Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-25@06:27:41 GMT

احتمال گروگان‌گیری و هواپیما ربایی در هلند

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۰۷۳۲۳

احتمال گروگان‌گیری و هواپیما ربایی در هلند

به گزارش خرداد، فارس نوشت: گزارش‌های تایید نشده از احتمال گروگان‌گیری و هواپیما ربایی در یکی از فرودگاه‌های هلند حکایت دارد.

منابع خبری از احتمال گروگان‌گیری در یک هواپیمای مسافربری در فرودگاه «اسکیفول» در آمستردام، پایتخت هلند خبر داده‌اند.

به نوشته وبگاه شبکه «سی. اِن. اِن» از دقایقی پیش وضعیتی امنیتی در فرودگاه اسکیفول رخ داده و نیروهای امنیتی ضمن بستن ورودی ترمینال خروجی، در حال تخلیه مسافران حاضر در سالن‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر تصاویر منتشر شده از این فرودگاه، که سومین فرودگاه پر ازدحام اروپایی است، نشان می‌دهد نیروهای ویژه ارتش هلند در حال ورود به این مکان بوده و حرکت به سمت باند فرود هستند.

به گفته منابع فرودگاهی، مشکل اصلی در یک هواپیمای مسافربری است.

شبکه «اِن. اُ. سی» هلند گزارش داد که خدمه پرواز خروجی شماره UX1094 متعلق به شرکت هوایی «ایر اروپا» هشدار هواپیماربایی را فعال کرده و این در حالی است که 27 مسافر به این هواپیما سوار شده بودند.

با اینکه مقامات امنیتی هنوز گروگان‌گیری یا هواپیماربایی را تایید نکرده‌اند اما یگان‌های امنیتی زرهی در حال محاصره هواپیما بوده و حداقل دو فروند بالگرد مشغول پرواز بالای آن است.

برچسب ها: هواپیماربایی ، گروگان گیری ، آمستردام

منبع: خرداد

کلیدواژه: هواپیماربایی گروگان گیری آمستردام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۷۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگر پاکدست فرودگاه، کیف پول ۷۲ میلیون‌تومانی را به صاحبش بازگرداند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین دشتوان کارگر خدماتی فرودگاه مشهد در حین انجام وظیفه با کیف پولی مواجه شد که در بررسی آن حاوی مقداری وجه نقد، دلار و مدارک هویتی به ارزش ۷۲۰ میلیون ریال بود را سپس به سپاه تحویل داده تا به صاحبش بازگردانده شود.
عزت نفس، مسئولیت‌پذیری و امانت‌داری مشخصه برجسته کارکنان و کارگران ولایی و ارزشی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس است.

دیگر خبرها

  • تدابیر امنیتی جدید فرودگاه پاریس برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۴
  • فن‌پرسی در آستانه نخستین تجربه سرمربیگری
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • سرمربی جهانبخش، گزینه اول جانشینی کلوپ
  • این هواپیما هنگام برخاستن از فرودگاه یک چرخ خود را از دست داد | ویدئو
  • لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه (فیلم)
  • آشوب و آتش در فوتبال اروپا؛ آتش نشان ها ناجی تماشاگران (+عکس)
  • کارگر پاکدست فرودگاه، کیف پول ۷۲ میلیون‌ تومانی را به صاحبش بازگرداند
  • کارگر پاکدست فرودگاه، کیف پول ۷۲ میلیون‌تومانی را به صاحبش بازگرداند
  • دو روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی