Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک سپاهان به خاطر رفتارش در بازی با پارس جنوبی از داوران عذرخواهی کرد.

طرفداری- در چارچوب رقابت های لیگ برتر و در هفته دهم، دو تیم تراکتور و سپاهان در اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی حساس و مهم با پیروزی 2 بر 0 سپاهان همراه شد.

به گزارش فارس، سید محمدرضا حسینی درخصوص پیروزی سپاهان مقابل تراکتور گفت:

خدا را شکر در بازی سختی پیروز شدیم؛ تراکتور تیم پرمهره‌ای است و دیروز با ترکیبی متفاوت نسبت به بازی استقلال مقابل ما حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با شناختی که از این تیم داشتیم توانستیم به آنچه که کادر فنی از ما می‌خواست دست پیدا کنیم. تیم تراکتور بازی متفاوتی را نسبت به بازی مقابل استقلال به نمایش گذاشت اما ما می‌دانستیم که آنها روی ضربات سخت‌ آسیب‌پذیرند و با همین روش دو بار به گل برسیم و سه امتیاز مهم را بدست بیاوریم تا جایگاهمان در صدر جدول تثبیت شود. 

وی درمورد پاس گلی که در بازی روز گذشته داد گفت:

خیلی خوشحالم که توانستم در یک بازی مهم برای تیمم مثمر ثمر باشم. وظیفه هر بازیکنی این است که در هر بازی بهترین عملکرد خودش را داشته باشد و من هم از این قاعده مستثنی نیستم . خوشحالم توانستم در پیروزی تیمم نقش داشته باشم اما هنوز راه زیادی تا پایان لیگ باقی ماند ه و باید رد بازی‌ها و هفته‌های آینده بهتر و بهتر باشم. وظیفه من به عنوان یک هافبک این است که در خدمت تیم باشم و موقعیت گلزنی ایجاد کنم یا به اصطلاح پاس گل بدهم، اگر موقعیت گلزنی پیش ‌آمد و گل زدم هم که بهتر. 

هافبک تیم سپاهان در ادامه افزود:

من در تمرینات و اردوهای پیش فصل روند خوبی را در پیش گرفته بودم و برای تیمم هم گلزنی کردم و هم پاس گل دادم اما متاسفانه یک مصدومیت بدموقع باعث شد که از شرایط خوبی که داشتم دور شوم و حدود

حسینی ادامه داد:

در حال حاضر فکر می‌کنم حدود 50 تا 60 درصد از شرایط قبلی خودم رسیده‌ام و تلاش می‌کنم تا هفته به هفته پیشرفت بیشتر و بهتری داشته باشیم. کادر فنی و باشگاه در زمان مصدومیت من اعتماد و باور داشتند و باید جواب اعتماد آنها را بدهم ضمن اینکه باید از هواداران سپاهان تشکر ویژه داشته باشم که در این مدت به من دلگرمی دادند و در کنار من بودن و با پیام‌های خودشان من را به آینده امیدوار کردند. 

 وی در ادامه تصریح کرد:

من زیاد علاقه‌ای به تیم عوض کردن ندارم. حدود پنج سال در تیم بزرگ فجر سپاسی بازی کردم، حدود 5 سال هم در خدمت تیم خوب ذوب‌آهن بودم و حالا می‌خواهم در سپاهان هم ثبات داشته باشم و به موفقیت این تیم کمک کنم. 

حسینی درمورد روند بدون شکست سپاهان و اینکه از این تیم به عنوان مدعی اصلی هر دو جام داخلی نام برده می‌شود، گفت:

ما امسال می‌خواهیم کارهای بزرگی انجام بدهیم ، الان برای صحبت از قهرمانی زود است اما هدف و تلاش مان این است که در هر دو جام داخلی مدعی اصلی باشیم و همچنین در لیگ قهرمانان آسیا به خوبی از فوتبال ایران دفاع کنیم. باید بازی به بازی جلو برویم و روند خوبمان را حفظ کنیم. ما در هر بازی برای سه امتیاز به زمین می‌رویم و در چند بازی هم که به تساوی رسیدیم حقمان برد بود اما به هر حال نتایج در فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است و جذابیت این ورزش به همین است شما شب گذشته دیدید که نتایج در اروپا به صورت لحظه‌ای عوض می‌شد و هر بیننده‌ای از دیدن بازی‌ها لذت برد. 

هافبک سپاهان در مورد اینکه به نظر می‌رسد این تیم در چند بازی به دلیل مسائل داوری امتیاز از دست داد، گفت:

داوران فوتبال ما قشر زحمتکش و مظلومی هستند آنها توهین‌ها و انتقادات زیادی را می‌شنوند و از نظر مالی هم دچار مشکل هستند اما در کارشان استقامت و استواری دارند. اشتباهاتی که در مسابقات رخ می‌دهد سهوی است اما امیدوارم با بهتر شدن شرایط کار داوران این اشتباهات کم و کمتر شود. مسلما آنها هم خودشان دوست ندارند این اشتباهات را داشته باشند و نباید به خاطر این مساله داوران را زیر سوال برد به هر حال ما امتیازاتی را از دست دادیم که جزیی از فوتبال است و باید در  بازی‌های بعدی سعی کنیم جبران شود. 

وی درخصوص اتفاقی که برای او در بازی با پارس جنوبی افتاد و باعث مطرح شدن انتقاداتی علیه او شد گفت:

من باید به خاطر اتفاقی که در بازی قبلی افتاد از جامعه داوری عذرخواهی کنم در یک صحنه قصد داشتم توپ را به بازیکن حریف برسانم اما وقتی توپ را با دست زدم به داور کنار دروازه خورد، هیچ عمدی در این کار نداشتم و فکر نمی‌کردم توپ به داور بخورد. تیم داوری هم متوجه عمدی نبودن حرکت من شد و به همین خاطر داور وسط فقط به من کارت زرد داد . بعد از پایان آن بازی هم از تیم داوری عذرخواهی کردم و آنها هم گفتند که متوجه عمدی بودن حرکت شما شدیم. 

حسینی  درمورد ادامه راه سپاهان در مسابقات این فصل فوتبال گفت:

تیم ما بازیکنان باکیفیت،‌کادر فنی و مدیران دلسوزی دارد تا آخر فصل راه زیادی باقی مانده و باید همین روند را ادامه دهیم. از همه هوادارانی که در بازی با تراکتور به نقش جهان آ‌مدند و ما را حمایت کردند حضور بسیار خوبی داشتند و دلگرمی بسیار خوبی برای ما بودند و  امیدوارم این حضور در بازی‌ها و هفته‌های بعد بیشتر و بیشتر شود. حداقل یک جام لیاقت و استحقاق سپاهان است و ما تلاش می‌کنیم که با رسیدن به قهرمانی پاسخ محبت و حمایت هوادارانمان را بدهیم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۵۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صید تاریخی ملوانان؛ سپاهان جام قهرمانی را به پرسپولیس داد! | بازی های ماندگار

سپاهان در بدترین مقطع ممکن مقابل ملوان امتیاز از دست داد تا جام قهرمانی لیگ برتر را دو دستی تقدیم پرسپولیس کند.

طرفداری | سال گذشته سپاهان قهرمانی را دو دستی تقدیم پرسپولیس کرد.

در حالی که انتظار می رفت فصل گذشته سپاهان با ژوزه مورایس به عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر برسد ولی در هفته های پایانی همه چیز تغییر کرد. در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ بیست و دوم سپاهان در خانه میزبان ملوان بود.

با توجه به بازی های سپاهان تا پایان فصل، انتظار می رفت این تیم بتواند عنوان قهرمانی را از آن خودش کند. در دیداری که ورزشگاه نقش جهان مملو از تماشاگر بود و سپاهان موقعیت های گلزنی را یکی پس از دیگری از دست می داد، زرد پوشان اصفهان در خانه تا دقیقه 87 از ملوان جلو بودند ولی غفلت مدافعان این تیم در دقایق پایان باعث سهیل فداکار گل مساوی تیم ملوان را به ثمر برساند.

این گل در نهایت پرسپولیس را به صدر جدول رقابت های لیگ برتر رساند و سرخ پوشان تهرانی که در سال 1402 همه مسابقات خود را برده بودند، تا پایان لیگ هم با پیروزی های متوالی قهرمانی لیگ برتر را به دست آوردند.

این بازی شاید بزرگترین حسرت سال 1402 سپاهانی ها هم باشد.

اطلاعات بازی هفته‌ بیست و هفتم مسابقات لیگ بیست و دوم؛ جام خلیج فارس بازی: سپاهان ۱-۱ ملوان تاریخ و زمان: دوشنبه 4 اردیبهشت ۱۴۰۲ / ساعت ۱8:۳۰ مکان: ورزشگاه نقش جهان داوران: مهدی سیدعلی - علی اکبر نوری - بهمن عبداللهی - وحید زمانی - ناظر داوری: حیدر شکور

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضائیان، جلال علی‌محمدی، محمد کریمی، امید نورافکن، ایگور کاتاتو، فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو

سرمربی سپاهان: ژوزه مورایس

ترکیب ملوان: ایمان صادقی، علی خوشکفا، محمدرضا بردبار، پدرام قاضی پور، مجید عبدی، محمود مطلق زاده، میلاد شعبانلو، میلاد جهانی، امیرحسین یحیی زاده، سجاد بازگیر، سهیل فداکار

سرمربی ملوان: مازیار زارع

کارت زرد: امید نورافکن (5) از سپاهان / پدرام قاضی پور (45) از ملوان

کارت قرمز: -

گل ها: شهریار مفانلو (۶۰) برای سپاهان / سهیل فداکار (۸۷) برای ملوان

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...
  • مدعی‌ترین استقلالی، برای بازگشت به تیم ملی
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • حسینی: قهرمانی آسیا حق ایران بود
  • اسامی فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد
  • سیدحسین حسینی: کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود
  • شجاع خلیل زاده: آرزوی من قهرمانی با تراکتور است
  • صید تاریخی ملوانان؛ سپاهان جام قهرمانی را به پرسپولیس داد! | بازی های ماندگار
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!