Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@05:39:02 GMT

سانحه رانندگی جاده ای در ساوه ۲ تن را به کام مرگ کشاند

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۰۵۳۴۷

سانحه رانندگی جاده ای در ساوه ۲ تن را به کام مرگ کشاند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ایرج کهریزی با اعلام خبر فوق اظهار داشت: شب گذشته(سه شنبه) بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در محور فرعی رازقان در کیلومتر ۴۵ اتوبان ساوه _ همدان، ۲ نفر از سرنشینان خودرو جان خود را از دست دادند و دو نفر دیگر از آنان نیز مصدوم شدند.

رئیس پلیس راه استان مرکزی خاطر نشان کرد: بلافاصله مصدومان به مرکز درمانی انتقال یافتند و صحنه تصادف نیز از سوی کارشناس پلیس بازدید و در این خصوص پرونده ای تشکیل شد که در حال سیر مراحل قانونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4765239

منبع: مهر

کلیدواژه: سانحه تصادف نیروی انتظامی استان مرکزی یوم الله 13 آبان بوشهر راهپيمايي 13 آبان ایلام گرگان بارش باران پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه شهرکرد بیرجند قزوین مشهد تئاتر کودک و نوجوان شهادت امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۵۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد

 تیمور باقری اظهار داشت:  در تقویم سالیانه کشور هفتم اردیبهشت‌ماه از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان روز ملی ایمنی حمل و نقل نامگذاری گردید تا یادآور اهمیت موضوع و توجه به آمار سوانح  و اقدامات صورت گرفته برای ارتقای ایمنی  باشد.

وی گفت:سرعت غیرمجاز، منشا بیشتر تخلفات رانندگی است و فرهنگ‌سازی به عنوان مهم‌ترین عامل برای پیشگیری از سوانح رانندگی باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون حمل و نقل اداره کل  راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان  برنامه های مختلفی در مرکز استان و ادارات شهرستانی برای این هفته در نظر گرفته شده است که  از آن جمله می توان به اجرای طرح آموزش ایمنی به  کاربران جاده‌ای  ، توزیع کلاه ایمنی به موتور سیکلت سواران،  طرح کنترل و نظارت محسوس و نامحسوس بر نحوه فعالیت ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای در محورهای مواصلاتی تحت پوشش ، حضور در مدارس حاشیه راه‌های استان جهت ارائه آموزه‌های ترافیکی، نصب بنر حاوی پیام های ایمنی در مراکز تجمع رانندگان و مجتمع های خدماتی-رفاهی و ارسال پیام کوتاه بمنظور جلب توجه عمومی نسبت به مخاطرات سوانح رانندگی نام برد.

باقری  ، هدف از اجرای این برنامه ها را ایجاد حساسیت  در بین  عموم مردم جهت افزایش ایمنی تردد‌های جاده‌ای و تلاش برای کاهش تصادفات رانندگی، عنوان کرد و گفت: خوشبختانه  در ایام اجرای طرح نوروزی میزان تصادفات در این استان به میزان قابل توجهی کاهش داشت  که امیدواریم با تعامل همه دستگاه‌ها  و مردم تا پایان سال جاری، روند کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای ادامه یابد و شاهد سفرهای ایمن و بدون حادثه برای هموطنان عزیزمان باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد
  • تشریح برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل‌ونقل در سیستان و بلوچستان
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان (فیلم)
  • (ویدئو) لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران