Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@17:03:04 GMT

لایو جنجالی/ آذری جهرمی به اتهامات زرآبادی پاسخ می دهد +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۰۵۸۴۶

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، افشاگری سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس علیه وزیر ارتباطات که گفته بود خواهر خانم اقای وزیر که متولد 65 است، ماهیانه 69 میلیون تومان حقوق می گیرد و کارمزد او طی سه سال 2میلیارد و 200 میلیون تومان بوده است و همچنین طرح مطالبی از سوی این نماینده مانند این که "می دانم چرا وزیر پاسخی نمی دهد چون اصلا جوابی ندارد و اگر پاسخی داشت سریعا آن را توئیت می کرد!" ، واکنش آذری جهرمی را در پی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آذری جهرمی ساعاتی بعد در پاسخ به اتهاماتی که زرآبادی به او وارد کرده بود،  مطالب زیر را توئیت کرد و از پاسخ به اتهامات مطرح شده به وی در یک لایو جنجالی اینستاگرامی خبر داد.

" امشب (جمعه) ساعت 8 لایو جذاب در اینستاگرام خواهیم داشت، چند میهمان خاص و ویژه هم حضو ر پیدا می کنند، حسابی جنجالی خواهد بود! از خانم زرآبادی هم دعوت می کنم در لایو شرکت کنند و درباره تهمت هایی که فرمودند کمی صحبت کنیم. مگر نمی گویند ادعاهاشون درسته " #حق الناس

زرآبادی نیز پس از این توئیت فیلمی از درون خودرویش در حال سفر منتشر کرد و اینگونه پاسخ وزیر ارتباطات را با کنایه داد: من امروز در بخش کوهین مشغول بازدیدهای روستایی هستیم و متاسفانه وضعیت ارتباطات و اینترنت به نحوی نیست که من بتوانم با دوستان ارتباط برقرار کنم!

او همچنین در ویدیو گفت: این را به فال نیک می گیریم که بالاخره صدای اعتراض مردم به وی (وزیر ارتباطات) رسید و ایشان وادار به پاسخگویی شدند چرا که 2 سال از وی اینکار را می خواستم ولی این کار را انجام نمی دادند.

پس از این ویدیو زرآبادی یکی از مدیران وزرات ارتباطات (مدیرکل امور استان ها) در توئیتی اعلام کرد که این وزارتخانه آمادگی دارد دسترسی اینترنتی را برای حضور خانم نماینده در لایو فراهم کند.

زرآبادی در سال های اخیر یکی از منتقدان جدی وزیر جوان ارتباطات بوده است و بارها به عملکرد او و وزرات خانه اش تاخته است.

 

 

حجم ویدئو: 3.43M | زمان ویدئو: 00:00:59 دانلود فایل ویدئویی

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اینترنت حقوق نماینده مردم جوان استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۵۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات از احتمال رفع فیلتر «گوگل‌پلی» خبر داد

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در پاسخ به سوالی درباره اقدامات انجام‌شده برای رفع فیلتر «گوگل‌پلی» اظهار کرد: موضوع رفع فیلتر «گوگل پلی» را چندین بار در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم و امیدوارم در جلسه هفته آینده این کارگروه، بررسی شده و رفع فیلتر انجام شود.   به گفته وزیر ارتباطات، کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه ۱۲ + ۱ عضو دارد؛ ۱۲ عضوی که صاحب رأی هستند و مرکز ملی هم سیزدهمین عضو آن است.   زارع‌پور ادامه داد: دولت در مجموع ۶ عضو در این کارگروه دارد و اکثریت آرا متعلق به نمایندگان دولت نیست. در هر حال این موضوع باید به تصویب جمع برسد.

دیگر خبرها

  • توضیحات کریمی قدوسی درباره توئیت جنجالی خود برای ساخت بمب اتمی در طول یک هفته
  • ببینید | رفع فیلتر اپلیکیشن پرطرفدار پس از ۲ سال؟؛ وزیر ارتباطات توضیح داد
  • ایران به اتهامات سایبری از طرف آمریکا پاسخ داد
  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر «گوگل پلی» را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه
  • وزیر ارتباطات از احتمال رفع فیلتر «گوگل‌پلی» خبر داد
  • آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید؛ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • ببینید | پاسخ به یک سوال جنجالی؛ زگیل تناسلی یا ایدز واقعاً از طریق کاشت و ترمیم ناخن منتقل می‌شوند؟
  • امیر تتلو: به خاطر این خانم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های جنجالی
  • پسران معاون سابق قوه قضائیه مازراتی، پورشه و بنز داشتند | جزئیات تکان دهنده دادگاه رسیدگی به اتهامات آقازاده‌های جنجالی | ماجرای ماده مخدر گُل چه بود؟