Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت ۸ ربیع‌الاول مصادف با سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) مراسم عزاداری در دفاتر مراجع عظام تقلید برگزار شد. ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، به مناسبت 8 ربیع‌الاول سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) مراسم عزاداری در دفاتر مراجع عظام تقلید برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم که با سخنرانی وعاظ و مرثیه‌سرایی ذاکران اهل‌بیت(ع) همراه بود با حضور حضرت آیات صافی گلپایگانی، مکارم شیرازی و سایر مراجع و علما برگزار شد.

مراسم شهادت امام حسن عسکری(ع) با حضور مردم ولایتمدار و ارادتمندان خاندان رسالت در دفتر آیت‌الله نوری همدانی برگزار شد که حجت‌الاسلام خاتمی امام جمعه تهران در این مراسم حضور پیدا کرد، همچنین مراسم سوگواری با حضور شیفتگان خاندان اهل‌بیت(ع) در دفتر آیت‌الله صافی گلپایگانی برگزار شد.

مراسم عزاداری شهادت امام حسن عسکری(ع) در دفتر آیت‌الله علوی گرگانی برگزار شد و همچنین مراسم سوگواری این امام همام با حضور آیت‌الله مکارم شیرازی در مدرسه امیرالمومنین(ع) برپا شد.

عزاداری مازنی‌ها در روز شهادت امام حسن عسکری (ع)؛ مازندران غرق در ماتم استمراسم عزاداری شهادت امام حسن عسکری(ع) در مسجد جمکران برگزار شدنظر آیت‌الله وحیدخراسانی درباره عزاداری برای حضرت محسن(ع)

همچنین مراسم عزاداری در دفتر آیت‌الله وحید خراسانی از مراجع عظام تقلید برگزار شد که سخنرانان در این مراسم درباره ویژگی‌های اخلاقی امام عسکری(ع) سخنرانی کردند.

دسته عزاداری به همین مناسبت با حضور حضرت آیت‌الله وحید خراسانی و عاشقان و شیفتگان اهل بیت(ع) از بیت ایشان واقع در خیابان صفائیه به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) به حرکت درآمد.

انتهای پیام/ح

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۴۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد + تصویر

مراسم رژه نیروهای مسلح استان کرمانشاه به مناسبت روز ارتش با حضور فرماندهان نظامی و مسئولان استان کرمانشاه برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، مراسم رژه اقتدار نیروهای مسلح به مناسبت 29 فروردین سالروز تشکیل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور استاندار کرمانشاه و فرماندهان نظامی و انتظامی استان برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است
  • آیت‌الله اعرافی: به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری توجه جدی شود
  • هزینه سفر حج بسیار سنگین شده است
  • لزوم توجه جدی به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری
  • آیت‌الله سبحانی: منابع مادی مثل نفت صرف هزینه‌های جاری نشود
  • رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد + تصویر
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳
  • اجتماع بزرگ مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با مداحی حسین طاهری در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم تکیه‌خوانی و عَلَم‌کشی در شمیران