Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@23:20:48 GMT

هشدار هواپیماربایی در بزرگترین فرودگاه هلند

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۰۷۴۴۴

هشدار هواپیماربایی در بزرگترین فرودگاه هلند

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، منابع خبری از احتمال گروگان‌گیری در یک هواپیمای مسافربری در فرودگاه «اسکیفول» در آمستردام، پایتخت هلند خبر داده‌اند.

به نوشته وبگاه شبکه «سی. اِن. اِن» از دقایقی پیش وضعیتی امنیتی در فرودگاه اسکیفول رخ داده و نیرو‌های امنیتی ضمن بستن ورودی ترمینال خروجی، در حال تخلیه مسافران حاضر در سالن‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از سوی دیگر تصاویر منتشر شده از این فرودگاه، که سومین فرودگاه پر ازدحام اروپایی است، نشان می‌دهد نیرو‌های ویژه ارتش هلند در حال ورود به این مکان بوده و حرکت به سمت باند فرود هستند.

به گفته منابع فرودگاهی، مشکل اصلی در یک هواپیمای مسافربری است.

شبکه «اِن. اُ. سی» هلند گزارش داد که خدمه پرواز خروجی شماره UX۱۰۹۴ متعلق به شرکت هوایی «ایر اروپا» هشدار هواپیماربایی را فعال کرده و این در حالی است که ۲۷ مسافر به این هواپیما سوار شده بودند.

با اینکه مقامات امنیتی هنوز گروگان‌گیری یا هواپیماربایی را تایید نکرده‌اند، اما یگان‌های امنیتی زرهی در حال محاصره هواپیما بوده و حداقل دو فروند بالگرد مشغول پرواز بالای آن است.

رسانه‌های هلندی ادعا می‌کنند که سه نفر مسلح به چاقو و سلاح سرد خلبان را تهدید کرده و قصد ربودن هواپیما را داشتند و خلبان نیز هشدار ۵۰۰ (مربوط به هواپیماربایی) را فعال کرده است.

گزارش‌های تکمیلی از پیاده شدن مسافران و خدمه پرواز از هواپیما در سلامت کامل و بازداشت یکی از سرنشینان پرواز توسط نیرو‌های امنیتی حکایت دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سانتریفیوژ IR 6 مهدی خدابخشی گام چهارم توافق ریاض کردستان سوریه بوریس جانسون غنی سازی اورانیوم حمیده زرآبادی هواپیماربایی هلند گروگان گیری سانتریفیوژ IR 6 مهدی خدابخشی گام چهارم توافق ریاض کردستان سوریه بوریس جانسون غنی سازی اورانیوم حمیده زرآبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۷۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • سرگردانی مسافران آتا در فرودگاه امام خمینی/ هیچ‌کس پاسخگو نیست
  • مأموریت جدید یاسین از زبان وزیر دفاع/ این جت چه ویژگی هایی دارد؟
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • مصرف ۶۰۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در سال گذشته
  • فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان میزبان ۲ هزار مسافر در ۲ روز
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهار شنبه ۸ فروردین
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ فروردین
  • استعفای مدیرعامل بزرگترین سازنده هواپیما در جهان
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه ۷ فروردین
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳