Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعیدرضا جندقیان چهارشنبه شب در نشست با دهیاران شهرستان تنگستان استان بوشهر افزود: براین اساس ۹۵ درصد جمعیت کشور را دهیاران مدیریت می‌کنند.

وی یادآورشد: ۲برابر شدن تعداد شهرها موجب به‌هم ریخته شدن سلسله سکونت‌گاهی و ایجاد اشکال در افزایش جمعیت شهری و روستایی شده است. 

این مقام مسوول اظهارداشت: با تبدیل ۶۲۱ روستا به شهر در دولت گذشته تعداد شهرهای کشور به هزار و ۲۸۰ شهر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جندقیان ادامه داد : دهیاران باید از ظرفیت‌های استان برای توسعه زیر ساخت‌ها استفاده بهینه کنند.

فرماندارتنگستان گفت: امروز با تلاش و همراهی دهیاران چهره روستاهای شهرستان تغییرات بسیار محسوسی داشته و خدمات ارزشمندی به روستاییان در تمام زمینه‌ها ارائه شده است.

عبدالحسن رفیعی‌پور افزود: بر خلاف کشور و استان  ۷۰درصد جمعیت شهرستان تنگستان در روستاها ساکن هستند و می‌طلبد تلاش مضاعفی برای خدمت بیشتر به روستاها از سوی دولت صورت گیرد.

وی با اشاره  به اینکه ۶۹ دهیاری در تنگستان فعالیت دارند گفت: این شهرستان ۹۰ کیلومتر مرز آبی و بیش از ۵۳ هزار نفر روستانشین دارد.

وی یادآور شد: روستاهای شهرستان تنگستان دارای پتانسیل بالقوه‌ای در زمینه شیلات، گردشگری، کشاورزی و تجارت است و با وجود مشکلات اقتصادی موجود در کشور اما با تامین اعتبار صورت گرفته برای اجرای پروژه‌های عمرانی مانند سد خائیز ، راه‌های ارتباطی، راه آهن و اسکله‌ها اقدام‌های بسیار خوبی صورت گرفته است.

رفیعی‌پور ادامه داد: دهیاران با اقدام‌هایی که انجام داده‌اند نقش مهمی در تغییر چهره روستاها دارند و بعنوان خط مقدم تلاش‌های دولت در روستاها هستند ولی هنوز مشکلاتی در برخی از روستاها وجود دارد که امید می‌رود با همراهی و  تلاش بیشتر مردم و مسئولان برطرف شود.

فرماندارتنگستان یادآور شد: در بحث اشتغال روستایی با پرداخت ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی امید می‌رود با تکمیل و اجرای طرح‌های تولیدی و خدماتی زمینه اشتغال بسیارخوبی در شهرستان برای متقاضیان اشتغال صورت گیرد .

وی گفت: دهیاری‌های شهرستان باید به فکر درآمد پایدار باشند و با استفاده از اعتبارات خود و تسهیلات اشتغالی زایی  ۵۰۰ میلیون تومانی که از طرف سازمان شهرداری ها و دهیاریها پرداخت می شود نسبت به اجرای طرح های تولیدی اقدام که ضمن ایجاد اشتغال به درآمد پایدار دهیاری ها کمک کند.

برچسب‌ها تنگستان سعید رضا جندقیان دهیاران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تنگستان دهیاران تنگستان دهیاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۶۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تجهیز دهیاری‌های دره‌شهر به تجهیزات اطفای حریق

فرماندار دره‌شهر گفت: دهیاری‌های دره شهر باید به تجهیزات اطفای حریق مجهز شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، جلسه کمیته اطفای حریق شهرستان دره شهر به ریاست فرماندار و با حضور بخشدار مرکزی، مسئولان منابع طبیعی و دهیاران بخش مرکزی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در محل فرمانداری شهرستان دره شهر برگزار شد.

هوشنگ طاهری، فرماندار دره‌شهر در این جلسه تجهیز دهیاری‌ها به ملزومات اطفای حریق را برای کنترل آتش‌سوزی‌های احتمالی مراتع و مزارع خواستار شد.

وی با اشاره به بارندگی‌های سال زراعی جاری، افزود: شدت بارندگی‌ها در سال جاری موجب پوشش گیاهی مناسب در منطقه شده است و شرایط آب و هوایی احتمال وقوع حریق را افزایش می‌دهد.

فرماندار دره‌شهر خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی و پراکندگی عرصه‌های منابع طبیعی، امکانات شهرستان پاسخگو نیست و مسئولان استانی باید در راستای تجهیز اداره منابع طبیعی شهرستان چه از لحاظ وسایل نقلیه موتوری و چه امکانات اطفای حریق، اهتمام لازم را به کار گیرند.

کد خبر 747132

دیگر خبرها

  • ضرورت تجهیز دهیاری‌های دره‌شهر به تجهیزات اطفای حریق
  • تکمیل طرح‌های مسکن در تنگستان تسریع شود
  • اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان
  • ورزشگاه کارگران شهر اهرم افتتاح می‌شود
  • بهره مندی دو روستای شهرستان تفت از اینترنت پرسرعت
  • نجات ۲۱ روستای در معرض خطر رانش سنگ و سیلاب شهرستان کلات در گرو احداث دیوار ساحلی
  • بوم‌گردی کلید تحقق اشتغال روستاها/جوانان کارآفرین حمایت مالی شوند
  • اختصاص امکانات در مناطق روستایی سبب ماندگاری و زمینه ساز پویایی اقتصاد کشور است
  • بازدید از روستای غیر تحت پوشش گله پران شهرستان خوی
  • ۱۰۰۰ دف عظمت پالنگان را به تصویر کشید