Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلسه معارفه مسئول حراست واحد بندرگز با حضور مدیر کل حراست استان، رئیس اداره اطلاعات شهرستان، مدیر حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان و اعضای هیئت رئیسه واحد بندرگز برگزار شد.

رئیس واحد بندرگز در این باره اظهار کرد: وظیفه اصلی حراست، پاسداشت و حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و رساندن دانشگاه به اهداف اصلی آن بوده که همان رشد و پیشرفت جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید محمدنژاد، وظیفه حراست را بسیار حساس و کلیدی دانست و تصریح کرد: حراست در انجام ماموریت محوله خود در دانشگاه با سه قشر استاد، دانشجو و کارمند سر و کار داشته و وظیفه دارد که با هموار کردن راه و برداشتن مشکلات موجود، مسیر رسیدن به اهداف والای دانشگاه را هموار کرده و به تشکیلات درون‌سازمانی، نظم و انسجام دهد.

در پایان جلسه ضمن تقدیر از زحمات چندین ساله فاضل جهانشاهی در دوران تصدی حراست واحد، حکم صادره از سوی مرکز حراست سازمان قرائت و به سید علی حسینی ابلاغ و وی به مدت یک سال به سمت مسئول حراست واحد بندرگز منصوب شد.

انتهای پیام/

168 / 168 واحد بندر گز حراست بندر گز رئیس واحد بندر گز دانشگاه آزاد بندر گز

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۶۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ دانشجوی دانشگاه آزاد یزد بورسیه صنعت کاشی شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا دهقانی اشکذری،‌ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در دیدار نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد، رسالت دانشکده تعلیم و تربیت را مشابه دانشگاه تربیت‌معلم دانست و اظهار کرد: میدان در تعلیم و تربیت مدارس است. با ارتباط ایجادشده بین دانشکده؛ عرصه و مدارس؛ میدان و استفاده از استادان با تجربه و مطلع در نظر داریم معلمانی کار بلد تربیت کنیم.

وی ادامه داد: در حوزه تربیت نیروی ماهر توانستیم با ۳۰۰ دانشجوی بورسیه صنعت کاشی در کنار یادگیری دروس تئوری، انتقال مهارت را داشته باشیم. امسال جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویانی که ۷۰ درصد واحد خود را در صنعت گذرانده‌اند، خواهیم داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد دانشگاه آزاد را مؤسسه غیردولتی و غیرخصوصی دانست که اموال آن برای مردم است و بیان کرد: در چند سال اخیر شاهد رشد دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد بودیم و در دو سال گذشته ۱۰هزار دانشجو در این واحد دانشگاهی ثبت‌نام کردند.

دهقانی‌اشکذری، دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد را خانواده ۲۲ هزار نفری با بیش از ۱۷ هزار و ۵۰۰ دانشجو، چهار هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز، نزدیک هزار استاد و معلم و ۸۰۰ کارمند برشمرد و عنوان کرد: مقام معظم رهبری امسال را جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری کردند، سال گذشته در واحد‌های استان، استخر پرورش ماهی، پرورش قارچ و نیروگاه خورشیدی، مجتمع گردشگری علمی و تولید لباس را دایر کردیم و در نظر داریم، امسال آنها را گسترش دهیم.

توحید و تعلم دو بال برای رسیدن به مقامات عالی است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد نیز توحید و تعلم را دو بال برای رسیدن به مقامات عالی دانست و گفت: بیگانگان تلاش خود را به کار بستند تا خدا را از جوانان بگیرند و در عوض اهداف مادی و غیرتوحیدی را در فکر و اندیشه آنها جای دهند.

آیت‌الله محمدرضا ناصری اضافه کرد: در سفر دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به استان یزد به وی یادآوری کردیم که تعلیم و تربیت را از دبستان و از مجموعه مدارس دانشگاه آزاد اسلامی آغاز کنید. کار فرهنگی در دانشگاه و برای دانشجویان خوب است؛‌ اما برای دانش‌آموزان و مقاطع دبستان تأثیرگذاری بیشتری دارد.

وی کتاب‌های معارف دانشگاه را فاقد جذابیت خواند و بیان کرد: جزوه‌ای از مباحث توحید تا معاد برگرفته از کتاب‌های شهید مطهری تهیه شده و در دانشگاه یزد مشغول به تدریس شدم. به مرور زمان، تعداد دانشجویان برای یاد گرفتن دروس معارف زیاد شد و استقبال بالا گرفت. این ریشه در بی‌روح بودن کتاب‌های معارف آن زمان دانشگاه داشت. اکنون جزوه‌ای برگرفته از ۱۰۰ مقاله تهیه شده که برای تدریس در دانشکده‌ها جالب و در جوانان تأثیرگذار است.

به گزارش آنا، در ادامه رؤسای واحد‌ها و معاونان اقدامات و دستاورد‌های خود را در شهرستان‌ها بیان کردند و حمایت نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد را سبب دلگرمی و انگیزه برای تلاش بیشتر دانستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی دانشگاه تهران
  • دانشگاه آزاد آبادان میزبان نشست سراسری مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان
  • نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاه تهران معرفی شدند
  • ۳۰۰ دانشجوی دانشگاه آزاد یزد بورسیه صنعت کاشی شدند
  • سند تحول و تعالی دانشگاه نظام فناوری را به جامعه نوآور تبدیل می‌کند
  • سند تحول و تعالی دانشگاه نظام فناوری به جامعه نوآور تبدیل می‌کند
  • راه‌اندازی ۲ آزمایشگاه مرزی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی
  • دستورالعمل جدید حجاب در دانشگاه آزاد: با قصور رئیس واحد برخورد می‌کنیم
  • برخورد قاطع با کارکنان بدحجاب دستگاه‌های دولتی/ استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی ممنوع است
  • دستورالعمل جدید دانشگاه آزاد درباره حجاب