Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  احسان اصولی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد  در بازدید از نمایشگاه آثار خوشنویسی «دولت قرآن» ، گفت: با توجه به تاثیرگذاری آیات قرآن، می‌توان از این جلوه‌های متعالی، در سطح شهر به زیباترین شکل ممکن استفاده کرد و علاوه بر زیبایی بصری، فضای معنوی و آرامش خاطر بیشتری در سطح شهر ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او تصریح کرد: با توجه به تاکید شورای پنجم شهر مشهد و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی برای حرکت به سمت استفاده از المان‌های دائمی ثابت و غنی از نظر محتوایی، برای اکران این آثار در نقاط مختلف سطح شهر اقدام خواهیم کرد.

در نمایشگاه «دولت قرآن»، ۶۳ قطعه از آیات قرآن کریم به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی، توسط «خدیجه فلاحی» به قلم تحریر درآمده و آیات و ترجمه آن‌ها نیز توسط دکتر حسین الهی قمشه‌ای انجام شده است.   انتهای پیام// ز.م   دیوارهای مشهد مزین به آیات و پیام های قرآنی می شوند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۸۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه جمعی از جامعه قرآنی مشهد در حمایت از عملیات«وعده صادق»

به گزارش خبرنگار مهر، جامعه قرآنی مشهد «عملیات بزرگ، راهبردی و تاریخی بی نظیر» را «یک واکنش بازدارنده و قدرتمند» اعلام کرد که «دارای پیام‌های تغییر در معادلات درگیری و موازنه قدرت» است. برهمین اساس متن پیام جامعه قرآنی مشهد به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَ یُخْزِهِمْ وَ یَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَ یَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ

نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران در «عملیات وعده صادق» که چشم‌های جهانیان را به آسمان خیره نگه داشته و خواب و خوراک را بر غاصبان صهیونیستی حرام کرده، به خوبی نشان داد که امروز، معادلات منطقه و جهان را فرزندان خمینی (رحمةالله علیه) رقم می‌زنند.

جامعه قرآنی مشهد این «عملیات بزرگ، راهبردی و تاریخی بی نظیر» را «یک واکنش بازدارنده و قدرتمند» می‌داند که «دارای پیام‌های تغییر در معادلات درگیری و موازنه قدرت» است.

آنچه که آسمان سرزمین‌های اشغالی را در نوردید، نه تنها پاسخ به سال‌ها جنایت اسراییل غاصب، بلکه با توجه به آیه «وَإِنْ نَکَثُوا أَیْمَانَهُمْ مِنْ بَعْدِ عَهْدِهِمْ وَطَعَنُوا فِی دِینِکُمْ فَقَاتِلُوا أَئِمَّةَ الْکُفْرِ إِنَّهُمْ لَا أَیْمَانَ لَهُمْ لَعَلَّهُمْ یَنْتَهُونَ» پاسخی به پیشوایان کفر و مستکبران جهان است، شاید که باز ایستند.

خادمان، قاریان، حافظان، نخبگان، مدیران و فعالان قرآنی مشهد مقدس دوشادوش اقشار مختلف اسلامی ضمن تشکر از رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (دام ظله العالی) و شجاعت و مردانگی نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حمایت خود را از این پاسخ کوبنده به رژیم کودک کش اعلام می‌دارد و پیروزی جبهه مقاومت و شکست مستکبرین جهان را از خداوند منان مسألت دارد.

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ

کد خبر 6079889 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • هنرهای قرآنی می‌تواند موضوع گردشگری هنری باشد
  • بیانیه جمعی از جامعه قرآنی مشهد در حمایت از عملیات«وعده صادق»
  • روایتی از توصیف جالب رهبر انقلاب از مجری سرشناس تلویزیون
  • برگزاری نمایشگاه غذاهای قرآنی در نکا
  • افتتاح نمایشگاه هنر‌های قرآنی در فرهنگسرای نیاوران
  • برگزاری نمایشگاه «روایت باران» خلاقیت است/ نشر قرآن با زبان هنر
  • فرهنگسرای نیاوران میزبان نخستین نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی شد/«خوشنویسی» سردمدار هنرها
  • اجرای طرح حفظ موضوعی قرآن گام برداشتن در مسیر جهاد تبیین است
  • اجرای طرح سراسری «کتابت قرآن کریم» در آذربایجان‌غربی
  • محتواهای «زندگی با آیه ها» را باید اختصاصی ارایه کنیم