Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@02:42:59 GMT

بایرن‌مونیخ و یوونتوس صعود کردند

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۰۷۳۳۷

بایرن‌مونیخ و یوونتوس صعود کردند

هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، امشب (چهارشنبه) با برگزاری ۲ دیدار همزمان پیگیری شد که از گروه دوم، بایرن‌مونیخ که به تازگی با تغییرات کادر فنی مواجه شد است در ورزشگاه «آلیانس آرنا» از المپیاکو یونان میزبانی کرد و به پیروزی دو بر صفر رسید.

«رابرت لواندوفسکی» و «ایوان پریشیچ» برای میزبان موفق به گلزنی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده پرافتخار آلمان با چهارمین برد متوالی خود و ۱۲ امتیاز، صعود خود را در دو هفته مانده به پایان مرحله گروهی، قطعی کرد.

در دیگر دیدار و از گروه چهارم، یوونتوس یکی از مدعیان قهرمانی در مسکو به میهمانی لوکوموتیو رفت و به سختی به برتری دو بر یک رسید.

یووه شروع بسیار خوبی داشت و در دقیقه چهارم، ضربه «کریستیانو رونالدو» را «آرون رمزی» در میانه راه قطع کرد و گل نخست را به ارمغان آورد.

این برتری داوم چندانی نداشت و میزبان در دقیقه دوازدهم توسط «الکسی میرانچوک» کار را به تساوی کشاند.

در دقیقه ۷۷ میزبان در آستانه گل دوم قرار داشت که ضربه «میراندا» را «بونوچی» مدافع و کاپیتان یوونتوس با تیزهوشی از روی خط دروازه یوونتوس بیرون کشید.

در دقیقه ۸۰ «رونالدو» که عملکرد خوبی نداشت جای خود را به «پائولو دیبالا» داد و با ناراحتی زمین را ترک کرد.

در ادامه نماینده مطرح ایتالیا بر روند کار تسلط پیدا کرد و در دقیقه ۹۳ «داگلاس کاستا» پس از همکاری با «هیگواین»، گل دوم و برتری یوونتوس را به نام خود ثبت کرد.

یوونتوس با این پیروزی به امتیاز ۱۰ رسید و صعود خود را علنی کرد و لوکوموتیو هم در امتیاز سه باقی ماند.

برنامه سایر دیدارهای امشب

گروه یک/

پاری‌سن‌ژرمن (فرانسه) - کلوب بروژ  (بلژیک)

رئال مادرید (اسپانیا) -  گالاتاسرای (ترکیه)

گروه دوم/

ستاره‌سرخ بلگراد (صربستان)   -  تاتنهام (انگلیس)

گروه سوم/

دیناموزاگرب (کرواسی)   -  شاختار (اوکراین)

آتالانتا (ایتالیا)   - منچسترسیتی (انگلیس)

گروه چهارم/

لورکوزن (آلمان)   -  اتلتیکومادرید (اسپانیا)

برچسب‌ها یوونتوس کریستیانو رونالدو بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی لیگ قهرمانان اروپا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یوونتوس کریستیانو رونالدو بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی لیگ قهرمانان اروپا یوونتوس کریستیانو رونالدو بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۷۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ - آرسنال؛ همان همیشگی! / بایرن به نیمه نهایی رسید

 دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با صعود یکی دیگر از نمایندگان فوتبال آلمان به مرحله نیمه نهایی مسابقات دنبال شد.

به گزارش تسنیم، در دومین شب از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، در ورزشگاه آلیانتس آره‌نای شهر مونیخ، تیم فوتبال بایرن مونیخ موفق شد حریف خود آرسنال را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

تک گل دقیقه 63 یاشوا کیمیش با پاسی از رافائل گوئریرو باعث شد که باواریایی‌ها بازی خانگی‌ خود برابر توپچی‌ها را ببرند و با توجه به تساوی 2-2 دور رفت در لندن، این شاگردان توماس توخل بودند که با برتری 3 بر 2 در مجموع دو بازی، جواز صعود به مرحله بعدی را کسب کردند.

به این ترتیب باواریایی‌ها که این هفته قهرمانی در بوندس‌لیگا را به بایرلورکوزن تقدیم کردند، هنوز این شانس را دارند که فصل را با یک جام به پایان برسانند. آنها اما برای رسیدن به ایستگاه پایانی مسابقات باید از سد برنده مصاف منچسترسیتی و رئال مادرید بگذرند، نبردی که بازی رفت آن روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت و بازی برگشتش روز 18 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

بایرن مونیخ بعد از پاری‌سن‌ژرمن و بوروسیا دورتموند سومین تیمی است که در این فصل به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا می‌کند. این سیزدهمین بار در تاریخ باواریایی‌هاست که به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود می‌کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آلیانس آره میزبان قرمزها فینال لیگ قهرمانان اروپا/ اعلام ترکیب بایرن و پاری‌سن‌ژرمن

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - برتری 2-1 بایرن مونیخ مقابل منچستریونایتد (لیگ قهرمانان اروپا - 2001/4/18) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 4-2 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با هت تریک کریستیانو رونالدو (2017/4/18) / فیلم
  • صعود رم و لورکوزن در شب حذف میلان و لیورپول از لیگ اروپا
  • رکوردشکنی نویر در شب صعود بایرن مونیخ
  • خوشحالی توماس توخل در رختکن بایرن مونیخ پس از غلبه بر آرسنال / عکس
  • جشن و پایکوبی بازیکنان بایرن مونیخ در رختکن، پس از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • دلداری هری کین به ساکا، پس از برتری بایرن مونیخ مقابل آرسنال / فیلم
  • یوشوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال
  • صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تک گل کیمیش
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ همان همیشگی! / بایرن به نیمه نهایی رسید