Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهانبخش محبی‌نیا عضو هیأت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، با اشاره به برنامه ریزی دولت برای ارائه لایحه بودجه دو سالانه به مجلس و تفکیک درآمدهای مالیاتی و نفتی، گفت: بر اساس برنامه ریزی دولت، قرار است که درآمدهای مالیاتی صرف امور جاری شده و درآمدهای نفتی برای اجرای پروژه های عمرانی هزینه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ، تکاب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شرایط کنونی بخواهیم یا نخواهیم، درآمدهای نفتی از بودجه جدا شده و باید از درآمدهای دیگر از جمله درآمد مالیاتی استفاده کنیم، حال این روش در صورتی نتیجه خواهد داد که بدون تعارف، یک جراحی بدون مُسکن در کشور انجام شود.

سوخت های فسیلی به زودی از چرخه استفاده در کشورها کنار خواهد رفت

پیش بینی من این است که در سال های آینده، عملا سوخت های فسیلی از چرخه استفاده در کشورها کنار خواهد رفت و آن زمان است که اگر ما اقدام زیرساختی در حوزه بودجه و اقتصاد انجام نداده باشیم، قطعا مشکلات بسیاری برای کشور ایجاد خواهد شد

وی ادامه داد: پیش بینی من این است که در سال های آینده، عملا سوخت های فسیلی از چرخه استفاده در کشورها کنار خواهد رفت و آن زمان است که اگر ما اقدام زیرساختی در حوزه بودجه و اقتصاد انجام نداده باشیم، قطعا مشکلات بسیاری برای کشور ایجاد خواهد شد.

کل بدهی های دولت با فروش املاک و سرمایه‌های مازاد تسویه می شود

محبی نیا گفت: بر اساس گزارش های واصله، در کشور معادل بدهی های کل دولت مازاد املاک، مستقلات و سرمایه های به خواب رفته وجود دارد، حال اگر این سرمایه ها با نظارت سه قوه تبدیل به دارایی نقدی شده و پس از آن این اعتبارات در راستای سرمایه گذاری در کشور و امداد اجتماعی به ویژه کمک به مستضعفان هزینه شود، می توان مشکلات را پشت سر گذاشت.

هزینه تمام دستگاه ها و سازمان ها در سال آینده باید 20 درصد کاهش یابد

عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: به نظر من با شرایط کنونی بودجه کشور، باید هزینه تمام دستگاه ها، موسسات و سازمان ها بدون هیچ استثنایی حداقل 20 درصد کاهش یابد و مسئولان دستگاه ها خود باید برای اجرای این مسئله پیشگام شوند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سانتریفیوژ IR 6 مهدی خدابخشی گام چهارم فردو علی مطهری کردستان سوریه بوریس جانسون غنی سازی اورانیوم حمیده زرآبادی محبی نیا بودجه ریزی جراحی سانتریفیوژ IR 6 مهدی خدابخشی گام چهارم فردو علی مطهری کردستان سوریه بوریس جانسون غنی سازی اورانیوم حمیده زرآبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۵۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰ مدرسه مختلط استان نیازمند سرویس بهداشتی مجهز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی آرند، در نشست با دبیر اجرایی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی کشور افزود: کمبود فضای فیزیکی، تجهیزات آزمایشگاهی و آموزشی، کمبود اعتبار و نداشتن سرویس بهداشتی کافی به خصوص در مدارس مختلط استان از مشکلات پیش روی آموزش و پرورش استان است.

وی ادامه داد: همچنین دو هزار رایانه در هنرستان‌های استان نیاز به تعمیر دارند و برای تعمیر و نوسازی این تعداد رایانه نیازمند کمک و همراهی قرارگاه عدالت تربیتی کشور با کمک سایر گروه‌های جهادی و خیران هستیم.

جمالی آرند اضافه کرد: کیفیت بخشی به نظام آموزشی استان، یکی از اولویت‌های کاری مجموعه آموزش و پرورش بوده و در راستای ارتقای کیفیت آموزشی و کیفیت بخشی به نظام‌ تعلیم و تربیت این استان کلاس‌های فوق برنامه درسی برای دانش آموزان، کارگاه توانمندسازی ویژه مدیران و معاونان آموزشی مدارس و کارگاه‌های آموزشی توانمندسازی سازی ویژه دبیران متوسطه استان برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • بودجه ۱۴۰۳ چه زمانی نهایی می‌شود؟
  • رئیس برنامه و بودجه کشور: رشد تولید باید به جهش تبدیل شود
  • آخرین وضعیت اجرای قانون بودجه کشور
  • درآمد ۱۱۰ هزار میلیارد تومانی دولت از وصول معوقات و فرارهای مالیاتی
  • جلیل محبی: این گشت ارشاد کار دولت است
  • ادعای جلیل محبی درباره بازگشت گشت ارشاد : کار دولت است
  • ادعای جلیل محبی: این گشت ارشاد کار دولت است
  • ۵۰۰ مدرسه مختلط استان نیازمند سرویس بهداشتی مجهز
  • کاهش درآمدهای مالیاتی به میزان ۸۵ همت در بخش دوم بودجه ۱۴۰۳
  • آموزش نماز به کودکان نیازمند برنامه‌ریزی اصولی است