Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا باقری دیزج در حاشیه هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس ) در گفت و گو با خبرنگاران افزود: اجرای این طرح همچنین موجب ایجاد ارزش افزوده برای محصول آیزویسایکل تولیدی شده است.

وی ادامه داد: با بهره برداری از روغن پایه گروه ۲ پالایشگاه تبریز به میزان ۹۰ هزار تن در سال از واردات این محصول با ارزش به کشور جلوگیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری اظهار داشت: این پالایشگاه در هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس ) با دو طرح ابتکاری و فناورانه تولید روغن پایه گروه ۲ و تغییر کاربری واحد تبدیل کاتالیستی به واحد ایزومریزاسیون نفتای سبک شرکت کرده است.

وی افزود: تغییر کاربری واحد تبدیل کاتالیستی به واحد ایزومریزاسیون نفتای سبک کار ابتکاری و فناورانه کارشناسان پالایشگاه تبریز با هدف تبدیل نفتای سبک به محصول ایزومریت می باشد که ۱۰ میلیون یورو هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت تبریز همچنین با اشاره به اجرای طرح بنزین سازی جدید، ادامه داد: هدف از اجرای این طرح افزایش و ارتقا کیفی بنزین تولیدی به استاندار EU-IV به میزان یک میلیون لیتر در روز با ظرفیت ۲۰ هزار بشکه در روز می باشد که ۲۶۵ میلیون یورو هزینه شده است.

وی یادآوری کرد: ماحصل اجرای این ۲ طرح بنزین سازی جدید و تغییر کاربری واحد تبدیل کاتالیستی به واحد ایزومریزاسیون نفتای سبک تولید بنزین یورو ۵ است.

باقری دیزج خاطرنشان کرد: شرکت پالایش نفت تبریز علاوه بر اینکه توانایی ها و طرح های فناورانه خود را در این نمایشگاه عرضه کرده است، اقلام مورد نیاز پالایشگاه تبریز را در راستای خودکفایی، حمایت از کالای ایرانی و تقویت تولید ملی ارایه کرده است.

به گزارش ایرنا، هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس) ۱۳ تا ۱۷ آبان ماه جاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در نمایشگاه بین المللی تبریز در حال برگزاری است.

برچسب‌ها تبریز پالایشگاه نفت نوآوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تبریز پالایشگاه نفت نوآوری تبریز پالایشگاه نفت نوآوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۶۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز

در این نمایشگاه شرکت‌های فعال در زمینه تولید، بازرگانی و ساخت ماشین آلات صنعت شیرینی و شکلات از ۱۱ استان و نمایندگی‌هایی از ۷ کشور محصولات و خدمات خود را عرضه کرده اند.

استاندار آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: تولید برای ماندگاری نیازمند کیفیت، نشان تجاری موثر و بازارسازی است.

رحمتی با اشاره به نقش نمایشگاه‌ها در توسعه شبکه بازار، ارائه هنرمندانه محصول در نمایشگاه‌ها و انعکاس رسانه‌ای نمایشگاه‌ها در بستر فضای مجازی را ضروری خواند.

وی با بیان اینکه صنعت شیرینی و شکلات آذربایجان شرقی به عنوان قطب این صنعت به جایگاه اصلی خود رسیده است صدور ۲۱۵ هزار تن محصولات صنایع غذایی و صادرات شیرینی و شکلات استان به ۷۹ کشور دنیا را نشانگر ظرفیت بالای استان در این بخش دانست.

هفدهمین نمایشگاه شیرینی و شکلات تا هفتم اردیبهشت در سالن امیرکبیر نمایشگاه بین المللی تبریز از ساعت ۱۵ تا ۲۱ دایر است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • کاهش ۷۰ درصدی خسارات سیل با اجرای عملیات آبخیزداری
  • آغاز نصب عرشه سگمنتال دومین پایه پل معلم تبریز
  • بازگشت بازار خودرو به ساحل آرامش
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی
  • رشد ۳۲ درصدی اعطای مرخصی به زندانیان جرایم غیرمهم البرز
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ بازدید از غرفه نفت آبادان در نمایشگاه بین المللی
  • برگزاری نمایشگاه دستاوردهای نوآوری و خلاقیت در مشهد
  • کاهش ۱۶.۲ واحد درصدی تورم تولیدکننده در سال ۱۴۰۲
  • کاهش ۱۶.۲ واحد درصدی تورم تولیدکننده در سال ۱۴۰۲+نمودار