Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@08:38:17 GMT

ساری از دلیل عصبانیت رونالدو گفت

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۰۸۵۳۸

ساری از دلیل عصبانیت رونالدو گفت

سرمربی یوونتوس از عملکرد تیمش در دیدار برابر زسکا با وجود پیروزی راضی نیست. او از دلیل ناراحتی رونالدو بعد از تعویض شدن گفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از مدیاست، یوونتوس در دیدار برابر زسکا مسکو به سختی و با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد. این دیدار تا دقایق پایانی با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد تا اینکه داگلاس کاستا توانست گل پیروزی را در آخرین ثانیه‌ها به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساری بعد از بازی گفت: شب خوب ما نبود و نتوانستیم انتظارات را برآورده کنیم. اجازه دادیم تا حریف در ضد حملات ما را اذیت کند. بسیار کند بازی کردیم. سبک بازی را دوست دارم که تیم تا پایان بازی برای گل زدن و پیروزی بجنگد.

او ادامه داد: خوشحالم که با گل زیبای کاستا پیروز شدیم. کاستا این توانایی را دارد که پشت مهاجمان بازی کند. او این توانایی را دارد که در هر منطقه از میدان بازی کند.

ساری درباره آرون رامزی و برناردسکی گفت: قبل از بازی می دانستم که رامزی و کاستا توان 90 دقیقه بازی را ندارند و به همین خاطر رامزی را در نیمه دوم تعویض کردم و کاستا را هم به بازی فرستادم و خوشبختانه هر دو بازیکن هم گل زدند.

 ساری درباره ناراحتی رونالدو بعد از تعویض شدن گفت: رونالدو عصبی بود چرا که آسیب دیدگی جزئی داشت و به همین خاطر او را تعویض کردم. ترسیدم که این آسیب دیدگی شدیدتر شود. او مشکل جزئی در زانویش دارد که امیدوارم جدی نباشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مائوریسیو ساری تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۸۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هندبال نوجوانان پسر ایران که در دومین اردوی برون مرزی ترکیه به سر می‌برد، امشب سه شنبه مقابل تیم نوجوانان این کشور به میدان رفت و توانست ۳۰ به ۲۲ به پیروزی برسد.    نیمه نخست این دیدار با افت و خیز فراوانی همراه بود و دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و در اواخر نیمه این تیم ترکیه بود که توانست با برتری ۱۱-۱۴ به رختکن برود.    اما در نیمه دوم با تغییر سیستم دفاعی و بازی خوب، نوجوانان ایران توانستند بازی را در دست بگیرند و با ۸ اختلاف گل و با نتیجه ۲۲_۳۰ این بازی را به سود خود به پایان برسانند.   لازم به ذکر است برگزاری دومین اردوی برون مرزی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران تا ۷ اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند
  • تغییر مهم در سومین بازی تیم ملی در جام ملت‌ها
  • پیروزی رئال مادرید در ال‌کلاسیکو/ موقعیت بارسلونا به خطر افتاد
  • دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • برتری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم با تعویض‌های طلایی ربیعی
  • پیروزی ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم با تعویض‌های طلایی ربیعی
  • پیروزی ملوان مقابل سپاهان در نیمه اول
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم