Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جدول فروش سینمای ایران با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی «هزارتو» به کارگردانی امیرحسین ترابی در دومین هفته از اکران این فیلم سینمایی منتشر شد. تاریخ انتشار: 09:11 - 16 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۵۳۰۴

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، جدول فروش سینمای ایران با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی «هزارتو» به کارگردانی امیرحسین ترابی در دومین هفته از اکران این فیلم سینمایی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

برای مشاهده جدول فروش هفتگی سینمای ایران طی هفته گذشته اینجا کلیک کنید.

هزارتو

فروش هفتگی: ۹۱۵,۶۴۳,۰۰۰ تومان
فروش کلی: ۹۱۵,۶۴۳,۰۰۰ تومان

کارگردان: امیرحسین ترابی

بازیگران: شهاب حسینی، ساره بیات، غزاله نظر، پژمان جمشیدی، فریبا جدیکار، علیرضا ثانی فر، مریم معصومی، شیرین یزدان بخش، مهسا باقری

خلاصه داستان: زندگی یه هزارتوی پیچیده‌اس، همه آدما دنبال راهی برای فرار هستند اما فقط یه مسیر خروج وجود داره و تا موقعی که به مرکزش نَرسی متوجه‌اش نمی‌شی!

مسخره باز

فروش هفتگی: ۴۶۸,۹۷۱,۰۰۰ تومان
فروش کلی: ۲,۱۵۱,۱۶۰,۰۰۰ تومان

کارگردان: همایون غنی زاده

بازیگران: هدیه تهرانی، صابر ابر، بابک حمیدیان، علی نصیریان، محسن حسینی، رضا کیانیان، داریوش موفق، فرزان جلالی

ماجرای نیمروز-رد خون

فروش هفتگی: ۳۸۷,۰۹۳,۰۰۰ تومان
فروش کلی: ۴,۴۲۵,۶۹۷,۰۰۰ تومان

کارگردان: محمدحسین مهدویان

بازیگران: محسن کیایی، بهنوش طباطبایی، جواد عزتی، هادی حجازی فر، هستی مهدوی، مهدی زمین پرداز، حسین مهری، احمد قزوینی، امیرحسین هاشمی

خلاصه داستان: خونه‌ی افشین رو گشتن. خونه‌ی خواهر منو. به‌شون نگفتی من کی‌ام؟ نگفتی چه کارایی از دست رفیق‌ات برمی‌آد؟ - بوی سیگار می‌دی. - اینم گزارش کن.

کلوپ همسران

فروش هفتگی: ۱۵۷,۸۱۵,۰۰۰ تومان
فروش کلی: ۲,۳۸۴,۲۲۸,۰۰۰ تومان

کارگردان: مهدی صباغ زاده

بازیگران: محمدرضا شریفی‌نیا، میترا حجار، شقایق فراهانی، محمدرضا هدایتی، علی انصاریان، بیژن بنفشه‌خواه، سمیرا حسن‌پور و رضا بنفشه‌خواه با هنرمندی گوهر خیراندیش

خلاصه داستان: فیلم داستان سه مرد است که در اجتماع از موقعیت عالی و قدرت و اقتدار برخوردار بوده ولی در منزل از همسران خود بشدت حساب می برند تا اینکه روزی گیر کردن این سه مرد در آسانسور با یک خانم غریبه سرآغاز فرار از دست همسران خود می شود که به کمک یک گروگان گیر به جزیره کیش پناه می برند و ...

درخونگاه

فروش هفتگی: ۱۰۷,۱۴۲,۰۰۰ تومان
فروش کلی: ۱,۰۴۸,۰۹۲,۰۰۰ تومان

کارگردان: ساویش اسعدی

بازیگران: ژاله صامتی، امین حیایی، محمود جعفری و مهراوه شریفی نیا

خلاصه داستان: ظهری می‌آید، تا بسازد! اگر نبازد...

سال دوم دانشکده من

فروش هفتگی:۹۰,۵۱۴,۰۰۰  تومان
فروش کلی: ۷۶۹,۷۳۶,۰۰۰ تومان

کارگردان: رسول صدرعاملی

بازیگران: سها نیاستی، فرشته ارسطویی، علی مصفا، پدرام شریفی، بابک حمیدیان، ویشکا آسایش، شقایق فراهانی، نیلوفر خوش خلق و ...

خلاصه داستان: مهتاب و آوا دانشجویان سال دوم دانشکده هستند که به اتفاق تعدادی دیگر از همکلاسی‌هایشان برای یک سفر چند روزه دانشجویی از تهران به اصفهان می‌روند...

گفتنی‌ است فیلم‌های «ایده اصلی» با فروشی معادل ۳۳,۸۰۷,۰۰۰ تومان، مردی بدون سایه با ۲۸,۳۵۷,۰۰۰ تومان فروش، شاه کش با فروشی معادل ۲۶,۹۰۸,۰۰۰ تومان رتبه های هشتم تا دهم جدول فروش را در اختیار دارند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محسن کیایی بهنوش طباطبایی مسخره باز هزارتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۸۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم صدرنشینی خیبر در لیگ یک

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در جریان هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور برابر میزبانش خوشه طلایی که در قعر جدول مسابقات قرار دارد، به برتری رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ دسته اول کشور ساعت ۱۹:۱۵ امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ با برگزاری دیدار خیبر - خوشه طلایی در ورزشگاه امام رضا مشهد پیگیری AN که خیبر در حالی که در دقیقه ۸۲ ده نفره شد، در نهایت موفق شد با برتری یک بر صفر برابر حریف خود به روند صدرنشینی‌اش ادامه دهد.

تک گل خیبر در این بازی روی یک ضربه ایستگاه توسط حمیدرضا طاهرخانی در دقیقه ۳۸ به ثمر رسید؛ این بازی یک اخراجی نیز در پی داشت و در دقیقه ۸۲ علی عبداله‌زاده بازیکن خیبر از بازی اخراج شد.

خیبر خرم‌آباد با این برد ۵۵ امتیازی شد و با یک بازی کم‌تر هم‌چنان صدرنشین لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور است.

در دیگر بازی حساس هفته بیست و پنجم چادرملو اردکان برابر میزبان خود پارس جنوبی جم با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید و با ۵۴ امتیاز همچنان در تعقیب صدرنشین لرستانی لیگ یک است و فجر سپاسی شیراز با ۵۱ و نفت مسجدسلیمان با ۴۹ امتیاز در رده سوم و چهارم جدول رقابت‌ها قرار دارند.

به گزارش ایمنا؛ خیبر خرم‌آباد روز سه شنبه ۲۱ فروردین در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور میهمان نفت و گاز گچساران خواهد بود.

کد خبر 739791

دیگر خبرها

  • فرید حاجی: سینمای تاثیرگذار از درون فیلم‌ساز جوانه می‌زند نه سینمای کوتاه و بلند
  • لیگ دسته اول فوتبال| تداوم صدرنشینی خیبر در شب بُرد مدعیان
  • تداوم صدرنشینی خیبر در لیگ یک
  • ادامه صدرنشینی خیبر خرم آباد
  • اکران آنلاین دو فیلم سینمایی
  • جدیدترین نقشه‌های پیش‌بینی هفتگی بارش و دمای هوا/ از ۶ فروردین تا ۱۶ اردیبهشت هوا چطور است؟
  • پیش‌بینی هفتگی بارش و دمای هوا تا نیمه اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی هفتگی بارش و دمای هوا تا نیمه اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • «جنگل پرتقال» به اکران آنلاین رسید + خلاصه و بازیگران فیلم
  • از قهرمانی استقلال چیزی نگویید؛ هنوز زود است!