشم
  • توسعه بخش‌ درمانی کلینیک امام حسن مجتبی(ع) همدان در هفته سلامت
  • جمع کردن کتب ضلال، گاهی اثر عکس دارد!
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • پذیرش سطح عالی و مقطع خارج مدرسه عالی فقه و اصول امام حسین(ع) قم
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی