Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایگور نیکیتین درباره برتری تیم ملی فوتبال جوانان ایران مقابل قرقیزستان بیان کرد: از ابتدا هم می‌دانستیم بازی بسیار سختی مقابل تیم خوب ایران داریم. در تورنمنت سن پترزبورگ با ایران بازی کردم و تا حدی از این تیم شناخت داشتیم. در نیمه اول بازی را کنترل کرده و نتیجه دلخواه را گرفتیم، اما در نیمه دوم اسیر تاکتیک و تکنیک برتر ایران شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: بازیکنان ما جوان هستند و سطح کلاس فوتبال قرقیزستان با ایران تفاوت آشکاری دارد. با توجه به تجربه بازیکنانم از کیفیت تیم مان راضی هستم و فکر می‌کنم در بازی‌های بعدی بهتر ظاهر شویم.

سرمربی روس تیم ملی جوانان قرقیزستان درباره اینکه با توجه به وضعیت روحی شاگردانش پس از شکست مقابل ایران آیا این تیم می‌تواند از گروه صعود کند، پاسخ داد: به هر حال بازیکنانم با این باخت تا حدی از لحاظ روحی تحت تاثیر قرار گرفتند، اما با تیمی به نام ایران بازی کردیم که از تمام تیم‌های این گروه قوی‌تر است. سعی می‌کنیم با آنالیز و استراحت بهتر برای بازی‌های بعدی آماده‌تر شوند تا بتوانیم از این گروه صعود کنیم.

بیشتر بخوانید: تیم ملی فوتبال جوانان ایران ۳ - قرقیزستان صفر/ یوزهای جوان گام نخست را محکم برداشتند

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم فوتبال جوانان قرقیزستان درباره دیدار با ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال جوانان اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۶۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست نماینده اراک مقابل حریف بالای جدولی

در هفته هجدهم لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور، تیم هندبال آلومینیوم در یک رقابت شانه به شانه با تیم مدعی گیتی پسند ۲۰ - ۲۲ مغلوب میزبان اصفهانی خود شد.

آلومینیوم اراک که از مجموع دیدار‌های گذشته خود سه برد در کارنامه دارد با ۶ امتیاز، بالاتر از تیم‌های فراز بام دهدشت و پرواز هوانیروز در خانه دهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

 دیدی بستن هم با این پیروزی ۳۰ امتیازی شد و با ۲ امتیاز اختلاف در مقایسه با مس کرمان در جای دوم جدول لیگ برتر هندبال قرار گرفت.

نماینده لیگ برتری هندبال استان مرکزی دوشنبه دهم اردیبهشت در اراک از تیم رده هشتمی پیکان سبزوار پذیرایی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • پیروزی خانگی شهرداری گرگان مقابل مهرام
  • شکست نماینده اراک مقابل حریف بالای جدولی
  • خبر بد پرسپولیس به گوش اوسمار رسید | بازیکن کلیدی سرخ ها بازی‌های مهم را از دست داد
  • خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد
  • شروع خوب ایران با غلبه‌بر افغانستان / شگفتی‌سازی قرقیزستان با پیروزی مقابل ژاپن
  • باخت غیرمنتظره ژاپن در گام اول جام ملت های فوتسال آسیا
  • باخت غیرمنتظره ژاپن در گام اول/کویت، پیروز هم‌گروه‌های ایران
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • کل کل تکنیکی اورونوف در آبادان
  • عزت‌اللهی با جام مقابل النصر (عکس)