Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناراحتی‌های اخیر مصطفی دنیزلی از برخی بازیکنان تراکتور که پیش از بازی با سپاهان اعلام شد ریشه در دخالت‌ها و حضور یک واسطه بدنام دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، مصطفی دنیزلی، سرمربی تیم فوتبال تراکتور پیش از بازی تیمش در هفته دهم لیگ مقابل سپاهان، در گبه شدت نسبت به عملکرد برخی از بازیکنان تیمش انتقاد و تاکید کرد برای آخرین‌ بار به آنها هشدار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دنیزلی پس از شکست برابر سپاهان بار دیگر به انتقاد از برخی بازیکنان پرداخت و این‌ بار از تغییرات در تیمش از بازی‌های بعد خبر داد، اما دنیزلی از کدام بازیکنان و به چه دلیل شاکی است؟ماجرا از این قرار است که دنیزلی از عملکرد چند بازیکن تیمش که با یک واسطه نزدیک به باشگاه در ارتباط هستند، به شدت ناراضی است و تصمیم دارد درباره حضور برخی از این بازیکنان در ترکیبش تجدید نظر کند.

شمار زیادی از بازیکنان داخلی و تمام بازیکنان خارجی تراکتور، نفرانی هستند که با این واسطه نزدیک به مالک باشگاه ارتباط دارند. این واسطه که سال‌هاست نقش پررنگی در تصمیم‌گیری‌های باشگاه دارد، به تازگی با دنیزلی دچار مشکل شده و گفته می‌شد توطئه‌هایی هم برای تغییر سرمربی انجام شده است. 

نکته عجیب اینکه این واسطه بدنام در ابتدای فصل با برخی از بازیکنان پرسپولیس و استقلال نیز تماس گرفته و با ارائه پیشنهادهای گزاف آنها را به حضور در تبریز ترغیب می‌کرد. همین موضوع اعتراض دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را در پی داشت و آنها این موضوع را از طریق فدراسیون فوتبال و نهادهای مربوط پیگیری کردند. این در شرایطی که زنوزی مالک باشگاه تراکتور چندی پیش گفته بود دلالی جایی در این باشگاه ندارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سانتریفیوژ IR 6 مهدی خدابخشی گام چهارم فردو علی مطهری چند همسری کاظم جلالی مارک ویلموتس کردستان سوریه دنیزلی تراکتور تابناک ورزشی دلال سانتریفیوژ IR 6 مهدی خدابخشی گام چهارم فردو علی مطهری چند همسری کاظم جلالی مارک ویلموتس کردستان سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۴۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویرا دوباره به پرسپولیس مهاجم معرفی می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

سرمربی برزیلی پرسپولیس حدود یک ماه قبل یک مهاجم هموطن خود را به باشگاه پرسپولیس معرفی کرد، اما قیمت این بازیکن بالا بود و در نهایت شرایط جذب او فراهم نشد.

با این حال ویرا هنوز ناامید نشده و خوب می‌داند که تیمش درگیر دو جام مختلف است و در مسابقات باقی‌مانده نیاز به یک مهاجم خوب در کنار عیسی آل‌کثیر دارد. در واقع ویرا خط حمله پرسپولیس را چندان کامل نمی‌داند و از طرفی آل‌کثیر هم در بازگشت دوباره به پرسپولیس نتوانسته آن‌چنان که باید و شاید انتظارات را برآورده کند.

طی روز‌های گذشته گادوین منشا، مهاجم سابق پرسپولیس تلاش بسیاری انجام داد تا به این تیم برگردد، اما با مخالفت باشگاه و ویرا مواجه شد. با تمام این اوصاف به نظر می‌رسد پرونده جذب مهاجم خارجی حداقل از نظر ویرا هنوز بسته نشده و او همچنان تلاش می‌کند تا مهاجم جدیدی را به باشگاه معرفی کند.

اگر تغییری در برنامه بازگشت ویرا ایجاد نشود، او صبح چهارشنبه به تهران می‌آید و از بعدازظهر همان روز تمرینات تیمش را شخصا زیر نظر می‌گیرد.

گفتنی است پرسپولیس ۱۹ فروردین ماه در سیرجان به مصاف گل گهر این شهر خواهد رفت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • حسین نژاد همچنان دور از بازیکنان/ یوسفی غایب دیدار با تراکتور
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری استان
  • حسینی به تراکتور و استقلال فکر نمی‌کند! (عکس)
  • شکایت از باشگاه پرسپولیس به AFC | ستاره رقیب دست به کار شد
  • رضا اسدی از پرسپوليس به AFC شکایت کرد
  • ویرا دوباره به پرسپولیس مهاجم معرفی می‌کند
  • راه حل تازه عضو حزب موتلفه برای رسیدن به جهش تولید/ از دلال‌ها بیشتر مالیات بگیرید
  • ساختمانی که تراکتور را اروپایی می‌کند!
  • انگ دلالی معاون استقلال حوالی تیم ملی! / دوران شایعات و یک منبع آگاه و فلانی‌ها تمام نشده است؟
  • خمس: هفته بسیار سختی داشتم