Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهران شاهین طبع در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: صدیقی دچار سرماخوردگی شده و با مداوایی که در حال انجام است شرایط بهتری دارد اما کبیر به علت سوختگی از ناحیه پا که پیش از آغاز لیگ برایش رخ داد چند هفته ای دوران نقاهت را سپری و از همراهی تیم معاف خواهد بود تا بعد از به دست آوردن شرایط مناسب بار دیگر به تمرینات ملحق و آماده حضور در کوران رقابت ها شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز کرد: بقیه بازیکنان شهرداری مشکل خاصی ندارند و تمرینات را بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته زیر نظر کادر فنی انجام می دهند.

وی در خصوص عملکرد نسبتا ضعیف روزبه ارغوان در بازی تدارکاتی مقابل کوچین گفت: خستگی دوران اردو و بازی نسبتا راحت دیدار تدارکاتی در عملکرد بازیکنان بی تاثیر نیست اما به مرور زمان تمامی بازیکنان به شرایط ایده آل باز خواهند گشت و شاهد عملکرد و نتایج بهتری در طول فصل و ادامه رقابت های لیگ خواهیم بود.

سرمربی بسکتبال شهرداری گرگان گفت: امسال هیچ بازیکنی حق اشتباه و کم‌کاری ندارد و از سوی دیگر توقع مردم و مسئولان از تیم زیاد شده بر همین اساس همه باید در خدمت گروه باشند؛ بازیکنان امسال بر اساس توانایی و ظرفیت‌های آنان و نیاز تیم به خدمت گرفته شدند و تلاش کردیم تا ضعف‌ها را بهبود و نقاط قوت را تقویت کنیم.

شاهین‌طبع در خصوص چرایی برگزاری دیدار تدارکاتی در فواصل بازی‌های لیگ برتر اظهار کرد: تیم گرگان دیر بسته شد و بعضی از بازیکنان هم دیرتر جذب شدند به همین دلیل زمان هماهنگی در بازی‌های تدارکاتی کم بود و سعی داریم تا از هر فرصتی برای هماهنگی بین بازیکنان استفاده کنیم.

وی بیان داشت: از سوی دیگر در طول فصل نیاز است تا بازیکنان جوان در بعضی از شرایط مانند زمان مصدومیت بازیکنان اصلی به خدمت گرفته شوند و بازی‌های تدارکاتی عیار و توان این بازیکنان را مشخص خواهد کرد.

وی اضافه کرد: سعی خواهیم کرد تا فرصت بیشتری در اختیار جوانان قرار دهیم تا برای بازی‌های سخت‌تر لیگ آماده شوند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص بازی فردا /پنجشنبه/ مقابل نیروی زمینی تهران در گرگان که سکان هدایت آن را محمدمهدی ایزدپناه سرمربی سابق تیم گرگان بر عهده دارد، گفت: نیروی زمینی بازیکنان جوان و باانگیزه‌ای دارد و این تیم در واقع دروازه ورود بازیکنان بعد از دوران خدمت سربازی به سایر تیم‌های لیگ برتری است.

شاهین‌طبع افزود: جوان بودن و داشتن انگیزه بازیکنان نیروی زمینی در برابر تیم‌های مدعی و مطرح بدون شک بازی خوب و تماشاگرپسندی را رقم می زند و هر تیمی که بتواند دستورات و برنامه‌های کادر فنی را بهتر اجرا کند، برنده میدان خواهد شد.

برچسب‌ها لیگ برتر بسکتبال شهرداری گرگان ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال شهرداری گرگان ورزشی لیگ برتر بسکتبال شهرداری گرگان ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۶۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری گرگان یک گام دیگر به فینال نزدیک‌تر شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال، از ساعت ۱۶ امروز شهرداری گرگان در سالن امام خمینی مجموعه ورزشی آزادی گرگان، در حضور هواداران مشتاق خود، در دومین دیدار، به مصاف مهرام رفت.

در پایان این دیدار جذاب و نزدیک، شهرداری توانست از فرصت میزبانی و حضور هواداران استفاده کند و با نتیجه ۷۶ بر ۷۰ مهرام را دوباره شکست دهد.

جمعه ۳۱ فروردین، در دیدار نخست دو تیم در این مرحله نیز در گرگان، شهرداری با نتیجه ۸۴ بر ۵۹ پیروز میدان بود.

در این مرحله، تیمی که سه برد کسب کند به فینال صعود خواهد کرد.

بازی‌های سوم و چهارم شهرداری و مهرام در شهر قدس و بازی پنجم در صورت نیاز در گرگان برگزار و زمان آن، بعدتر اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نادر کاشانی پیشکسوت تیم ملی بسکتبال ایران درگذشت
  • دلجویی کاپیتان استقلال از نیروی انتظامی و کمیته انضباطی
  • شهرداری گرگان یک گام دیگر به فینال نزدیک شد
  • شهرداری گرگان به یکقدمی فینال رسید
  • دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان به یک قدمی فینال رسید
  • شهرداری گرگان یک گام دیگر به فینال نزدیک‌تر شد
  • عمق فاجعه است که این بازیکن در ترکیب تیم ملی ایران نبود؟ | عراقی‌ها بازیکنان ما را برای تیم ملی‌شان می‌خواهند
  • عمق فاجعه است که این بازکین در ترکیب تیم ملی ایران نبود؟ | عراقی‌ها بازیکنان ما را برای تیم ملی‌شان می‌خواهند
  • مصاف طبیعت و پالایش برای صعود به نیمه نهایی لیگ بسکتبال