Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: "هما" از روز دوشنبه ۱۱ آذرماه پروازهای خود به شهر رم ایتالیا را از سر می‌گیرد.

معصومه اصغرزاده روز چهارشنبه به خبرنگار اقتصادی ایرنا گفت: باتوجه به درخواست هموطنان خارج از کشور و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و پس از یک دوره توقف، پروازهای "هما" به شهر رم آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: "ایران ایر" از تاریخ ۱۱ آذرماه امسال مصادف با دوم ماه دسامبر میلادی پروازهای خود را به رم برقرار می کند.

اصغرزاده گفت: بر این اساس پرواز تهران- رم - تهران، روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه هر هفته انجام می‌شود.

هم اکنون هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در روزهای سه‌شنبه و جمعه هر هفته به شهر میلان ایتالیا پرواز می‌کند. برچسب ها: پرواز هما ، رم ایتالیا

منبع: خرداد

کلیدواژه: پرواز هما رم ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۶۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد جنوبی اردبیل را در می‌نوردد

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی جو استان تا روز پنج شنبه پایدار خواهد بود اما طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه جریانات شمالی بوده و وزش بادهای شرقی همچنان در سطح استان تداوم خواهد یافت.

وی افزود: با تغییر جریانات جوی طی روز پنج شنبه، شاهد وزش باد جنوبی تند تا گاهی نسبتاً شدید به ویژه در مرکز و جنوب استان خواهیم بود، دما نیز طی مدت مذکور افزایش محسوسی خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل ادامه داد: طی روزهای جمعه و شنبه شاهد توسعه ناپایداری فصلی و محلی در بخش‌های مرکزی و جنوبی استان خواهیم بود که طی ساعات بعدازظهر و عصر موجب وزش تندباد موقتی، افزایش ابرهای همرفتی و رگبار باران و رعدوبرق در نواحی مستعد با احتمال اصابت صاعقه خواهد شد.

کوهی با بیان اینکه دمای هوا طی این دور روز تغییرات قابل ملاحظه‌ای نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش‌بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

کد خبر 6079999

دیگر خبرها

  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها از کی اجرا می‌شود؟
  • تجارت با دنیا فقط ۳ روز در هفته!/ شوک مجلس به بخش خصوصی
  • پایان روزهای تلخ سردار آزمون در رم
  • وزش باد جنوبی اردبیل را در می‌نوردد
  • هواپیمایی قطر پرواز هایش را به ایران از سر گرفت
  • از سرگیری پروازهای خطوط هوایی عراق به ایران
  • لغو پرواز های شرکت انگلیسی به مقصد تل آویو
  • پرواز مشهد - قشم برقرار شد
  • موافقت با صدور مجوز پروازهای فوق العاده برای شرکت های هواپیمایی