Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تشوبق افراد برای انجام تمرینات ورزشی توصیه شده توسط سازمان سلامت جهانی، اقتصاد جهان را سالانه تا ۱۰۰ میلیارد دلار تقویت خواهد کرد. تاریخ انتشار: 04:37 - 16 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۵۵۲۹

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،  طبق تحلیل‌های انجام شده بر روی تاثیر اقتصادی فعالیت‌های روزانه مشخص شد که؛ اگر کارفرمایان بتوانند کارکنان خود را با موفقیت برای انجام تمرینات ورزشی توصیه شده توسط سازمان سلامت جهانی تشویق کنند، اقتصاد جهان سالانه تا ۱۰۰ میلیارد دلار تقویت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مطالعات گروه بیمه سلامت «ویتالیتی» و اتاق فکر «رند» اروپا، مشخص شده است که؛ اضافه کردن ۱۵ دقیقه پیاده‌روی یا طی کردن یک مسیر یک کیلومتری، به برنامه روزانه، کارایی را بهبود بخشیده و امید به زندگی را افزایش می‌دهد، که این منجر به رشد اقتصادی بیشتری خواهد شد.

مولفان این گزارش تحقیقاتی می‌گویند: این رشد اقتصادی از کاهش نرخ مرگ‌ومیر حاصل خواهد شد. به عبارت دیگر این باعث می‌شود افراد بیشتری زنده بمانند و برای مدت بیشتری کار کرده و در اقتصاد مشارکت داشته باشند. همچنین کارکنان روز‌های کمتری را به علت بیماری مرخصی خواهند گرفت.

اتاق فکر «رند» اعلام کرد که این مطالعه رابطه مستقیم بین کاهش فعالیت ورزشی و از دست رفتن کارایی را نشان داد و باید دیدگاه جدیدی برای کارفرمایان و سیاست‌گذاران در مورد نحوه بهبود کارایی جمعیت کار خود، به وجود بیاورد.

سازمان سلامت جهانی توصیه کرده است که هر فرد ۱۵۰ دقیقه ورزش ملایم یا ۷۵ دقیقه ورزش شدید در هر هفته انجام دهد.

 

منبع: مهر

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اقتصاد جهان سلامت جهانی تمرینات ورزشی رشد اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۷۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم (ع)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) گفت: این برنامه با هدف تجدید عهد و پیمان با شهدا و حفظ، تقویت سلامت روح و جسم کارکنان سپاه استان و به مناسبت گرمیداشت هفته سلامت و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج برگزار شده است.
سرهنگ جمشیدی افزود: برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، مسابقات کتابخوانی، برپایی ایستگاه‌های سلامت و کارگاه‌های آموزشی به مناسبت هفته سلامت و هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مختلف سپاه وبسیج چهارمحال و بختیاری در حال اجراست.
کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) امروز مسیر جاده سلامت تا تپه نورالشهدای شهرکرد را پیموده و با قرائت زیارت عاشورا در جوار قبور مطهر شهدای گمنام، با آرمان‌های والای شهیدان تجدید عهد و پیمان کردند.

دیگر خبرها

  • همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم (ع)
  • برگزاری پیاده روی مردمی همزمان با هفته سلامت در روستای برقبان
  • همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان
  • همایش پیاده روی خانوادگی و صرف صبحانه سالم در روستای یار عزیز تکاب
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • ناتوانی مردم آمریکا در پرداخت اقساط وام‌ها
  • پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در پیشوا
  • رونمایی از هوش مصنوعی مایکروسافت برای انجام کارهای ساده
  • بازیگر سینما و تلویزیون: دولت به اقتصاد خانواده‌ها توجه بیشتری کند
  • تعامل با کشورهای آفریقایی اقتصاد استان یزد را تقویت می کند