Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین فرکی پس از دیدار تیم ملی فوتبال جوانان ایران با قرقیزستان بیان کرد: خودمان این دوره را گذراندیم و می‌دانیم جوان‌های ما نیاز به حمایت دارند. امروز در اردوی پیکان پیش از بازی با سایپا بودیم، اما با کادرمان هماهنگ کردیم به ورزشگاه دستگردی بیاییم و بازی را از نزدیک ببینیم تا هم به بازیکنان جوان‌تیم ملی انگیزه بدهیم و هم انجام وظیفه کرده باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به کادرفنی و بازیکنان تیم ملی جوانان تبریک می‌گویم و امیدوارم موفقیت‌های شان تداوم داشته باشد.

او ادامه داد: فکر می‌کنم تیم ایران نسبت به تیم‌های دیگر گروه مان یعنی امارات و نپال کیفیت بالایی دارد. باید دید در ادامه با توجه به اینکه کادرفنی تیم ملی مدت‌ها است با این جوان‌ها کار می‌کند از عملکردشان راضی خواهد بود یا خیر. من خودم نتیجه را ملاک موفقیت نمی‌دانم، اما نتیجه می‌تواند کمک کند. کیفیت خود بازیکنان شرط اصلی است تا در مراحل بعدی با قدرت ظاهر شویم.

سرمربی تیم پیکان درباره ارزیابی اش از عملکرد تیم‌های پایه فوتبال کشورمان گفت: با توجه به شرایطی که تاکنون برای تیم‌های جوانان و امید وجود داشته این انتظار وجود دارد آن‌ها برای نام بزرگ ایران حضور موفقیت آمیزی داشته باشند. به هر حال کار ساده نیست چراکه حریفان مدعی دیگر هم تلاش کرده اند و آن‌ها در رده سنی امید کار را جدی تر، بهتر، منظم‌تر و با امکانات بیشتری دنبال کرده اند. بی شک هر تیمی چنین شرایطی داشته باشد می‌تواند موفق‌تر عمل کند.

او افزود: با این وجود نام ایران و سابقه مان در فوتبال آسیا نشان می‌دهد اولویت اصلی برای موفقیت تیم‌های مان پتانسیل بازیکنان ایرانی است. امیدواریم تیم ملی امید و جوانان از این شرایط استفاده کنند و اگر امکانات و بازی‌های تدارکاتی فراهم شود می‌توانند موفق‌تر باشند.

فرکی درباره اینکه چند بازیکن پیکان لیاقت حضور در تیم ملی جوانان را دارند، گفت: به هر حال پیکان و ۲،۳ تیم دیگر جزء موفق‌ترین‌ها در فوتبال پایه هستند و این تیم می‌تواند از شرایطی که در فوتبال پایه دارد به فوتبال ملی مان در رده‌های سنی مختلف کمک کند. اکنون در رده سنی امید ملی پوشانی داریم.

او افزود: امیدوارم شرایط و امکانات بهتری برای جوان‌های مان فراهم کنیم تا بتوانیم از آن‌ها خوب بهره ببریم.

انتهای پیام/

اظهارات فرکی درباره تیم ملی فوتبال جوانان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حسین فرکی تیم ملی فوتبال جوانان اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۶۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، برنامه مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید باشگاه‌های ایران در گروه‌های مختلف به شرح زیر است:   گروه یک: سی دنا سی سخت (میزبان)، سرخپوشان شوشتر، استقلال سیلک کاشان، آرتیمان خمین و خیبرخرم آباد مسابقات در تاریخ ۲۰ تا ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.   گروه ۲: ایفا سرام سرخرود (میزبان)، اکباتان اردبیل، رویان مهر رویان، میعاد فیروز کوه و دهداری مشهد مسابقات در تاریخ ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.   گروه ۳: کاسپین بابل (میزبان)، مس سونگون تبریز، استقلال نوین بجنورد، شاهین گرجی محله، مدرسه عال حرفه‌ای مشهد مسابقات از تاریخ ۱۸ تا ۲۴ اردیبهشت برگزار می‌شود.   گروه ۴: آوای میناب حدید (میزبان)، سپاهان اصفهان، نیو سایپا بندرعباس و سرخ دلان دلوار مسابقات از تاریخ ۱۱ تا ۱۶ اردیبهشت برگزار می‌شود.   گروه ۵: الون نوین همدان (میزبان)، شهرداری اردبیل، عقاب تهران و ولایت اهواز  مسابقات از تاریخ ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت برگزار می‌شود.   از هر گروه تیم‌های اول مستقیما به مسابقات لیگ امید صعود و تیم‌های دوم سهمیه مراحله اول مسابقات مناطق فصل آتی را کسب می‌کنند و سایر تیم‌ها به مسابقات استانی بازمی گردند.

 

دیگر خبرها

  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»
  • راز مرگ پسر ۲۲ ساله گمشده برملا شد
  • نقش دولت و دانشگاه در تحقق جهش تولید/ باید امید و انگیزه را به جوانان بازگردانیم
  • آزمون: بازیکنان جوان پشتوانه تیم ملی هستند
  • روایت مفاخر ایران زمین در مجموعه مستند «تازه نفس»
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!