Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان، پیمان الماسی اظهار داشت: شش ماهه نخست سال ۹۷، ۲۹ پروانه بهره برداری واحدهای صنعتی در استان صادر شده بود که این تعداد امسال به ۴۴ فقره رسید که این بیانگر رشد ۵۱ درصدی در این بخش است.

وی از رشد بیش از ۶۵ درصدی صدور جواز تاسیس واحدهای صنعتی در استان نیز خبر داد و افزود: از ابتدای امسال تا پایان شهریور ۳۴۰ فقره جواز تاسیس در استان صادر شده که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته ۲۰۶ فقره بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان تعداد واحدهای صنعتی استان را ۸۳۸ واحد اعلام کرد و ادامه داد: اشتغال اسمی این واحدها ۱۶ هزار و ۲۷۸ نفر و اشتغال واقعی آنها هم ۱۱ هزار و ۸۵۰ نفر است.

الماسی با بیان اینکه سرمایه گذاری واحدهای صنعتی در کردستان سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است، یادآور شد: از تعداد واحدهای موجود ۷۰۷ واحد فعال و نیمه فعال و ۱۳۱ واحد هم راکد است.

وی بیان کرد: مهمترین محصولات صنعتی که در استان تولید می شود به ترتیب اهمیت شامل پلی اتلین سبک، انواع لاستیک رادیال خودرو، سیمان خاکستری، شمش طلا، تراکتور سنگین، انواع نوشیدنی گازدار، کنسانتره سنگ آهن و کاشی و سرامیک است.

کد خبر 4765375

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان صنعت معدن و تجارت کردستان پروانه بهره برداری صنعتی واحدهای صنعتی یوم الله 13 آبان بوشهر راهپيمايي 13 آبان ایلام گرگان بارش باران پدافند غیرعامل شهرکرد بیرجند قزوین مشهد تئاتر کودک و نوجوان شهادت امام رضا ع سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۹۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، استاندار خراسان رضوی روز یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های اقتصادی استان گفت:یکی از ظرفیت‌های مهم استان حوزه معدن و صنعت است که در رشد تولید و اشتغال تأثیر بسیاری دارد.   یعقوبعلی نظری افزود: از شهریور ۱۴۰۰ تا پایان ۱۴۰۲ در حوزه صنایع معدنی و صنعت استان ۱۵۰ هزار میلیارد تومان (همت) سرمایه‌گذاری شده است.   وی ادامه داد: بر اساس گزارش‌های رسیده از وزارت صمت، به ظرفیت شهرک‌های صنعتی استان در دو سال و نیم گذشته ۲۶ و نیم درصد اضافه شده است.   استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به شعار جهش تولید با مشارکت مردم، سیاست ما در بخش‌های مختلف این است که زمینه را برای فعالیت بخش خصوصی فراهم کنیم.   نظری افزود: نتیجه تلاش دستگاه‌ها در سال ۱۴۰۳ از نظر جریان اقتصادی باید انسجام، تلاش بیشتر و خروجی بهتر باشد.

دیگر خبرها

  • شرکت گاز کردستان 1268 واحد تولیدی و صنعتی مصوبه شورای اقتصاد را به شبکه سراسری گاز متصل کرد
  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • ۲۰ هزار حلقه چاه آب در مازندران غیرمجاز است
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • بهره برداری و صدور ۱۲ پروانه بهداشتی ساخت کارخانه و کارگاه در اهواز
  • صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی