Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@08:06:17 GMT

کلینیک دندانپزشکی زیبایی در تهران /دندانپزشکی هروی

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۰۶۰۳۵

کلینیک تخصصی و مجهز دندانپزشکی هروی با ارائه خدمات دندانپزشکی با استفاده از تجهیزات روز, بالاترین کیفیت و با هزینه های مناسب | دندانپزشکی شبانه روزی هروی تیمی متشکل از دندانپزشکانی متخصص و آموزش دیده به تکنیک ها و آشنا به علوم روز دندانپزشکی

معرفی و آشنایی با برخی از خدمات کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی هروی:

ایمپلنت دندان :

ایمپیلنت دندان, یک نوع جدید از جایگزین دندان از دست رفته محسوب می باشد که متخصص ایمپلنت به روش جراحی در فک فرد جاگذاری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بزرگترین مزیت ایمپلنت های دندانی حفظ استخوان باقیمانده و جلوگیری از تحلیل استخوان که معمولا به علت بی دندانی رخ می‌دهد, می‌باشد، و جهت اطمینان شما متقاضیان ایمپلنت باید بگوییم که یمپلنت دندان از جنس تیتانیوم بوده و در محیط بدن کاملا خنثی می باشد و در شرایط طبیعی نه تنها هیچ واکنش مضری برای بدن ایجاد نمی کند بلکه با تغییرات سطحی ایجاد شده روی آن ها به شدت تمایل دارند جذب استخوان فک بشوند.

لمینت دندان:

ونیر دندان یا لمینت های دندانی پوسته های نازک شفافی از جنس سرامیک و مواد کامپوزیتی می باشند که به قسمت جلویی دندان های فرد متصل می شوند. لمینت ونیر دندان, ورقه های پرسلن دندانی نامیده می شوند و پوسته های سفارشی از مواد دندانی هستند که برای پوشش سطح دندانها و جهت بهبود ظاهر آن ها, طراحی شده اند.اصلاح طرح لبخند زیبایی به کمک لامینیت های کامپوزیتی تنها نیاز به یک جلسه دارد و در طول یک روز می توانید دندان هایی زیبا و سفید و مرتب داشته باشید. باید گفت هر چند لمینت های دندانی ظاهری نازک و شکننده دارد اما این ونیرهای دندانی بسیار مقاوم بوده و می توان مدت ها از آنها استفاده کرد. زیبایی لمینت دندان بسیار طبیعی جلوه می کند.

تماس با دندانپزشکی هروی

ارتودنسی دندان :

ارتودنسی روش درمانی دندانپزشکی برای مرتب کردن دندان های افراد می باشد که گاها این درمان با جراحی فک همراه است. کسانی که برای ارتودنسی مراجعه می کنند با توجه به وضعیت دندان هایشان از انواع ارتودنسی استفاده می شود. انواع ارتودنسی دندان شامل, ارتودنسی ثابت, نامرئی, لینگوال, سرامیکی

کامپوزیت دندان : (ترمیم همرنگ دندان)

کامپوزیت دندان یک ماده برای ترمیم همرنگ دندان ها است که روی سطح دندان توسط متخصص زیبایی و ترمیمی قرار می گیرد و فرم داده می شود, شما می توانید با کمک کامپوزیتها دندان های سفید تر و مرتب تری داشته باشید. کامپوزیت دندان مهمترین مزیتی که دارد این است که میتواند در ترمیم دندان های آسیب دیده و زیبایی لبخند بسیار کاربرد داشته باشد. اگر این درمان دندانپزشکی توسط یک متخصص متبحر و با روش صحیح انجام شود, عمر این ونیرها طولانی مدت و شاید بتوان گفت مادام العمر می باشد. اما اگر در نگهداری از این لمینت ونیرهای دندانی دقت لازم انجام نشود و فرد با عدم رعایت بهداشت دهان و دندان و مصرف نوشیدنی های مضر گازدار ادامه بدهد و یا با دندان قروچه دندان هایش را بهم بفشارد و باعث شکستن دندانها بشود, طول عمر آن به 2 الی 5 سال کاهش می یابد.

بلیچینگ دندان :

بلیچینگ باعث از بین رفتن رنگ هایی می‌شود که به‌ مرور زمان بر روی دندان های فرد به وجود آمده و دندان ها را زرد و بدرنگ کرده است. جالب است بدانید که بعضی اوقات درمان سفیدی کردن دندانها (بلیچینگ) باعث از بین رفتن رنگ های نامناسب ژنتیکی نیز می‌شود. سفید کردن دندانها در کلینیک دندانپزشکی هروی که به آن office bleaching نیز می گویند, نسبت به سفید کردن در منزل مزیت هایی دارد. در این روش دندانپزشک زیبایی با استفاده از مواد با غلظت بیشتر عمل سفید کردن دندان ها را انجام می دهد, با استفاده از این روش می توان در 1 جلسه سفید کردن دندان ها را انجام داد. این روش مطمئن‌ترین روش سفید کردن دندانها با عامل بلیچینگ است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۶۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام صیادی ظهر چهارشنبه در حاشیه آئین گشایش کلینیک تخصصی خیرساز بیمارستان امام حسین (ع) از آغاز ساخت بنای این کلینیک از سال ۱۳۹۷ به همت یک بنیاد خیریه خبر داد و گفت: این پروژه با صرف اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال تکمیل شد.

وی با اشاره به تجهیز این کلینیک با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و دانشگاهی مطرح کرد: این کلینیک به متراژ سه هزار مترمربع در چهار طبقه ساخته شده و در بخش‌های داخلی، عفونی، اطفال، دندانپزشکی، قلب، ارتوپدی، زنان، تغذیه و … فعالیت دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به در نظر گرفتن تجهیزات تکمیلی برای بخش‌های توسعه‌ای این کلینیک بیان کرد: مرکز درمان سو مصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) نیز امروز افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

کد خبر 6088053

دیگر خبرها

  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • لیست مرکز کاشت دندان در تهران
  • بستری شدن اورژانسی کارلوس ته‌وز
  • پلمب ۵ مطب غیرمجاز دندانپزشکی و زیبایی زیرزمینی در تبریز
  • بهترین سفید کننده دندان؛ معرفی ۲ راهکار + مقایسه
  • 10 نکته مهم برای انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی
  • فهرست مراکز کاردرمانی در مشهد
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • پرداخت ۱۸ میلیارد تومان برای بیماری‌های صعب العلاج
  • ایمپلنت یک روزه جایگزین سریع بی دندانی